PATRUZECI ȘI ȘASE

2.7K 104 0
                                    

   - Poftim?! Nu poți sa-mi faci asta! E absurd! Pur și simplu nu poți!
   Scarlett fierbea de furie. Era incredibil. Își arunca rochia pe pat și se îndreaptă spre baia mare, din vila în care tocmai s-au întors din luna de miere.
   - Înțelege ca este pentru siguranța ta! Nu te încurcă cu nimic. Explica Eric pentru a treia oara, deja exasperat.
   - Nu pot sa trăiesc asa! Sa îmi sufle cineva în ceafa la fiecare pas. Cum sa merg asa la munca?! Tu îți dai seama în ce situație ma pui?!
   - Șefa ta va înțelege.
   - Da, dar cum se vor uita colegii la mine? Însoțită de un câine de paza și la pauza de prânz!
   - Poți foarte bine sa muncești de acasă. Nu e nevoie sa mergi pana acolo, dacă nu te simți confortabil.
   - Sigur, sa stau închisă în casa! Ce convenabil! Urla ea din baie.
   Ce dracu' tot făcea acolo, ca nu se auzea dusul?
   - Nu prea ai de ales, pustoaico! Ori accepți sa fi însoțită, ori nu ieși nicăieri! Fără gărzi de corp nu părăsești proprietatea. Oamenii au ordine clare.
   - Nu plec nicăieri, în condițiile astea! Stau închisă aici pana ma ofilesc! Nu accept sa fiu umilita în halul asta!
   - E vorba de protecția ta! Înțelege o data! Ce poate fi atât de umilitor sa ai însoțitori?
   - Tu de ce nu ai? Întreabă ea, apărând în pragul ușii de la baie, la fel de goala cum intrase.
   Ce dracu' făcuse acolo?
   - Eu nu am nevoie! Eu pot sa-mi port singur de grija!
    Spumegand de furie, ea se întoarce în baie și iar urla de acolo:
    - Tu ești cine ești! Eu sunt un om simplu cu un job de oameni simpli. Cum crezi ca îmi fac apariția la editura însoțită de matahale?!
   - Vor sta retrași! Nu vor atrage atentia!
   - Fii serios! Vor atrage atentia doar prin simpla lor prezenta! Sunt mari și urâți!
   Lui Eric ii venea sa rada când aude cum ii catalogase oamenii. Erau mari, intr-adevar, pentru ca erau foști luptători de succes MMA,  dar nu erau urâți. Era modul ei de a descrie aerul de periculozitate pe care aceștia îl emanau.
   - Ce dracu tot faci acolo?! Izbucnește el, satul sa vorbească cu ea prin pereți.
   - Nimic! Vine răspunsul repede, prea repede.
   Atunci, el se repede pe ușa la baie și năvălește înăuntru. Ea tocmai pornea apa la duș. Îl privește mirata.
   - Ce tot ai făcut aici? Întreabă el nerăbdător.
   - Nimic. Răspunde ea și întra în dus.
   - Ai stat cam mult ascunsa aici, pentru nimic. Spune el tăios.
   - Ti-am spus, nimic!
   Știind ca nu va scoate mai mult de la ea, arunca o privire atenta prin baie și iese nervos, trântind ușa după el. Ea asculta atenta, sa audă și ușa de la camera inchizandu-se, apoi iese rapid din dus și se repede la coșul de gunoi, unde aruncase testul se sarcina, înainte sa între el în baie, inainte sa poată vedea rezultatul. Îl cumpărase de la o farmacie din drum. Ii spusese ca are nevoie de absorbante, asa ca el o așteptase în mașina, pana își făcuse ea cumpărăturile. Trebuia sa aibe menstruație pana acum, dar având în vedere felul sălbatic si barbar în care el își lăsase sămânța în ea, de fiecare data... Și se întâmplase atât de des...
   Poate ca era prea devreme pentru un test, dar din cunoștințele ei, dacă trecea perioada în care trebuia sa aibe menstruație, se vedea rezultatul. Ii ceruse farmacistei sa-i dea cel mai precis și rapid și sigur test.
   Iar acum se uita la cele doua liniuțe și simțea cum o cuprinde panica. Nu își dorea asa ceva. Cu lacrimi în ochi, arunca testul înapoi în coșul de gunoi. Ce va face acum? Își dorea sa-si întemeieze o familie, la un moment dat. Dar o familie normala. Nu în condițiile astea! Nu trăind sub amenințare, în permanenta. Nu sa-i fie frica sa-si ducă copilul în parc la joaca. Nu intrebandu-se mereu cât va dura căsnicia ei, care nu începuse în conditii normale. Trebuia sa facă avort. Nu putea aduce pe lume un copil în situația în care era. Eric ii spuse ca o iubește, intr-adevar, dar dacă au fost vorbe spuse în vâltoarea momentului? El era cine era, viata lui nu era nici ușoară, nici normala. Ucidea oameni, la naiba! Era un mafiot periculos! Cum sa facă un copil cu el? Când nici pe viitorul ei nu era sigura. Avortul rămânea cea mai buna soluție. Trebuia sa găsească o cale sa se programeze pentru procedura, cât mai repede. Pana nu se răzgândea. Plângând, se întoarce la duș și rămâne sub apa calda o vreme. Ca și când perdeaua de apa o proteja de toate relele. De ce nu o ferise Eric, cum făcuse la început?
   - Ai spus ca nu vreau sa-ti dai drumul în mine.
   - Acum vreau eu!
   Asa ii spusese, atunci... Și asa făcuse, de fiecare data. Dacă bine se gândea acum, chiar se străduise. Nu ratase nici o ocazie. Nici atunci când totul a început dintr-o joaca, la masa și ea a vrut sa-l satisfacă oral, dar el o ridicase sa ejaculeze în ea, în vaginul ei, nu în gura ei. Toate se legau acum. Si-a țesut pânza foarte dens în jurul ei. Sa nu aibe nici o șansă de scăpare, sa o domine în totalitate. Dar de ce? Când putea avea orice, absolut orice femeie si-ar fi dorit. Trebuia sa scape, trebuia sa fuga, dar era imposibil cu atâția câini de paza pe langa ea. Dar mai ales, când Eric punea mana pe ea, uita de tot și se lasă vrajita în continuare. Nu-i putea rezista, pur și simplu o vrajea. Altfel nu-si explica de ce se pierde cu totul în îmbrățișarea lui, când ar trebui sa fuga de el.
   Apoi își amintea momentele sublime pe care le-au petrecut la casa de pe plaja. Când erau ca doi îndrăgostiți, bucurandu-se de luna de miere, bucurandu-se unul de altul, fără griji, fără temeri. Totul se desfășura normal, potrivit unui cuplu de îndrăgostiți. Ma rog, aproape normal, pentru ca nu era sigura ca partidele lor de sex erau tocmai normale. Sex rapid și intens, sex prelung și tandru, sex în apa, sex pe plaja, pe mese, pe parchet, în baie sau în dormitor. Prea mult sex. Istovitor, dar incredibil de bine, prea mult sex. Și asta a condus la problema ei de acum. El avea o viata din care ea nu voia sa facă parte. Îl iubea, ca o proasta ce era, îl iubea cu toată ființa ei. Dar nu era sigura cât o iubea el. Nu era sigura cât va dura nebunia asta cu căsătoria și obsesia lui pentru ea. În lumea în care se învârtea el, totul era imprevizibil. Asa cum i s-a pus pata pe ea, ar putea sa i se puna pe alta, la un moment dat. Și ce se va alege de ea atunci?
   Rămâne multă vreme sub dus, plângând și disperand.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum