CINCIZECI ȘI UNU

2.9K 95 0
                                    

    Se trezește ușor, cu ceva gadilandu-i buzele. Când deschide ochii, realizează ca era tot în dormitorul lui, iar Eric ii plimba vibratorul pe buze.
   - Vreau sa te sug în timp ce te pătrund, ii șoptește el. Fizic nu am cum sa fac asta, dar am mijloace prin care pot ajunge la asta. Ai încredere în mine?
   Ea aproba din cap, amintindu-si de senzațiile copleșitoare pe care i le oferise el cu jucăria aceea, data trecuta.
   Întâi îl baga în vagin, apoi ii pornește vibrațiile. Ea tresare ușor, scanceste puțin, apoi el se apleaca peste ea și ii cuprinde sfarcurile în gura, lingand și sugand ușor, pe rand. Coboară cu limba pana la buric, apoi depune sărutări umede pe talia ei îngustă, ii linge pielea fina și continua coborârea spre pubis, apoi se afunda spre clitoris, chiar deasupra vibratorului ce ii umplea vaginul. Își folosește o mana pentru a face mișcările de penetrare cu vibratorul, iar gura o folosește pentru a dezmierda mugurele sensibil.
   Scarlett se zvarcolea, gemea și scancea, rostindu-i numele. Prindea cearceafurile în pumni și se arcuia grațios, copleșită de senzațiile ce ii ardeau tot corpul. Eric insista pana o simte cutremurandu-se, țipând ușor, eliberandu-se fără retineri. Apoi oprește vibrațiile jucăriei și o scoate ușor din adâncurile ei, uda, purtând esența ei pe suprafața neteda. Dorindu-si sa își umple penisul cu esența aceea, Eric se poziționează între picioarele ei și o pătrunde adânc. Imediat e înlănțuit de picioarele ei și strâns cu nerăbdare. Se apleacă sa o sărute, în timp ce o penetra cu pasiune dezlantuita. Ea se agata de el, înnebunită, dorindu-si sa nu se mai termine momentul de extaz. El o simte și face tot posibilul sa amâne momentul ejaculării, prelungind actul lor de iubire carnala cât mai mult. Nici el nu se satura, nici lui nu-i ajungea, se simțea în al nouălea cer când era cu ea. Era formidabila compatibilitatea dinte ei.  Momentul exploziei vine târziu, însoțit de gemete și spasme incontrolabile.
Se rostogolește pe spate și o trage și pe ea după el, asezand-o confortabil peste el, tinand-o strâns în brate. Doamne, cât o iubea. Nu iubise în viata lui cum iubea acum. Cum o iubea pe ea...
   - Te iubesc, ii șoptește ea la ureche, respirând greu.
   Eric o strânge și mai tare în brate și inchide ochii, oftând greu. Suna atât de bine de pe buzele ei. Era balsam pentru sufletul lui.

    - Zone Club? Întreabă ea terminând de mâncat micul dejun.
   - Da, e unul din cluburile mele importante, răspunde Eric luând încă o bucata de șuncă de pe platou.
    - Dar, de ce trebuie sa merg și eu?
    - Pentru ca ești soția mea și mi-ar face placere sa îmi fi alături la un eveniment important. Te vei distra, oricum.
    - Dacă e important pentru tine, atunci te însoțesc. Cu ce ar trebui sa ma îmbrac?
    - Cu ce vrei tu.
    - Ok, ma mai gândesc pana diseară.
    - Te părăsesc câteva ore, trebuie sa ma interesez de un transport important. As vrea sa-l interceptez.
   - Nici nu vreau sa știu.
   - Nu trebuie. Tu doar sa ai încredere în mine și totul va fi ok.
   - Ști ca am încredere în tine.
   - Da, dar nu vreau sa-ți faci griji de câte ori plec de acasă. Ai văzut ca în ultimul timp sunt mai mult pe lângă tine, decat plecat. Cu toate ca doctorul a zis ca e în regula sa ne-o tragem cat vrem, parca numai asta facem. Cat timp sunt acasă, ne futem ca iepurii.
   Rasul ei cristalin răsună în tot livingul. El o privește cu drag. Ii plăcea sa o vadă relaxata și fără griji.
   - Te plângi? Îl tachinează ea, distrata.
   - Din contra, pustoaico, ma laud.
   Și din nou, ea izbucnește în ras.
   - Intr-adevar, ai cu ce, răspunde ea râzând.
   - Adică... Ce vrei sa spui? Ești cumva ironica? Întreba el jucăuș și o trage în poala lui.
   Imediat, picioarele ei îl incaleca și piere orice urma de umor. Se priveau serios în ochi, învăluiți de emoția momentului.
   - Scoate-mi maciuca și baga-ti-o, ii spune el cuprinzandu-i sânii în palme, găsind rapid sfarcurile întărite prin materialul rochiei vaporoase.
   Scarlett îl asculta și ii desface nasturii pantalonilor. Scoate penisul întărit și se ridica puțin, îl fixează între labiile umede și se lasă să alunece de-a lungul lui. Oftează ușor când ajunge în capăt, apoi începe frenezia. Îl călărește cu sălbăticie, infigandu-se flamanda în madularul lui tare ca otelul. El ii scoate sânii peste decolteul rochiei și începe sa-i suga sfarcurile, innebunind-o. Curând, orgasmul o zguduie și se prăbușește peste el, gâfâind. Nici nu sesizase când ejaculase și el, o data cu ea. Scurt și intens. Cat îl iubea! Cat a ajuns sa îl iubească. Ca și când toată viata ei se șterse cu buretele și abia acum începea.
    Cu regret, ca de fiecare data, Eric o părăsește și ii amintește de programarea la doctor ce o avea în după masa aceea.

    - Totul este în parametri normali, sarcina avansează bine, fătul se dezvolta frumos. Spune medicul zâmbind. Încă nu putem determina  sexul copilului, dar putem spune ca totul este în regula.
   Scarlett coboară de pe patul de consultații și se șterge de gelul folosit de medic pentru ecografie. Zâmbea prostește, se simțea fericita, împlinită.
   - Va mulțumesc, spune ea entuziasmata.
   - Ai luat vitaminele?
   - Da, bineînțeles.
   - Bun, o sa îți prescriu altele. Și ne vedem luna viitoare pentru niste teste suplimentare. Da?
   - Da, răspunde ea vesela.
    Își ia la revedere de la medic și părăsește clinica, înaintând pe aleea pietruita, spre mașina ce o aștepta în curte. De data asta, gărzile de corp o așteptau la mașină. De cum o vede, Tony ii deschide portiera și după ce toată lumea e instalata în mașina, șoferul pornește motorul.
   Scarlett îl suna imediat pe Eric, pentru a-i da veștile bune.
   - Chiar ma gândeam la tine, pustoaico!
   - Ce bine, atunci nu te-am luat prin surprindere.
   - Nu, iubito, așteptăm să mă suni. Știam ca ai s-o faci. Spune-mi.
   - E totul bine. Amândoi suntem bine și sarcina decurge normal. Trebuie sa opresc la farmacie sa mai iau niște vitamine și pe urma vom face niște teste...
   - Ce fel de teste?
   - Sunt câteva teste care sunt indicate sa le facă o femeie insarcinata. E ceva ce nu se vede la ecografie, dar se poate depista din timp dacă...
   Vocea ei se intrerupe brusc, se aude un scârțâit de roti pe asfalt apoi nu se mai aude nimic. Și tot cerul cade peste el. Pentru cateva clipe, inima încetează sa-i mai bata, numai ca să o ia la galop în câteva momente. O gheara ii strângea pieptul și un urlet animalic ii răsună în creier. Dar el era incapabil sa scoată un sunet. Intr-un târziu, reușește sa șoptească cu telefonul încă la ureche:
   - Scarlett? Scarlett?
   Apoi ii racneste numele in telefon, fără nici un rezultat.
   Respirând greu, cu privirea injectata și sângele clocotind în vene, o ia la fuga spre mașina. Oamenii lui îl urmează fără sa pună întrebări. Ceva grav se întâmplase.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum