UNSPREZECE

3.6K 123 0
                                    

   - Ce vrei sa spui? Întreabă el neincrezator.
   - Nu e treaba ta, răspunde ea și începe sa-si muste buzele nervoasa.
   - Dacă nu încetezi, vei face sex cu mine chiar acum și aici.
   Știind la ce se refera, Scarlett încetează imediat rontaitul buzelor.
   - Ce vrei sa spui? Insista el.
   - Michael m-a înșelat pentru ca nu voiam sa fac sex cu el. Răspunde ea resemnata.
   - De ce? Vrea el sa știe.
   Privind spre valurile înspumate, ea raspunde:
   - Nu-mi plăcea.
   Văzând ca Eric e redus la tăcere și o privește de parca ar avea nevoie de cămașă de forță, ea continua incetisor:
   - Nu simțeam nimic, în timpul actului sexual. Ma strângea de sâni, lucru care ma durea, apoi făcea sex, pur și simplu. Se urca pe mine și... nu simțeam nimic. Niciodată nu am înțeles ce era atât de fantastic în chestia asta. Prima data m-a durut crunt, am zis ca e normal, la început. Dar când durerile au încetat... Nu am mai simțit nimic. Am crezut ca va urma senzaționalul... Dar devenea o corvoada, deja. Asa ca se întâmpla din ce în ce mai rar.
   Eric o privește nevenindu-i sa creadă ca este aceeași persoana care se zvarcolise sub atingerile lui mai devreme. Ca este aceeași femeie fierbinte care se topise instant când își puse mâinile pe ea. Pustoaica asta clocotea de pasiune, ardea în flăcări ce numai esența lui le putea stinge.
   Enervat de povestea ei, își trece mâinile prin parul scurt și se așează pe nisip. Își sprijină coatele de genunchi și rămâne cu privirea pierduta la orizont. Scarlett nu avusese parte de o inițiere ca la carte în viata sexuala. Pur și simplu a dat peste un imbecil care habar nu are ce sa facă cu o femeie în pat. Arta de a face sex nu se rezuma la simpla penetrare și ejaculare rapida. Ea ar fi avut nevoie de un bărbat ca el sa o inițieze și acum ar fi fost o femeie sigura pe ea, sigura pe ce își dorește și ar fi știut și cum sa obțină ce-i face placere, fără sa ceara. Ii părea rău că nu l-a snopit pe nemernicul ala. Ar fi meritat sa-i taie maciuca, pentru simplul fapt ca nu s-a comportat cum trebuie cu ea, pentru ca nu a știut sa menajeze o virgina, și sa o învețe cât de minunat poate fi sexul. Dar ce naiba ști tu despre virgine? Ai avut tu vreo una? Nu, dar măcar știa cum sa provoace orgasme teribile femeilor cu care făcea sex, știa sa le satisfacă și cum sa le aducă pe culmile plăcerilor. Fata asta era scarbita de actul sexual, era oripilata, poate. Va trebui sa-i arate ca lucrurile nu erau asa, nici pe departe. A avut ea ghinionul sa dea peste un măscărici. Dar ii va demonstra ca se înșală, acum era determinat și hotărât sa facă sex cu ea. Și nu se temea ca va fi greu sa o convingă. Deja ii demonstrase ca poate sa ardă ca o torta, dacă ii da putina scânteie. Era ca un diamant neșlefuit. Știa ca era un cliseu de când lumea și pământul, dar i se părea extrem de potrivit în situația data.
   Scarlett statea tăcută pe prosopul de plaja, unde trăise cel mai intens orgasm din viata ei. Nu ii plăcea tăcerea lui, dar se temea sa spună ceva.
   - Nu ai avut niciodată un orgasm, nu-i asa? Aici nu ma refer la momentele tale când te satisfaci singura, dacă idiotul de lângă tine nu e în stare.
   Ii citise gândurile și o puse în dificultate. Fără sa realizeze, își cuprinde buza de jos în dinți și o suge ușor, apoi o ronțăie pierduta în gânduri.
   Eric geme fără retineri și își petrece bratul stâng pe după umerii ei și cu mana dreapta ii cuprinde maxilarul, intorcandu-i fata spre el. Fără sa o prevină, se napusteste asupra gurii ei, cu asalt fierbinte. Limba lui pătrunde nemiloasa, în căutarea limbii ei timide. O găsește, o mângâie, o suge, se împletește cu ea. Era inebunit, pustoaica asta l-a pus pe jar, cu gura ei făcută pentru sarutat. Doar ca nu știa sa sărute. Chiar nimic nu o învățase imbecilul ala? Fata asta era atât de ușor de aprins, pur și simplu lua foc la cea mai mica atingere. Ardea în valvatai sub gura lui mistuitoare, întreg corpul ei tremura de pasiune și dorința nestiuta. Dacă nu i-ar fi spus povestea ei, ar fi posedat-o chiar atunci și acolo. Pentru el, lucrurile erau clare. Nu avea nevoie de sex, pur si simplu. Dacă era doar atât, Melissa ar fi fost suficient. El o dorea pe ea, o dorea pe Scarlett. Trupul lui după ea tanjea. Poate tocmai de aceea, pentru ca nu era ușor de avut.
   După o ultima mângâiere cu limba peste buzele ei umflate, supte cu pofta și muscate ușor, se desprinde de gura ei ademenitoare.
   - Ti-am spus ca nu ma pot controla când faci asta, șoptește el cu buzele peste buzele ei. Cu ochii închiși, mai saruta, delicat, o ultima data buzele ei îmbietoare și se desprinde ușor de ea.
   - Este un gest reflex, șoptește și ea.
   - Știu.
   - Nu-mi dau seama când îl fac.
   - Știu.
   Eric se ridica brusc și o cuprinde cu bratele, ajutand-o și pe ea sa se ridice. O sprijină de el și o conduce în casa.
   - Te descurci singura la duș? Întreabă el intr-un mod natural.
   Scarlett ii arunca o privire uluita, apoi raspunde repede:
   - Normal ca ma descurc singura.
   - În regula, spune el și o lasă în baie, închizând ușa după el.
   Rămasă singura, Scarlett se eliberează de costumul de baie, își reglează temperatura apei și pășește cu grija în cabina de dus. În timp ce apa calda ii mângâia trupul, în minte i se derulau evenimentele din acea dimineața. Cum naiba se trezise cu bărbatul acesta misterios pe cap? De fapt, el se trezise cu ea pe cap. Cine era? Ce era? O culesese de pe plaja, ranita și vulnerabila, apoi o sechestrase. Cu toate ca șederea era plăcută, mai plăcută decat la hotel, tot sechestru se numea. Nu o întrebase dacă vrea, o luase la el, pur și simplu. Și a pus-o pe jar. Cu o simpla atingere a facut-o sa tremure, sa vibreze întreaga ei ființa, a facut-o sa uite de orice și sa trăiască senzații uluitoare, a facut-o sa-si doreasca mai mult. Iar ceea ce i-a făcut pe plaja... Michael niciodată nu a facut-o sa tremure în bratele lui, asa cum a facut-o Eric, cu mâinile lui magice. Orgasmul produs de Eric a fost mult mai intens decât cele produse de propriile ei mâini. Iar sărutul lui Eric era devastator, pur și simplu se pierdea în deliciul momentului. Inima ii bătea nebunește, valuri de emotii intense puneau stăpânire pe ea și uita de obsolut orice. Era ciudat tot ce se întâmplă, nimic nu era normal, firesc, dar nici viata ei nu luase o cotitura normala și fireasca. Totul era încâlcit, cumva, asa cum a fost și intrarea tumultuoasa a lui Eric în viata ei. Cine era el? 

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum