- Cine ești?! Întreabă ea de cum Eric întra în casa. Clocotea, era indignata, intrigata și confuza.
- Ai sunat la politie? Se mira el, înțelegând sursa întrebării ei. Dar se indoise ca va face asta. Lasă bagajele ei pe podea și vine pe canapea, lângă ea. O privește în ochi, apoi începe sa rada copios.
- Tu chiar ai sunat la politie?! Întreabă el și iar izbucnește în ras, spre iritarea ei și mai mare.
- Din moment ce sunt sechestrată, normal ca am sunat. Dar ce sa vezi? Când le-am spus cine și unde, mi-au ras în nas! Efectiv, mi-au ras în nas, asa cum faci tu acum! Cine dracu ești?!
Scarlett spumega de furie.
- Sunt un om simplu care vrea sa facă un bine. Ok?
- Nu ești un om simplu. Un om simplu nu ar avea politia locala la degetul mic. Nu te-ai temut de repercursiuni nici când l-ai lăsat lat pe Michael în mijlocul străzii. Deci, cine ești?
- Nu contează cine sau ce sunt. Contează ca îți vreau binele.
- Sechestrandu-ma?!
- Tinandu-te în siguranță intr-o locație liniștită, de vacanta.
- Nu locuiești aici, nici tu nu ești localnic. Cu toate astea, deti proprietatea asta. Nu ești un om simplu.
- Las-o balta, ok? Asa e cel mai bine. Pentru amândoi.
Seriozitatea și tonul amenințător din vocea lui o reduc la tăcere.
- Nu e cazul sa te temi de mine, nu vreau sa-ti fac rău. Din contra, vreau sa ai o ședere cât mai plăcută.
Scarlett se sprijină cu capul de spătarul canapelei și oftează resemnata. Bărbatul asta o intriga, o speria și o atrăgea în același timp. Nu înțelegea nimic. Nu înțelegea nici cum viata ei luase o întorsătură atât de mare intr-un timp atât de scurt.
- O sa plec în oraș, am niște treburi. O sa ma întorc dimineața, asa ca stai liniștită ca nu te deranjează nimeni, nici măcar eu. Ti-am adus și toate chestiile de la farmacie, ai și un baston în care sa te sprijini, ca să îți menajezi glezna când ai nevoie sa te deplasezi. Am comandat mâncare, de îndată ce vine curierul, eu am plecat. Nu vei duce lipsa de nimic. Doar stai liniștită și relaxeaza-te.
Eric vorbise calm și degajat. Se ridica și merge în dormitor. După câteva clipe iese de acolo, îmbrăcat la patru ace, chiar când ii suna telefonul. Era curierul care îl anunță că venise cu comanda. După ce lasă totul pe masa din living, ii spune fără sa o priveasca:
- Ce rămâne, bagi la frigider. Poate vrei sa mănânci și mai târziu. Ai acolo cuptor cu microunde.
Ochii lui ii întâlnesc pe ai ei și câteva clipe se privesc pe nerăsuflate. Apoi, Scarlett face greșeala de a-si linge buzele, apoi și le musca ușor. Dar era prea târziu când realizează ce tocmai făcuse. Gura lui deja se infrupta lacom din gura ei. Buzele ei erau supte acum de gura lui flamanda. Dinții lui muscau ușor carnea plina, limba lui se împletea cu a ei, mâinile ei erau agățate de gatul lui. Brusc, el se retrage și pornește spre ușa înjurând copios, fără sa privească înapoi, fără sa-i mai adreseze nici un cuvânt. Scarlett rămâne năucita și confuza, umeda între picioare.
Eric urca din nou în mașina și pornește cu viteza. După întâlnirea de afaceri, va trebui sa o caute pe Melissa, sa-l calmeze. Nu se putea întoarce la Scarlett atât de întărâtat și excitat. S-ar fi numit, clar, viol. De fiecare data când o saruta ii venea sa smulgă hainele de pe ea și sa i-o tragă nebunește pana la leșin. Dar Scarlett nu era o asemenea femeie. De fapt, era o pustoaica firava care se ținea mare și tare, dar era speriata ca un șoricel. Nu putea tabărî pe ea ca pe Melissa, de exemplu. Nici nu era sigur ca își dorea complicațiile unei asemenea situații. Știa doar ca o dorea cum nu dorise nici o femeie, ca îl inebunea simpla ei privire imbatatoare, iar buzele acelea... Imaginea lor între dinții ei îl reducea la stadiul de animal. Nu se mai putea controla. Știa ca ar trebui sa o lase în pace, ca va avea necazuri, ca-si complica existenta inutil. Dar nu putea, pur și simplu nu putea. Cel puțin, se putea asigura ca se intoarce calm și liniștit dimineața, asa cum ii promise. Pentru asta avea nevoie de Melissa. Altfel, risca sa se întoarcă inebunit în seara aceea si sa o rupă im bucăți, pana dimineața. Asa ca, va trebui sa se elibereze pe Melissa, altfel, lucrurile riscau sa scape de sub control.
Prânzul de afaceri decurse bine, localul lui din oraș era aglomerat și zgomotos. Melissa era acolo, ca de obicei, dansând goala la bara. Eric așteaptă pana femeia își termina numărul. Știa ca l-a văzut, dar era o profesionista, își terminase numărul în mod grațios. Doar o plătea bine pentru asta. Deși venea rar pe aici, de vreo trei sau patru ori pe an, sexul cu Melissa era mereu incendiar. Femeia asta făcea de toate cu placere. Parca trăia pentru a-l satisface pe el. Poate nu va mai fi atât de pornit pe Scarlett și buzele ei senzuale, dacă îl calma femeia asta superba. Toți bărbații din încăpere ar regula-o, dar ea vine direct la el și se așează în poala lui, fluturandu-si sânii umflați de silicon pe sub nasul lui. Alta data ii cuprindea imediat în maini, alta data ii plăceau sânii ei. Dar acum gândul lui zboară la sânii plini și naturali ai lui Scarlett, pe care ii plăcuse sa ii simtă fugitiv în palma, îl excitase teribil. Enervat ca ii zboară gândul la sirena de acasă și uimit ca încă nu se întărise în pantaloni, sub mângâierile insistente ale Melissei, el se ridica și o trage pe femeie după el. Aveau camera lor pentru întâlniri amoroase, la etajul localului.
- Mi-a fost dor de tine, străinule, spune ea lipindu-se de el. Începe sa-l dezbrace nerăbdătoare după ce ușa se închide în urma lor. Era o camera normala, ca una de hotel, cu un pat mare, o comoda și un dulap. Doua noptiere încadrau patul masiv, făcut sa reziste.
Eric o lasă sa-l dezbrace, dar și Melissa rămâne uimita când constata ca madularul lui imens încă era semipregatit.
- Nu te mai atrag? Întreabă ea îngrijorată, amintindu-si cum alta data deja ejacula adânc în ea, abia apoi se salutau.
- Ba da, drăguță, doar ca am avut o zi grea. Și am nevoie de relaxare. Răspunde el absent, primind sărutul ei umed, cu buzele ei subțiri. Ale naibii buze, alta data nu ii pasa. Nici nu se gandise la asa ceva. Pana nu văzuse și gustase buzele acelea ferme, dar moi, pline și apetisante ale lui Scarlett. Iar Scarlett! O prinde pe Melissa de ceafa și o saruta brutal, adânc, cu furie, de parca era vina ei ca mintea lui era la Scarlett. Iar Scarlett. Ii da drumul nervos și o îndeamnă sa se așeze în genunchi în fata lui. Poate un sex oral bine făcut ii va îndepărta gândul de la sirena bruneta. Melissa știa ce are de făcut, se apuca de treaba cu placere, încercând sa învioreze monstrul adormit. În timp cu gura ei priceputa se plimba în sus și în jos pe madularul semierect, gândurile lui zboară la buzele pline și senzuale, făcute pentru sarutat și sex oral. Își imaginează acele buze superbe pe madularul lui și simte ca ia foc. Melissa geme apreciativ când penisul ajunge la dimensiunile lui impresionante și începe sa se miște mai viguros. Eric își imaginează cum buzele lui Scarlett se mulează pe tăria lui ce începea sa pulseze dureros. Cum ar fi sa ii suga și ultima picătură din esența lui? Acest gând îl determina sa explodeze violent, adânc în gura primitoare a Melissei.
- Asa mai merge, armăsarule, îl lauda ea, ridicandu-se în picioare. Se așează pe spate în pat, desfacandu-si larg picioarele. Știa ca Eric putea fi pregătit de un nou atac în câteva minute.
- Nu asa, drăguță, șoptește el uracandu-se în pat. Intoarce-te, ii spune rămânând în genunchi.
Zâmbind apreciativ, Melissa se întoarce pe burta și își ridica fundul. Știa ca urma sa o primească dur pe la spate. Abia aștepta, de fapt. Eric se înfige cu putere, rămâne câteva clipe adâncit în ea, apoi, cu gândul la fesele rotunde și bombate ale lui Scarlett, incepe sa o penetreze pe Melissa cu forța, cu brutalitate, cu rapiditate.
- Mai tare, cere ea inabunita, iar Eric se conformează. I-o va trage cat de tare și adânc va cere ea, cat va dori ea, numai sa nu se întoarcă cu fața. Sa nu-i vada fața. Cu toate ca Melissa avea un chip frumos, blondă platinată cu forme de slăbănoaga, acum nici o femeie din lume nu mai era frumoasa. În afara de Scarlett.
- A dracu treaba, rostește el în timp ce se împinge violent în ea, ejaculand din nou.
- Hei, asta m-a durut, îl cerata ea încercând sa se întoarcă.
- Ramai cu spatele, ii cere el. Toată noaptea o sa te fut numai pe la spate. Poți sa ramai pe burta dacă vrei, poți sa te ridici în patru labe, dar te vreau pe la spate.
- Bine, armăsarule, spune ea conformandu-se, numai sa nu te oprești.
- Nu am de gând, drăguță. Sunt foarte pornit.
- Am simțit, reproșează ea, ridicandu-se capra.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romance- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...