PATRUZECI ȘI CINCI

2.9K 105 0
                                    

   Intr-adevar, Eric se ținuse de cuvânt. Făcuse dragoste cu ea în fel și chip, încet și pe îndelete, fără graba, fără frontiere. Când ea nu putea sa-si dea drumul, ii sugea clitorisul pana o facea, nu o lăsa nesatisfăcuta, mereu atent la nevoile ei, mereu având grija sa o mângâie, sa o stimuleze, sa o înnebunească.
   Asa ca, târziu în noapte când vrea sa meargă la baie, după ce Eric își trimite sămânța adânc în ea, pentru ultima data, constata amuzata ca ii era greu sa meargă. Picioarele nu o ascultau, tremurau, asa ca se taraste cumva pana acolo. Eric se ținuse de cuvânt. Ce nebunie. Când se întoarce în pat, el dormea deja. Epuizat, lungit în patul imens. Dar cu trupul lui masiv, tolănit acolo, nu mai părea imens. Se întinde și ea lângă el și adoarme epuizata.
   Dimineata se trezește singura în pat. Nu-i place sentimentul, asa ca se da jos repede, trage o rochie peste cap și da fuga în living.
   Eric tocmai plătea curierul care venise sa le aducă micul dejun.
   - Bună dimineața, spune ea imbujorata, simtindu-se penibil cu rânjetul prostesc pe fata. Dar nu se putea abține. Era fericita. Pur și simplu, era fericita.
   - Bună dimineața, răspunde el, lăsând meniurile pe masa și luand-o în brate. O saruta tandru, încet, savurând gura ei dulce.
   - Cum te simți? Întreabă el după ce o lasă să respire.
   - Ma doare tot corpul, în rest bine. Raspunde ea și izbucnesc amândoi în ras.
   Realizeaza brusc ca era primul lor moment de acest fel, în care sa rada împreună din tot sufletul, relaxați și fără griji. Eric o privește intens, ea ii întoarce privirea. Puteau fi fericiți, dacă își permiteau lucrul asta. Și dacă încetau cu jocul stupid de-a șoarecele și pisica.
   - Hai sa mâncăm ceva, mi-e foame, rupe el tăcerea ce devenea tensionata.
   - Daaa, răspunde ea incantata, și mie mi-e foame!
   Se așează amândoi la masa și desfac meniurile însoțite de tacâmuri de unica folosință. Încep amândoi sa mănânce cu pofta, distrându-se în timp ce se murdăreau reciproc cu sosuri din pachet.
   - Ai grija pe unde pui, o avertizează el când ea îl manjeste cu sos de branza pe obraz. S-ar putea sa ștergi totul cu limba, continua el, fără sa se mai șteargă de data asta.
   Atunci, Scarlett apuca micuța casoleta cu ketchup și vine mai aproape de el. Își baga mana în pantalonii lui și ii scoate la iveala penisul adormit. Toarnă puțin ketchup peste bestia adormita, moment în câte Eric își tine respirația. Nu opune rezistenta și nu o oprește din orice fantezie ar avea ea în acel moment. O lasă să se desfășoare.
   Scarlett se apleacă în fata și linge sosul de pe obrazul lui, iar el geme încet și inchide ochii. Apoi se lasă în genunchi între picioarele lui și linge ketchup-ul de pe madularul ce începea sa se întărească. Îl curata bine cu limba, innebunindu-l. El ii aduna parul în pumni și îl tine departe de obrajii ei, sa nu-i obtureze priveliștea. Capul ei începe sa se miște în sus și în jos, de-a lungul penisului întărit ca betonul. Reușea cu greu sa-l cuprindă în gura, dar se străduia pentru ca voia sa-i ofere și ea astfel de plăceri. Asa cum și el ii oferise atâtea senzații și orgasme febrile cu gura lui magica.
   - O, Doamne, iubito. Gâfâie el simțind ca nu mai are mult pana la orgasm.
  Ea își întețește mișcările și sucțiunile, aducandu-l în pragul agoniei.
   - Ooo, Doamneee, tipa el și o trage brusc în poala lui, ii ridica rochia si o pătrunde dintr-o mișcare precisa, adâncă. Și acolo se eliberează, cu spasme violente.
   Luata prin surprindere, ea îl privește întrebător.
   - Am presupus ca nu vrei sa mai simți gustul, spune el ca și răspuns la întrebarea din ochii ei.
   - Ok, și acum ce fac? Întreabă ea nemulțumită, agitandu-se în poala lui.
   - Da-mi doar puțin timp, iubito. Spune el și o trage spre el pentru un sărut pasional.
   Și doar de puțin timp a avut nevoie.

    Timpul trecea incredibil de repede. Înotau, făceau plaja, dormeau puțin, vorbeau mult, despre ei, despre copilărie, despre jobul ei, despre hotelurile lui. Și cu fiecare ocazie, făceau dragoste. Noaptea în pat, ziua în ocean, pe plaja sau în living. Dimineata la cafea, pe terasa. Iar Scarlett era din ce în ce mai îndrăgostită, Eric din ce în ce mai captivat și fermecat de delicatețea și feminitatea ei și tot mai dependent de trupul ei. O dorea tot mai mult, cu cât o avea mai mult, cu atât o dorea mai mult. Și nu se putea satura. Nici el nu-si explica cum vine asta. A mai dorit femei, care mai de care mai frumoasa. Dar le avea o noapte, doua, apoi se satura. Uneori le avea pe termen mai lung, dar asta pentru ca întâlnirile erau rare și scurte. Cum a fost cu Cindy, de exemplu. Dar Scarlett era o sursa interminabila de pasiune arzătoare și îl punea pe jar cu gesturi mici. Chiar dacă făceau sex de trei ori intr-o zi, cu un gest mic îl făcea s-o doreasca din nou, și din nou, încă de trei ori. Diferența era ca pe fata asta o iubea. Pustoaica asta era soția lui. Nimeni nu ar îndrăzni sa-l atace prin ea, sa pornească acum, un război cu el. De aceea era protejata de numele lui. Oricine era suficient de prost încât sa ii facă ei rău, va porni un adevărat macel. Rechinii cei mari nu-si dorește asa ceva. Mai degrabă si-ar dori o alianță. Iar el se ferea de alianțe. Lucrurile amestecate miroseau a rahat, din punctul lui de vedere. Ar fi putut sa o ducă, pentru luna de miere, intr-un loc exotic, sa o scoată în cele mai selecte cluburi și sa o plimbe unde ar fi vrut ea, oriunde în lumea asta. Dar asta ar fi însemnat sa poarte gărzi de corp după el și în dormitor, sa fie în alerta tot timpul. Știa ca ei nu i-ar fi plăcut asa ceva. Era momentul lor, doar al lor, sa-l trăiască în toată splendoarea lui. Casa de pe plaja era cel mai sigur loc. Nu s-ar putea apropia nici un câine, fără sa sară în aer. Totul era monitorizat și blindat. Detalii pe care ea nu trebuia sa le știe, deocamdată. Se simțea în siguranță, se simțea bine, era fericita și asta era tot ce conta pentru el.
   Știa ca va trebui sa-i dea libertate de mișcare, la întoarcere. Avea nevoie sa iasă, măcar la job și la cumpărături. Poate la coafor, chestii de femei. Dar pentru asta, ea va trebui sa accepte niște condiții. Asta era alta discuție...

   

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum