TREIZECI ȘI DOI

3K 110 0
                                    

   - Ai spus ca nu as vrea sa îți dai drumul în mine, șoptește ea, încă agățată de umerii și gatul lui.
Eric își reazama fruntea de a ei, recuperandu-si, ușor, respirația.
  - Da, tu poate ca nu ai vrea. Dar acum, vreau eu. Raspunde el și iese din ea. Își încheie pantalonii și se intoarce spre ieșirea din camera. Deschide ușa și se oprește cu mana pe clanta, cu spatele la ea.
   - Săptămâna viitoare voi începe pregătirile. Ii spune peste umar. Sa-mi spui dacă preferi o anumita data, sau orice preferințe ai.
   - Nu am nici o preferinta, pentru ca nu se va întâmpla! Striga ea în pragul disperării.
- Sa cauți un model de rochie, orice vrei tu. Ma anunți când o comanzi, ca să-ti trimit croitorul.
   - Nu pot sa-mi comand și croitorul? Întreabă ea sarcastic.
   - Nu vine oricine aici, nu pune nimeni mana pe tine, iar croitorul meu este profesionist și stie ce face. Și mai știe ca va rămâne fără mâini dacă te atinge intr-un mod care m-ar enerva pe mine.
   Spunând asta, Eric iese trântind ușa în urma lui.
Scarlett rămâne așezată pe biroul ei, privind în gol, la ușa închisă. Coboară cu greu de acolo, își taraie picioarele după ea pana la baie. Acolo, isi arunca hainele pe jos, intra în dusul spațios și pornește apa. Sta o vreme sub dus, lăsând apa sa ii maseze scalpul, spatele, sa o revigoreze. După o vreme, sătulă de toate gândurile amestecate și incoerente, incepe sa se spele energic cu gel de dus.
   Eric o înnebunea, o făcea sa-si piardă simțul rațiunii, sa se comporte ca o destrabalata, sa nu mai tina cont ca si-o trăgea pe terasa vilei, în livingul imens, sau pe biroul ei cel nou. El putea sa facă sex cu ea oriunde și oricum, ea se prindea in pânza lui cu ușurință. O singura privire din partea lui, o singura atingere era de ajuns. Ea se trezea infigandu-se frenetic în madularul lui imens, fără probleme ca ar fi prea mare pentru ea, ca ar fi sexul prea brutal, ca nu era un preludiu siropos înainte... Fără nici un fel de probleme, ea accepta sexul cu el, bucuroasa, excitata ca o cățea în călduri. Ce dracu era cu ea? Dar când el i-a spus ca o va lua de nevasta cu pistolul la tâmpla, lucrurile au luat alta întorsătură. Se panicase, nu putea accepta ca viata ei sa ia o întorsătură atât de brusca și radicala. Nu putea sa-si lege destinul de un bărbat din alt motiv decât din iubire.
   Dar viata ta? Nu e un motiv suficient se puternic? Dacă e în joc propria ta viata! Tu vrei iubire! Nu trăiești în romanele tale de dragoste, trăiești propria ta viata care tu ti-o scri singura, cu alegerile pe care le faci! Iubire... Ce prostie!
   Dar gândul ei rămâne la cuvântul magic, care o tot obsedează. Asa crezuse ca îl iubește pe Michael, dar nu se mai gandise deloc la el în ultimul timp. Nici nu suferise ca un câine, pierderea lui. O duruse trădarea tuturor, dar nu e ca nu-si putuse imagina viata fără el. Cu Eric era altceva. Niciodată nu se gandise atât de mult la Michael, cât se gandise la Eric, intr-o singura zi. Și la tot ce ii făcea el, cu mâinile, cu gura, cu penisul lui magnific. Se așteptase ca drumurile lor sa se despartă, dar el o anunțase ca se vor căsători. Nu mai înțelegea nimic. Nimic nu era normal.
   După ce se schimba în haine curate, coboară în living, dar numai Millie era colo. Punea tacâmuri pentru o persoana.
   - Eric nu vine la masa? Întreabă ea cu sufletul la gura.
   - Are treburi urgente de rezolvat. Va manca în oraș. Nu te îngrijora. Răspunde Millie zambindu-i amabil.
   Treburi urgente? Pe cine mai avea de asasinat? Sau ce droguri mai avea de vândut? Ce întâlniri obscure mai avea? Asta e omul cu care se va mărită? Nu, nici vorba. Dar, atunci de ce îl dorea atât de mult și o făcea sa vibreze când era în bratele lui?
Agitata, enervata, se așează la masa. Millie pregătise o friptura de pui ce mirosea divin, cu legume și orez. Arata senzațional. Ii era și foame, asa ca începe sa mănânce cu pofta.     Oricum, ce avea altceva de făcut?
Pe urma, se întoarce la biroul ei și își deschide laptopul. Constata surprinsa ca avea instalate toate programele de care avea nevoie. Doar sa-si personalizeze puțin totul si se putea apuca de treaba. Primise mai multe manuscrise, asa ca va fi ocupata o perioada.
   Nici nu-si da seama cum trece ziua și se lasă întunericul în camera.
Millie o anunțase ca pregătise cina, asa ca decide sa ia o pauza. Coboară sa serveasca cina, tot singura. Pe urma, se intoarce la manuscrisul care îl lăsase la urma. Nu-si da seama când se face târziu, doar simte ca o ia somnul. Se uita la ceas, era miezul nopții și nici urma de Eric. Iritata, se baga în pat la culcare. Sa-l ia naiba!

O fierbinteala agonizanta și dulce între picioare, o trezește brusc. Intai speriata, apoi ușurată, îl vede pe Eric între picioarele ei goale, lingandu-i labiile deja umede. Pe rand, câte una, o lingea apoi o sugea ușor. Își baga limba în vaginul ei de câteva ori, apoi iar ii saruta labiile fine. Pe urma ii linge delicat clitorisul sensibil. Cu limba, făcea cercuri în jurul lui, la început ușor, apoi din ce în ce mai apăsat.
Scarlett simțea ca amețește, ca își pierde cunostinta. El începe sa-i suga ușor mugurasul umflat, apoi din ce în ce mai tare, presandu-l cu limba în același timp.
Ea nu mai putea sa se gândească la nimic, era pierduta în plăcerile carnale oferite de gura lui generoasa. Clitorisul ei era lins și supt intr-un ritm amețitor și orgasmul își anunța explozia iminenta prin valuri calde ce-i curgeau în tot corpul. Eliberarea ei vine cu un țipat neretinut, în spasme violente, cu fiori ce ii electrocutau trupul încins.
   - Oh, Doamne, gafaie ea încă tremurând. Eric nu spune nimic, vine deasupra ei și o pătrunde încet, lin, pana unde ii permitea vaginul ei strâmt. Ea îl incolaceste cu picioarele si îl trage mai adânc în ea. Cuprins de euforia momentului, el începe sa o penetreze viguros, ieșind aproape complet din ea, oprindu-se la sărutul petalelor ei ude, numai ca să între înapoi, adânc, hotărât. O înnebunește asa de câteva ori, apoi iese de tot, o prinde de solduri și se lasă pe spate, cu ea deasupra lui. Scarlett cauta sa se înfigă în penisul lui de otel, dar el o oprește.
   - Iubito, vreau sa ma sugi. Asa cum o faci tu. Spune el răgușit.
Fără sa stea pe gânduri, ea încearcă sa coboare spre madularul lui, dar el o opreste.
   - Nu asa, iubito. Vino cu păsărica ta peste gura mea. Vreau sa-ti dai drumul în timp ce ma sugi. Și mai vreau sa-mi dau drumul în gura ta, în timp ce faci treaba asta. Crezi ca poți sa ma sugi pana la ultima picătură?
   - Da, spune ea repede și se intoarce sa-l calareasca asa cum ii ceruse.
   - Dacă nu vrei și nu poți, nu e nici o problema. Nu vreau sa faci nimic constransa. Vreau sa-ti facă placere și ție. Insista el.
Ciudat discurs, având în vedere ca avea de gând sa o ia de nevasta cu pistolul la tâmpla.
   - Oh, Doamne, dar îmi face placere! Spune ea nerăbdătoare. Nu era momentul pentru astfel de gânduri. Era momentul sa se simtă bine, sa ia tot ce are el de oferit.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum