Ii mângâie umerii goi, pe urma o prinde cu o mana de talie, o trage brutal în bratele lui, lipind-o de el și cealaltă mana o pune pe gatul ei, sub bărbie, obligand-o sa-l privească. Ea se sprijină cu mâinile de pieptul lui și încearcă sa-si mențină calmul. Lucru greu de făcut, când el o atingea. Inima ii bătea atât de tare încât se temea ca el o va simți.
Se apleacă spre ea, dar Scarlett se ferește. Iritat de gestul ei, ii fixează maxilarul cu mana ce era pe gatul ei, și se napusteste asupra gurii ei. Forțează intrarea nemilos, zdrobindu-i buzele, strivindu-i gura sub a lui. Limba lui invada cu brutalitate, ii sugea buzele cu putere și pătrundea din nou cu asalt feroce în gura ei. Scarlett nu-si mai simțea picioarele, noroc ca o ținea el zdravăn. Sărutul lui barbar o ametise, o imbatase, nu mai putea opune rezistenta. Mana lui care ii fortase maxilarul, acum mângâia blând gatul ei întins spre el. Limba lui nu mai cauta sa pedepsească, cauta sa ofere plăcere. Sărutul lui devenise tandru, leneș, dar la fel de adânc și mistuitor. O ridica în brate și o așează pe marginea fotoliului, ce avea cotiere înalte și curbate lin. Ii ridica fustele, lăsând picioarele goale sa se sprijine, unul în fotoliu și unul pe lângă el. Nu-si vorbeau. Doar gafaiau înnebuniți. Eric își eliberează madularul erect din pantaloni și se poziționează între picioarele ei. Ea nu se opune, chiar ii face loc. Oricum, nu mai gândea limpede și în acel moment prima dorinta ce ardea în valvatai. Nu avea cum sa gândească limpede când Eric punea mana pe ea, când o săruta asa, ca un animal flamand.
Fără ceremonie, o pătrunde dintr-o mișcare viguroasa, adâncă. Ea icneste involuntar și se agata cu o mana de gatul lui, cu cealaltă sprijindu-se de spătarul fotoliului. Eric rămâne câteva clipe adânc înfipt în ea, incercand sa-si calmeze respiratia si bataile inimii, apoi începe sa o penetreze adânc, repede, brutal. Dacă nu a avea în acel moment, ar putea muri. Era topit după făptura asta în rochie alba, ce urma sa-i fie mireasa. I-o trăgea chiar în rochia de mireasa, chiar înainte de cununie. Ar fi hilar, dacă nu era atât de disperat sa o posede ca un animal în călduri. O dorea atât de mult încât îl durea acest fapt. O dorea mereu, niciodată nu-i ajungea cât o avea. Era nebun după ea.
Cu un răcnet eliberator, ejaculeaza în adâncurile ei, tragand-o tare de fesele ei ferme, in madularul ce pulsa în ea.
Rămâne acolo, în confortul umed și fierbinte oferit de vaginul ei strâmt, gâfâind amândoi, nauciti de ceea ce tocmai s-a întâmplat.
- Acum hai sa ne grăbim, suiera el încă respirând greu, ieșind din ea și incheindu-si pantalonii.
Fără sa spună nimic, ea se îndreaptă spre baie, sta câteva clipe închisă acolo, apoi iese cu rochia aranjata, cu parul în cascade pe spate, cu obrajii roșii și buzele umflate și înroșite. Eric tocmai își aranja butonii de la cămașă când ridica ochii spre ea. O apariție strălucitoare ce-i taia respirația. Ii venea sa o trântească în pat și sa i-o tragă din nou, în rochia aia de mireasa. Privirea lui cade pe buzele ei pline și sexy, acum purtând urmele sărutărilor lui sălbatice. Se apropie și duce degetul mare la buzele ei roșiatice, mângâie blând suprafata neteda, apoi ii pune mana pe ceafa, tragand-o cu blândețe spre el. Saruta ușor buzele umflate, apoi sopteste:
- Îmi pare rău.
Ea nu zice nimic, doar îl privește intens, punandu-i inima pe jar, cu ochii ei mari și frumoși.
- Vino, e târziu, spune el și o ia de mana.
Scarlett îl urmează tăcută, dar se oprește brusc în dreptul usii.
- Sunt desculță, spune ea ridicând poalele rochiei și dezvelind picioarele goale.
- Asa e, spune el și realizează ca era mult mai sexy asa. Ai și sandale, dar Mike s-a emotionat și a uitat sa le aducă. Sunt în mașina. Te descurci sa te încalți acolo?
- Da, răspunde ea scurt și îl urmează.
Nu-si făcea griji în privința lucrurilor ei, știa ca ii vor fi aduse. Nu-i mai rămânea decât sa-si accepte soarta.
O data închisă portiera la mașină, nu mai era cale de întoarcere. Măritiș cu pistolul la tâmpla, nu era tocmai o figura de stil. Nu era la tâmpla, dar era în buzunarele lui, pe undeva, de asta era sigura. Dacă nu s-ar fi atins de ea, ar fi putut sa-i reziste. Dar i-o trase zdravăn în rochia splendida de mireasa și ei ii plăcuse asta. Chiar dacă ii făcea jocul, era doar o formalitate, nu va rămâne căsătorită cu el pana la adânci bătrâneți. Va găsi o portita de scăpare. Trebuia sa aibe o fisura pânza asta de păianjen. Poate se va plictisi el, în curând, de șarada asta.
Pierduta în gânduri, tresare când mașina oprește în dreptul unei biserici micuțe, intr-un cartier drăguț, cu vile superbe.
Eric ii oferă mana sa o ajute sa coboare din mașina, ea accepta resemnata.
- Ca să vezi ca iau lucrurile în serios, nu am pregătit nici un contract prenuptial. O facem pe bune și cu acte în regula.
Vocea lui ragusita o scoate din reverie. Se îndreptau spre întrarea în biserica, unde ii aștepta și ofițerul de stare civila și preotul. Ce o mai fi și asta? Doi în unu? De fapt, Eric putea orice. Totul se aranja conform dorințelor lui. Câțiva din oamenii lui ii urmau sobri.
Ajunsa în fata altarului, realizează ca toate astea chiar se întâmplau. Emoții puternice încep sa-i mistuie intraga ființa. Chiar se întâmplă. Nici nu stia ce nume va purta. Hilar, dar nu-i venea sa rada.
Ofițerul începe discursul scurt, ii pune sa semneze în ceva, semăna cu o condica. Nu întreba dacă vor sa se cunune. Nici când vine rândul preotului, nu e întrebata dacă vrea. Se trezește cu o verigheta cat toate zilele pe deget și aude cum sunt declarați soț și soție. Asta era tot ce auzise din discursurile celor doi. Parca timpul inghetase și nimic nu ajungea pana la ea. Nu era capabila sa proceseze nici o informație. Era prezenta, dar total absenta. În schimb, aude clar când preotul spune ca mireasa poate fi sarutata.
Bratele lui Eric o învăluie protector, își regăsește confortul și își ridica privirea spre ochii lui verzi. Ochii aia care o topeau cu privirea lor. Buzele lui se desfac peste buzele ei, le cuprinde blând, și ii simte limba mangaind ce devastase în camera de motel. Totul sub îmbrățișarea calda a buzelor lui flamande. Și iar se umezește ca o scolarita.
- Bine, doamna Richards, mergem în luna de miere, spune el și ii zâmbește cald.
Deci era doamna Richards.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Любовные романы- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...