Poate ca nu trebuia sa bea al doilea shot, dar acum era prea târziu sa se mai gandeasca la ce ar fi fost bine sau nu sa facă. Puțin era ametita, avea nevoie la toaleta, asa ca se scuza politicos, lăsând femeile sa palavrageasca despre ultima moda și parfumuri, și încearcă sa-si croiască loc prin mulțime, către bai. Culoarul care ducea spre bai era destul de îngust, și se împiedică de ceva, aterizând în bratele cuiva. Necunoscutul este surprins, în prima faza. Apoi zâmbește bucuros și o cuprinde cu bratele.
- Te-ai pierdut? Sau ești în căutare de senzații tari? Întreba el jovial, mirosind a alcool.
Instant i se face greata. Încearcă sa se desprindă din bratele lui, dar individul nu-i dădea drumul.
- Am niște senzații tari în pantaloni, spune acesta și încerca să o sărute. Scarlett se zbătea sa scape, dar degeaba. Individul era puternic. Nu putea tipa, gura ii era astupata de a lui. Oricum, în muzica aceea asurzitoare, cine ar fi auzit-o?- Eric! Tipa blonda napustindu-se în separeul unde au rămas bărbații.
Eric își îndreaptă privirile asupra ei, și se alarmeaza când o vede agitata. O presimțire sumbra îl cuprinde.
- Ce s-a întâmplat, Elena? Întreabă soțul ei, văzându-si soția agitata.
Aceasta îl privea speriata pe Eric. Răspunde privindu-l în ochi:
- Scarlett.
Imediat, Eric sare în picioare și simte ca ia foc pe dinăuntru.
- Unde? Întreba el printre dinți.
- La bai, răspunde Elena cu răsuflarea tăiată. Eric o rupe la fuga imediat către zona indicata. Vedea rosu în fata ochilor. Îndepărtează lumea din calea lui și reușește sa ajungă la culoarul îngust care ducea spre bai. Priveliștea care i se derula în fata ochilor ii întuneca mintea și ii blochează rațiunea. Un bărbat ii ținea femeia în brate, cu forța. Ii strivea buzele catifelate sub gura lui scârboasa. Ii strângea sânii plini în mana, iar femeia lui se zbătea sa scape din ghearele torturii la care era supusa.
Fără sa stea pe gânduri, Eric îl prinde pe individ de gat. Acesta, luat prin surprindere, ii da drumul lui Scarlett. Imediat Eric o prinde cu un brat, tragand-o protector la pieptul lui, în același timp ii da un brânci individului, sa punea distanta între ei. Apoi, cu un gest fulgerător, scoate pistolul, ocheste și apasă pe trăgaci.
La sunetul mortal făcut de pistolul cu amortizor, Scarlett își îngroapă fata în pieptul lui Eric, refuzând sa vadă cum moare o ființa umana sub ochii ei. Doar pentru ca o atinsese. De fapt, a vrut s-o violeze, dar gestul cu sânge rece făcut de Eric... Simțea ca lesina. Sprijinind-o bine de el, Eric o conduce prin mulțime și se intoarce la separeu.
- Scarlett, ești bine? O întâmpină Elena îngrijorată.
- Da, sunt bine, spune ea cu jumate de gura.
- Nick, trimite pe cineva sa facă curat la bai. Pana nu merge careva. Spune Eric și o ia în brate pe soția lui.
- Nici o problema, răspunde acesta făcând semn sa se execute ordinul.
- Vom continua alta data. Acum vreau sa-mi duc soția acasă.
- Desigur. Spune Nick și ii conduce spre ieșire.
Nimeni nu ceruse nici o explicație, nimeni nu oferise una. Iar Scarlett era prea socata sa mai spună ceva. Se lasă în mâinile lui Eric ca o păpușă. Abia când se vede instalata în mașina, da frâu liber lacrimilor. Eric conducea pe un drum întunecat, de-a lungul falezei. O aude ca plânge, lucru care ii sfâșie inima, dar nu spune nimic. Ea avea nevoie sa se descarce. Știa ca se speriase, apoi se socase când asistase la uciderea cu sânge rece a unui om.
- Ai... Ai ucis... Un om, sughite ea printre șiroaie de lacrimi.
- Da, răspunde el indiferent. Mai fac din astea.
- Dar nu poți sa ucizi oameni la tot pasul! Zbiară ea îngrozită.
Atunci el pune frână brusca și se intoarce spre ea.
- Voi ucide pe loc, pe oricine se atinge de tine! Striga și el furios.
Ea amețește, amândoi se priveau intr-o confruntare muta.
- Vreau sa divorțam, spune ea încet.
Privirea lui devine amenințătoare, cunoștea privirea aia.
Brusc, el ii baga mana în gat și o lipește de scaun. Se napusteste asupra gurii ei, intr-un sărut devastator. Ea geme chinuita de emotii contradictorii, dar deschide gura pentru a-i permite lui sa o posede cu disperare. Eric își da scaunul în spate, o prinde de fund și o saltă în poala lui. Imediat, Scarlett ii desface fermoarul pantalonilor și eliberează bestia întărită. Ridica puțin fundul, apoi coboară pe toată lungimea penisului pregătit de atac. Se înfige cu putere în el, cu disperare, calarindu-l repede și adânc. El o ținea de spate, apasand-o pe umeri, în madularul neobosit. În câteva minute de sex intens și viguros, se eliberează amândoi simultan, zguduiti de spasme dulci. După ce își mai revine un pic, Scarlett iese din penisul adormit și se așează pe scaunul ei. Își lasă capul pe spate și inchide ochii. Eric își încheie pantalonii și, fără sa zică nimic, pornește mașina. Ea adoarme imediat. El nu o deranjează pana nu ajunge în siguranța proprietății sale. Parchează in garaj și pe ea o poarta pe brate pana în dormitor. Acolo, ii da rochia păcătoasă jos și o bagă în pat. Când da sa se ridice, ea îl prinde de mana, îl trage lângă ea, se întoarce cu spatele la el si ii pune mana pe sân, tinandu-l lipit de ea.
- Sa nu pleci, spune ea somnoroasa.
- Nu plec, iubito. Răspunde el tinand-o lipita de el.
Avea nevoie de odihna, de reculegere. Nu fusese o noapte ușoară pentru ea și avea informații de asimilat. De acceptat. Toate la timpul lor. Acum trebuia sa se odihnească.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
عاطفية- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...