PATRUZECI ȘI DOI

2.8K 103 0
                                    

   - Hai sa ne mai spălăm o data, propune el strangand-o în brate. Trebuie sa ne pregătim, pe urma.
   - Sa ne pregătim? Întreabă ea mirata.
   - Mergem intr-un club.
   - Al tău?
   - Nu, e al unui prieten. Dar trebuie sa vorbesc cu el, asa ca ne așteaptă acolo.
   - Afaceri, spune ea cu tristețe și se desprinde de el, în căutarea gelului de dus.
   - Da, nu e ca îmi face placere aglomerația și sa-mi sune muzica aia în cap. As prefera liniștea de aici, sa stau cu tine în pat și sa te fut non stop. Dar sunt niște treburi de care trebuie sa ma ocup.
   Era ciudat ca nu o deranja limbajul lui vulgar. Însă, în esența lui, nu ii transmitea ceva vulgar, din contra. Ii transmitea o dorinta carnala animalica și devastatoare.
   - Eu nu te pot aștepta aici? Întreabă ea în timp ce se spala.
   - Nu, trebuie sa mergi cu mine. Vreau sa fi văzută cu mine și sa înțeleagă toată lumea ce e de înțeles.
  - Și ce e de înțeles?
   Eric o privea cum se limpezește de sapunele sub dusul cald, cum clăbucii albiciosi ii mângâie pielea fina.
   - Ca ești a mea, ca oricine te vede, oriunde, sa știe ca nu se poate atinge de tine.
   Amenințarea din vocea lui ii trimitea fiori pe șira spinării. Nu avea nici o îndoiala ca ar ucide pe loc, pe oricine s-ar atinge de ea.
   Termina amândoi dusul prelungit, apoi se duc în dormitor.
   - Nu am îmbrăcăminte pentru asa ceva, constata ea scotocind prin hainele ce și le luase de la bazar.
   - Ba da, ti-am luat ceva o data cu rochia de mireasa.
   - A da? Se mira ea, vazand ca se gandise la toate. Și de ce nu mi-ai spus?
   - Nu am apucat. În plus, ai fi pus multe întrebări, și am preferat sa folosesc timpul asta făcând sex cu tine.
   Sinceritatea lui transanta o lasă cu gura căscată. Și iar se enervează.
   - Nu sunt un obiect de care sa te folosești după bunul plac! Am dreptul sa știu ce planuri ai și am dreptul sa fiu sau nu de acord! Am dreptul de decizie asupra vieții mele! Urla ea înfuriata.
   El abia ce si-a luat o pereche de boxeri pe el și se intoarce furtunos spre ea.
   - Nu ma provoca, o avertizează el pe un ton grav, printre dinți.
   - Sunt soția ta, nu jucăria ta! Și poate ca nu vreau sa merg nicăieri cu tine!
   Intr-o secunda, din doi pași, el este lângă ea, cu mana pe gatul ei, ridicand-o ușor pe vârfuri, sprijinind-o cu cealaltă mana de mijloc.
   - Pustoico, uiți cu cine stai de vorba, suiera el încet, cu maxilarul inclestat.
   Speriata, ea amețește și incremeneste în încleștarea lui. După câteva clipe tensionate, el ii da drumul intr-o maniera puțin cam brutala și se intoarce la dulapul cu haine. Scoate ceva de acolo și ii arunca pe pat.
   - Sa-ti alegi ce-ti place, trântește el și continua sa se îmbrace.
   Simtindu-se umilita, dar neavând de ales, Scarlett începe sa analizeze rochiile ce i le cumpărase el. Una neagra, mulata pe corp, fără bretele, pana deasupra genunchilor cu o crestătura intr-o parte pana aproape de linia bikinilor, alta roșie, scurta, prea scurta, cu bretele fine și decolteu în V, apoi una violet. Un violet intens, din satin strălucitor, fin. Strâmtă pe talie și fund, cobora foarte puțin peste fese, lăsând la vedere picioarele zvelte. Decolteul lejer, în falduri discrete, ii scotea în evidenta forma plina a sânilor, lăsând sa se vadă puțin din partea rotunda de deasupra. Rochia se prindea cu un șnur discret după gat, lăsând spatele complet gol, coborând în V pana deasupra soldurilor, V-ul sexy terminandu-se la îmbinarea dintre fesele ei ridicate.
