Imediat ce întra în casa, Scarlett fuge la duș, lasandu-l pe Eric privind nedumerit în urma ei. Avea nevoie de timp singura, câteva clipe, doar. Dusul părea locul ideal pentru o reculegere rapida.
Eric profita de moment și începe sa dea câteva telefoane. Unul din ele îl irita în mod deosebit. Era prea absorbit de conversație încât sa nu mai audă apa curgând la duș, nici când ușa băii se deschide ușor.
- Nici nu vreau sa aud! Mârâie Eric în telefon, pe un ton jos, profund. Dacă lucrurile nu se îndreaptă acum, vom pierde transportul, vom fi dați în vileag și vor întra pe fir sicilienii. Nu ma interesează pe cine trebuie sa lichidezi, dar transportul asta e masiv și nu ne permitem sa-l ratam.
Urmează o pauza în care Eric asculta atent ce ii spune celalalt, apoi vorbește din nou, de data asta nervos:
- Mai am câteva zile de relaxare, chiar nu pot sa ma bucur de ele?! Chiar trebuie sa vin eu acolo sa rezolv personal, toate rahaturile pe care nu sunteți în stare sa le gestionați singuri? Era ceva simplu! Fir-ar, Mike, era simplu! Trage dracu de timp, pana ajung!
Se întoarce nervos pe călcâie și atunci o vede în cadrul ușii de la baie, cu parul ud, cu ochii mari, plini de teama și întrebări, cu halatul de baie strâns în jurul taliei și pieptului de mâinile ei inclestate pe materialul pufos.
- Te las, acum. Tine-ma la curent, spune el cu ochii la ea. Arunca telefonul pe canapea și face câțiva pași spre ea.
Scarlett se da un pas înapoi, precauta și temătoare. Nu știa cum sa interpreteze ce auzise mai devreme, nu știa la ce sa se aștepte, nu știa pe cine avea în fata ei.
Eric înțelege imediat ca ea auzise mai mult decât ar fi vrut el, dar nici nu voia sa se ferească atât de mult. Pana la urma nu avea cum sa ascundă ceea ce era sau ce făcea.
- Nu e cazul sa-ti fie teama. Spune el încet, fixand-o cu ochii lui verzi, patrunzatori. Privirea aia a lui care o hipnotiza și ii încălzea sângele în vene.
Scarlett nu clipește, mai face un pas în spate, cu ochii ațintiți în ochii lui.
- Cine ești? Întreabă ea cu șoaptă tremuranda.
Eric pășește încet spre ea, pana ajunge în dreptul ei. Ea trebuie sa-si dea capul pe spate pentru a-i putea menține privirea. Dar nu îndrăznește sa se mai miște. O șuviță de par umed ii cade pe obraz. Eric întinde mana, încet spre obrazul ei și îndepărtează cu blândețe șuvița rebela.
- Sunt un om simplu, pana la urma. Răspunde el intr-un târziu. Îmi plac și mie serialele SF și savurez cu placere o pizza la cina. Îmi place sa fac mișcare și uneori, fumez cam mult.
- Fumezi? Întreabă ea mirata, pentru ca nu l-a văzut niciodată aprinzandu-si o țigară.
Râzând încetișor, ii raspunde:
- Da, fumez, dar când sunt relaxat și ma simt bine, nu simt nevoia. E momentul în care profit sa nu fac asta, pentru ca altfel, crede-ma, fumez mult.
Deja era lipit de ea, bratele lui o înconjoară și o țin captiva în îmbrățișarea lui calda. Palma lui mare ii cuprinde obrazul fin și buzele lui le cauta flamande pe ale ei. Lăsând orice griji la o parte, Scarlett se lasă în voia sortii, deschizând gura pentru a permite limbii lui sa năvăleasca, sa incite, sa mistuiasca... Mâinile ei strâng materialul tricoului de pe el, nerealizand momentul în care au ajuns acolo, abandonând halatul moale ce o învăluia. Se agăța de el ca de un colac de salvare, ca și când sărutul lui putea sa-i șteargă orice urma de îngrijorare, orice semn de întrebare, orice nesiguranta.
Cu cât limba lui invada mai mult teritoriu, cu atât nevoia ei de mai mult, creștea. Gândirea rațională o abandona, toate simțurile ii erau concentrate pe senzațiile acelui moment, inima ii bătea sa-i spargă pieptul, gura ei primea asaltul limbii lui cu abandon total.
Eric o ținea strâns în brate, savurând acel sărut carnal, impletindu-si limba cu a ei, nelasand-o sa respire. O dorea atât de mult, încât îl durea. O dorea cu disperarea unui adolescent la prima experienta intima. Nu se satura de ea, pur și simplu. Ii pune mâinile sub fund și o ridica în brate. Instinctiv, Scarlett își incolaceste picioarele în jurul taliei lui și se prinde zdravăn de umerii și gatul lui. Eric o poarta pana în dormitorul lui, își sprijină un genunche pe marginea patului, o sprijină cu bratele puternice de spate și ceafa, se apleacă cu grija, sustinanadu-i greutatea cu ușurință. Scarlett se trezește întinsă pe spate, cu halatul complet desfăcut pe lângă ea, cu Eric deasupra ei, cu genunchiul intre picioarele ei, sprijinit în maini. O saruta lacom, avid, ii sugea buzele cu putere și ii explora gura cu pofta nebuna. Se simțea neputincioasa și subjugata sub asediul gurii lui. O făcea sa-l doreasca, sa tremure în bratele lui, sa tanjeasca după atingerea lui. Era o nebunie, dar era atat de bine.
Eric ii ia sânii cu asalt, ii linge sfarcurile cu foame, i le suge cu sete, facand-o sa geamă, sa se zvarcoleasca sub el, sa se frece de genunchiul lui ce punea presiune între picioarele ei. Pe el îl innebunea felul cum ea se freca de piciorul lui, îl excita teribil. Ii abandonează sânii si incepe sa-i sărute umed pielea întinsă peste coaste, coborând ușor peste talia îngustă și trasand lenes linia imaginara a chiloților, apoi linia inghinala. În momentul în care buzele lui se strâng ușor în jurul clitorisului, ea tipa ușor, surprinsa și copleșită. Încearcă sa-l prindă de par, dar Eric era tuns prea scurt ca să poată sa apuce ceva. Își înfige unghiile în carnea umerilor lui, arcuindu-se spre el. Eric înțelege extazul care îl trăia Scarlett, știa ca el era vinovat pentru starea ei, asa ca se grăbește sa-i ofere împlinirea suprema. Ii suge micul muguras, punanad presiune, alternativ, cu limba. Grăbește ritmul și intensitatea în tandem cu respirația ei precipitata, cu gemetele ei tot mai intense, pana simte trupul ei incordandu-se în întregime, apoi, tremurând violent sub gura lui. Scarlett tipa ușor, îl trage spre ea, il tine strâns. Limba lui dezmierda blând și culegea picăturile de roua adunate între picioarele ei. Era un deliciu pe care nu îl mai experimentase pana acum. Ii plăcea sa ofere placere unei femei, în aceeași măsură în care ii plăcea sa primească. Dar ceea ce tocmai se întâmplase, trăise la un alt nivel. Pentru el, tot ce conta în acel moment, era plăcerea ei, sa-i ofere ei tot ce nu primise pana atunci, sa-i arate cât de bine se poate simți în bratele bărbatului potrivit. Adora felul în care trupul ei răspundea stimulilor lui, felul în care se potrivea cu el, se completau atât de bine. Și ea se exprima atât de deschis, reacționa atât de sincer, intr-o maniera inocenta. De parca abia acum descoperea viata sexuala. Poate ca asa era. Abia acum isi descoperea sexualitatea, abia acum cunoștea adevăratele plăceri trupești. Cum sa ai lângă tine o astfel de femeie și sa nu faci tot posibilul sa o satisfaci? Pentru simplul fapt ca vibrează toată, merita sa-i aduci orgasm după orgasm și sa o iei de la capăt pana lesina.
Eric se ridica incet spre buzele ei care încă îl ispiteau teribil și o saruta din nou. De data asta cu tandrețe, pe îndelete.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romansa- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...