CINCIZECI

2.9K 106 0
                                    

   - Mi-e greu sa înțeleg asta, dar ma străduiesc, răspunde ea cu vocea tremuranda.
   - Ce poate fi atât de greu? Te iubesc, nevasta! Spune el și o trage în fata lui. O cuprinde cu bratele și o strânge la pieptul lui. 
  - Nu m-am căsătorit cu tine doar ca o formalitate. Am facut-o pentru a-ti asigura protecția numelui meu, intr-adevar, dar motivul principal a fost pentru ca te iubesc. 
   - Si eu te iubesc, Eric. Marturiseste ea cu lacrimi în ochi. Doar ca îmi era teama.
   - De ce îți era teama? Întreabă el privind-o atent.
   - Ca sunt doar un moft. O pasiune pasagera.
   - Ti-am spus clar ca te iubesc. De ce nu poți avea încredere în mine?
   - Îmi este greu.
   - Te-am mințit vreodată?
   - Nu.
   - Te-am dezamăgit vreodată?
   - Nu.
   - Atunci?
   - Cred ca e din cauza a ceea ce ești și ceea ce faci.
   - Este irelevant. Asta nu ma împiedică sa fiu om normal. Care iubește, își dorește o familie, își protejează familia. Ti-am spus ca îmi place pizza, ca oricărui om normal și m-as uita cu placere la un serial dacă as avea timp. Nu îți mai face atâtea griji și gânduri inutile și trăiește clipa. Nu asta ti-am spus mereu? Trăiește clipa, pustoaico!
   Scarlett nu răspunde, doar îl îmbăta cu privirea ei.
   Eric simțea ca ajunge la capătul puterilor, dacă nu o saruta în momentul acela, moare. Efectiv, moare.
   Se apleacă ușor spre ea, lasandu-i timp sa se retragă, dacă ar vrea. Dar ea se întinde spre el și acela e momentul în care el cedează impulsului și se napusteste asupra gurii ei, invadand-o, devastand-o. Limba lui era în căutarea limbii ei, dar cand o întâlnește, nu-i ajunge, are nevoie de o împreunare feroce cu ea, s-o suga, s-o apese, s-o soarba. Cu aceeași disperare ii suge și buzele, i le musca ușor și iar se avanta în căldura gurii ei dulce. Mâinile lui aluneca pe sânii ei plini, mangaind ușor și își trece degetul mare peste sfarcurile ei întărite. Le localizase imediat prin tesatura moale a rochiei lejere.
   Scarlett scanceste ușor si se agata de gatul lui, flamanda, își înclină capul pentru a-i permite lui sa adâncească sărutul și se lipește de el. Tremura, de dor, de dorinta, de dragoste... Iar el era înnebunit s-o simtă tremurând în bratele lui. Nu era loc de cuvinte, faptele vorbeau în locul lor, limbajul trupului era clar. Aveau nevoie amândoi sa descătușare dorinta naimplinita ce mocnea în ei de atâta timp.
   - Te vreau, Eric, șoptește ea când el ii eliberează gura pentru a-i dezmierda gatul cu limba și buzele.
   - Și eu te vreau, iubito, ii răspunde el cu buzele lipite de pielea fina a gatului ei.
    O ia de mana și o conduce înăuntru, pe scări în sus, pana în dormitorul lui.
   Scarlett rămâne uimita, când vede unde a adus-o. Privește curioasa în jurul ei, dar nu vede nimic ieșit din comun. Un dormitor simplu, cu pat imens, comoda dubla și noptiere simple, șifonier cu oglinzi și draperii opace, grele, pe galerii masive. Totul pe tonuri de gri antracit și gri deschis. Nimic extravagant, nimic ostentativ, nimic ieșit din comun. Era simplu și practic.
   - De ce nu mi-ai arătat dormitorul tău, pana acum? Întreabă ea încet.
   - Nici nu m-am gândit la asta. Răspunde el și ridica mana sa dea la o parte o șuviță de par negru, ce căzuse peste umărul ei.
   - Credeam ca ai ceva ce nu trebuie sa vad eu, continua ea cu respirația îngreunată, pentru ca privirea lui o pătrundea pana în adâncul sufletului.
    - Ma gândeam ca preferi sa ai spațiul tău, intimitatea ta, sa nu te simți incoltita sau păzită.
   Răspunsul lui o uimește, se așteptase la cu totul altceva. Nici ea nu știa la ce, dar nu se așteptase la asta. Adică, la nimic...
   - Dar, mie îmi place când vi și dormi cu mine, spune ea încurcată.
   - Iubito, când vin în camera ta, facem orice, numai nu dormim.
   Un brat puternic ii înconjoară talia și o lipește de abdomenul lui, celalalt ii înconjoară umerii și palma lui se rasfira pe ceafa ei delicata. Ea își sprijină palmele pe pieptul lui de otel și se pierde în verdele din ochii lui. Niciodată nu a avut vreo șansă de retragere când o ținea asa. O domina atât fizic, cât și emoțional. Era pierduta când o lua în bratele lui protectoare și o lipea de trupul lui de stanca.
   Gura lui pune stăpânire pe a ei, flamanda, cerandu-si drepturile. Limba lui o revendica pe a ei, întreaga lui ființa parca se hrănea din sărutul acela arzător.
   Simțind ca explodează dacă nu o poseda în momentul acela, o ridica cu palmele de fund și o așează pe comoda dubla. Picioarele ei îl înfășoară imediat, ca o caracatița de agata de el. Ii ridica rochia, își eliberează penisul erect din pantaloni și se poziționează între picioarele ei.
   - Am nevoie de tine, iubito, ii spune el chinuit de dorinta.
   - Atunci, trage-mi-o! Îl îndeamnă ea nerăbdătoare.
   Eric scoate un mârâit profund și o pătrunde dintr-o mișcare. Rămâne puțin înfipt în ea, răsufland greu, dar ea se mișca nerăbdătoare, tragandu-l cu picioarele și strangandu-l cu bratele.
   - O sa ma aduci în pragul nebuniei, pustoaico. Ii spune el și începe sa o penetreze cu sete. Nu mai avea răbdare, era foarte excitat și nerăbdarea ei îl excita și mai tare. Scarlett gemea, cuprinsa de frenezia momentului. I-a fost dor de el, de pensiul lui imens, de senzația sublima a umplerii pe care i-o oferea de fiecare data, de extazul împlinirii pe care îl atingea ori de câte ori madularul lui o completa. Nu durează mult și Eric își da drumul în spasme violente, trimitandu-si esența adânc in ea, tragand-o de fund spre el, gemand înfundat.
   - Asta a fost pentru calmare, ii spune el gâfâind. Următoarea va fi pentru amândoi, vreau sa te savurez, iubito.
   Și ii cuprinde buzele între ale lui, i le linge cu pofta și le suge ușor, pe rand, începând sa o savureze.
   Asa cum ii promise, ii oferise momente lungi de plăceri intense, demonstrandu-i ca nu se poate satura de ea. Facand-o sa se simtă iubita și dorita de parca ar fi ultima femeie de pe pământ.
  

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum