Scarlett privea ingandurata pe fereastra. Ploua, nu era foarte cald si totul era programat, deja. Nu avea cum sa dea înapoi.
Oftând greu, se depărtează de fereastra și trage draperiile cu ciuda, de parca ar fi vina lor ca afara e vreme urata și ea trebuia sa plece în concediu pe o vreme ca asta.
Își prinde parul negru ca pana corbului, intr-o coada simpla, la spate. Își ia un hanorac pe umeri si coboară scările cu rucsacul în mana. Prietenii ei deja claxonau nerăbdători.
- Vin. Vin, spune ea coborând în fuga, deși nu o putea auzi nimeni. Nici nu-si luase rămas bun de la colega de apartament. Era prea ocupata cu noua cucerire, încuiată în camera ei. Măcar asa, va putea dormi nopțile. Colega ei era foarte activa sexual, mereu venea cu câte un bărbat acasă. Se gandise la un moment dat sa se mute, dar ținea la Cindy, era o fata de treaba. Doar ca prea dornica de sex. Nu prea se putea odihni noaptea, din cauza ei.
Nu o înțelegea, de doua zile o bătuse la cap cu întoarcerea unui exemplar splendid, de nu știu unde, ca abia aștepta să îl vadă, dar în tot timpul asta își făcuse de cap cu alți doi bărbați. Era ceva de groaza, fata asta. Chiar în seara aceea urma sa se întâlnească cu marea ei iubire, dar totuși, era dimineața și încă si-o trăgea în neștire cu unul pe care îl cunoscuse azi noapte, în ceva club. Destrăbălata, desfranata, dar o fata de treaba, totuși.
Scarlett ajunge la mașină, deschide portiera și arunca rucsacul pe bancheta din spate. Apoi se urca în fata, pe locul pasagerului și se întinde sa-si sărute iubitul. Michael o prinde de umeri si o tine pentru un sărut prelungit.
- Ti-am mai spus ca buzele tale sunt făcute pentru sarutat? Întreabă el si o saruta din nou.
- Zilnic, spune ea râzând, când el se întoarce la volan și pornește mașina.
Deși ploua cu galeata, ei și prietenii lor plecau spre plaja și mare și soare. Cu speranța că acolo va fi vreme buna. Un concediu bine meritat de doua săptămâni. La malul marii. Aveau de condus pana acolo vreo doisprezece ore, dar se merita efortul. La cei douzeci și patru de ani ai ei, văzuse marea doar o data, anul trecut, când o duse Michael, tot asa, intr-un concediu.
- Diseară oprim la un motel, sa ne odihnim, asa-i? Întreabă Scarlett vesela.
- Da, prințesa mea. Apoi ne continuam drumul.
În sfârșit, vacanta. Era bucuroasa, fericita. Totul rămânea în urma și în fata ii aștepta distracția.
După amiaza târziu, cele trei mașini opresc la același motel unde au poposit și anul trecut.
Își iau cu toții câte o camera, doar doi dintre prietenii lor fiind singuri, ei își iau separat. După ce se instalează rapid, se întâlnesc la restaurantul motelului, unde servesc cina. Erau obosiți și acum își astamparasera și foamea. Asa ca, Michael anunță că se retrage la culcare pentru ca se simțea obosit. Scarlett îl urmează fără tragere de inima, nu ii era somn, dar știa ca Michael ar aprecia dacă ar sta cu el pana adoarme. Asa ca, îl urmează în camera.
Se baga amândoi sub așternuturi și Michael casca zgomotos. Se întinde leneș, apoi își pune mâinile pe sânii ei, strângând si framantand.
- De câte ori sa-ti spun ca ma doare când faci asa? Reproșează ea și ii da mâinile la o parte. Se intoarce cu spatele la el și oftează greu. Chiar nu avea chef de asa ceva, acum. De fapt, niciodată nu avea chef. Nu înțelegea ce e mare lucru în a face sex. Nu era nimic fantastic, nu era nimic înălțător. Nu înțelegea de ce Cindy era atât de inebunita după sportul asta fără nici o satisfacție.
Michael oftează exasperat, realizând ca nici în seara asta nu primește nimic și se da jos din pat.
- Unde mergi? Întreba ea uimita de gestul lui.
- Merg la bar sa beau. Poate ii mai prind pe băieți acolo.
Spunând asta, iese pe ușa.
Oarecum ușurată, Scarlett închide ochii liniștită și adoarme.
Niște sunete înfundate, niște gemete reținute o trezesc din domn. Se uita cu dezaprobare la ceasul de pe telefon și vede ca era trei dimineața. Michael nu era în pat lângă ea. Sunetele alea enervante le recunoștea prea bine. Erau aceleași cu cele care se auzeau din camera lui Cindy când aceasta aducea vreun bărbat acasă. Doamne, peretii astia erau de carton? Își da ochii peste cap, dezamăgită ca nici aici nu scapă de asta, își ia hanoracul pe ea și iese afara. Rămâne rezemata de ușa, respirând aerul rece al nopții. Din camera alăturată nu încetau gemetele. Dar ceva ii atrage atenția.
- Încă puțin, prințesa mea, încă puțin.
Vocea aceea... Și cuvintele acelea. Erau aceleași cuvinte pe care le auzea ea de la Michael când făceau dragoste. Asta pentru ca o simțea când nu mai avea răbdare ca el sa termine. Culmea e ca vocea aceea, care venea din camera alăturată, era chiar vocea lui.
Simțind cum ii bubuie capul și inima ii sare din piept, Scarlett se îndreaptă spre ușa din spatele căreia auzise vocea și cuvintele lui. Apasa pe clanta și ușa se deschide, oferind ochilor ei o priveliște de neuitat. Michael gol pușcă, în genunchi, reguland-o pe prietena ei, care statea capra, pe salteaua patului de motel. Amândoi isi întorc privirile spre ea, speriați, îngroziți.
Fără sa spună nimic, prea socata de acea imagine de groaza, Scarlett trântește ușa și fuge în camera ei. La scurt timp, o urmează și Michael.
- Pleacă, nu vreau sa te mai vad, tipa ea la el. Era atât de socata încât nici măcar nu plângea. Se simțea impietrita.
- Scarlett, asculta-ma, incepe el, dar ea îl intrerupe:
- Nu vreau sa te ascult! Nu vreau sa te vad. Pleacă!
- Scarlett...
- Pleacă dracu!!!
Țipetele ei îl scot din sărite, asa ca Michael isi da drumul la gura:
- Crezi ca eu sunt nenorocitul, nu-i asa? Dacă mi-ai fi dat ce am nevoie, când am nevoie, nu ar fi trebuit sa caut în alta parte! Sunt bărbat, Scarlett, nu pot sa fac sex o data pe luna și sa fiu mulțumit!
- Atunci de ce ai mai stat cu mine, dacă nu primești ce ai nevoie?!
- Pentru ca ești deosebit de frumoasa și îmi place invidia cu care ma privesc alți bărbați, când vad ce prințesa am lângă mine. Dar în pat ești rece, rigida. Nu am cum sa fiu satisfăcut după o partida cu tine. Înțelege, Scarlett, eu sunt un bărbat activ sexual.
- Și ar trebui sa mi se para în regula, nu? Pana la urma, eu sunt doar un trofeu pentru tine.
- Dacă te futeai mai des și mai pasional, erai mult mai mult decât atât.
Cuvintele lui o rănesc. Dar nu atât de tare pe cât s-ar fi așteptat.
- Cu Cindy te-ai potrivi de minune, ii arunca ea în schimb.
- Cindy mi-a ținut de urat de multe ori, sa ști. Când tu credeai ca plec acasă, eu intram la Cindy în camera, dacă nu era deja cu cineva. Și i-o trageam bine de câteva ori, apoi plecam. Pentru ca ieșeam de la tine din camera cu o maciuca cât casa.
- Poate cât degetul. Și din moment ce nu am auzit-o țipând ca de obicei când face sex, înseamnă că nu era nici cât degetul! Ii replica ea furioasa.
Pana și Cindy o tradase. Intr-o noapte, prietenii i-au devenit dușmani. Și era înconjurată de oameni pe care nu ii recunoștea. S-a dus dracu concediul, distracția... S-a dus dracu tot!
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romance- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...