   Eric rămâne mut când o vede îmbrăcată cu rochia aia păcătoasă. Ce dracu a fost în mintea lui când ii cumpărase asa ceva? Acoperea ce trebuia, intr-adevar, dar lasă loc imaginației sa zburde. Probabil ca va trebui sa ucidă câțiva bărbați în seara asta, din cauza privirilor pofticioase cu care o vor fixa pe femeia lui. Pe viitor, va trebui sa fie mai atent la ce haine ii cumpăra.
   Scarlett își prinse parul intr-un coc lejer, lăsând spatele la vedere, în toată splendoarea lui, în ciuda lui Eric. El deja era nervos. Nici nu au plecat încă din casa și era nervos.
   Scarlett se lasă condusa la mașină, zâmbind satisfăcută. Ii va arata ea!
   Eric conduce fără sa scoată un cuvânt, cu maxilarul inclestat și strângând volanul. Nici ea nu vorbea, tensiunea plutea în aer.
   După ce parchează mașina în parcarea rezervata pentru oaspeții speciali, Eric coboară din mașina și merge sa-i deschidă portiera și sa-i ofere mana. Ea accepta și se lasă condusa de el în clubul zgomotos. De când coborâse din mașina, Eric își ținea în permanenta mana pe spatele ei, în mod posesiv, indiferent de cum se mișca ea. O conduce prin mulțimea agitata spre un separeu pompos dintr-un colt slab iluminat.
   Acolo, câțiva bărbați la patru ace conversau ceva serios, cu toții erau serioși. Câțiva dintre ei erau însoțiți de femei frumoase cu verighete strălucitoare pe degete.
   Alte biete ființe măritate cu pistolul la tâmpla. Ce e cu oamenii ăștia?
   Imediat ce prezenta lui Eric este simțită, cu toții se ridica sa-l intampine bucuroși. Dar toate privirile sunt ațintite asupra ei. Eric își pune mana în jurul ei, posesiv, lăsând un mesaj clar.
   - Ma bucur ca te-ai hotărât sa ne-o prezinți pe doamna Richards. Spune unul imbratisandu-l prietenește pe Eric.
   - O frumusețe de fata, spune un altul, dar când se apropie, privirea ucigătoare a lui Eric în tine la distanta.
   - Nick, ma bucur sa te vad, spune el cu ochii la celalalt, care făcuse greșeala sa se apropie cam mult.
   Nick simte tensiunea ce plutea în aer, asa ca intervine repede.
   - Hei, tare ma bucur ca ti-ai făcut timp sa ma vizitezi. Chiar avem multe de vorbit.
   - Știu, spune Eric indreptandu-si privirea spre prietenul lui. De asta am și venit.
   - Haideți, faceți-va comozi, ii invita Nick politicos.
   - Doamnelor, spune Eric zâmbind seducător, nu vreți voi sa ii prezentați soției mele, clubul în toată splendoarea lui?
   - Bineinteles, zâmbește una din ele, o blonda superba și se ridica din canapeaua confortabila, unde a stat alături de soțul ei. Acesta o trage înapoi pentru un sărut pasional, apoi o lasă să plece. Celelalte o urmează, știind ca trebuia sa lase băieții sa discute ale lor.
   - Vino, Scarlett,  spune blonda superba, sa-ti arătăm clubul.
   De unde știa cum o cheamă? Hotărăște sa nu se mai gandeasca la nimic și se lasă condusa de femeile acelea frumoase spre barul clubului. Chiar ii prindea bine o băutură. În drumul spre bar, erau oprite de unii și alții, la toți era prezentata ca soția lui Eric. Mai primea din când în când câte o privire ucigătoare de la unele femei, probabil fostele lui distracții. Doamne, departe era barul ala.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum