Cu regret, Eric pune capăt sărutului delirant, departandu-se puțin sa o poată privi. Sa se îmbete în privirea ei, mai bine zis.
- Te-am avertizat. Spune el încet. Nu detin autocontrol când faci asta. Si atunci, trebuie sa te sărut. Problema e ca nu știu cât ma mai pot rezuma doar la atât.
Simte cum trupul ei se incoarda și se grăbește sa adauge:
- Evident ca nu voi merge mai departe de ceea ce îți dorești tu.
- Și dacă eu nu îmi doresc nimic? Întreabă ea timida.
- Ghinionul tău. Pana la urma, îți vei dori. Multe îți vei dori. Ma vei ruga, pustoaico! Ii promite el iritat de spusele ei.
- Unde vrei sa mergem? Întreabă ea, încercând sa schimbe subiectul.
- Vei vedea, răspunde el vag și se depărtează de ea.
Își ia telefonul abandonat pe canapea și răspunde scurt la un mesaj, apoi îl arunca la loc. Rămâne cu spatele la ea și cu mâinile în solduri. Își lasă capul sa cada pe spate, oftează greu, pe urma și așează pe canapea. Îl intriga fata asta. Îl dezarma, îl făcea sa se gândească numai la ea și sa-si neglijeze treburile care necesitau atenția lui. Nu își explica de ce o dorea atât de tare, de ce simțea nevoia sa o atingă în mod constant, sa o sărute, sa o aibe. Din prima clipa când a pus ochii pe ea, gândul lui era la trupul ei, trupul lui tanjea după al ei... Era frumoasa, foarte frumoasa, dar el avusese o mulțime de femei frumoase. Nici una nu ii luase mințile și nu îl făcuse sa-si neglijeze îndatoririle. Nici una nu îl făcuse sa o doreasca atât de mult. Era ciudat cum i se strecurase în minte, în sânge, în tot corpul lui.
- Devi inspaimantator! Spune ceva, nu te mai uita la mine de parca as fi un extraterestru! Exclama ea exasperata, trezindu-l din reverie.
- Scuze, ma gândeam la ale mele. Spune el dregandu-si vocea și luandu-si telefonul în mana. Tot omul mai are momente de reculegere.
- Al tău a fost sinistru. Reproșează ea intorcandu-se iar spre fereastra. Tot nu înțeleg ce vrei de la mine. Bombane ea iritata. Nici nu știa sigur de ce era iritata. De faptul ca o luase iar prin surprindere cu un sărut devastator, sau de faptul ca acesta se terminase? Ca își dorea sa o mai sărute, sau ca era absurd sa facă asta? Nu înțelegea situația în care era, nu înțelegea ce vrea el de la ea. Știa doar ca Eric era un bărbat atrăgător, sexy, influent, arogant și viril, capabil sa o topească cu o singura privire. Nu știa de ce era în căsuța lui de pe plaja, de ce nu o lăsa să plece și unde avea de gând sa o duca. Practic, era la mana lui. Oftează greu si se așează pe balansoarul de lângă fereastra. Nu voia sa dea ochii cu el, nu încă. Era prea tulburata de momentul de mai devreme ca să poată gândi obiectiv. De fapt, era suficienta o singura privire din partea lui ca să o tulbure. Privește resemnata oceanul agitat, asemuindu-l cu sufletul ei în acel moment, și încearcă sa nu se mai gandeasca la nimic.
- Dacă ți se face foame, te rog sa ma anunți. Spune el brusc, fără sa-si ia privirea din telefon.
Cu toate ca a zis ca se va deconecta de tot și va petrece, măcar doua săptămâni, singur, în relaxare, departe de afaceri și probleme, nu putea neglija complet tot ce era primordial. Măcar sa verifice mailurile, sa răspundă la cele importante, sa organizeze evenimente de la care putea lipsi, dar nu le putea amâna.
- Nu mi-e foame. Spune ea sec, răstit.
- Știu, de asta te-am rugat sa ma anunți când ți se va face foame. Răspunde el, ignorând tonul din vocea ei.
- Poți aștepta mult și bine! Ripostează ea.
- Care e problema ta? Nu te-am jignit. Nu ti-am vorbit urat! De ce îmi vorbești pe tonul asta?
Eric își pierde răbdarea și simte cum începe sa-i clocotească sângele în vene. Si asa, în el mocnea multă furie reținută pentru ca nu o putea avea, nici nu știa de ce, dar nu o putea avea. În loc sa se relaxeze și sa se deconecteze de orice sursa de stres, el era cu nervii întinși la maxim. Își arunca telefonul cat colo pe canapea și vine în dreptul ei.
Scarlett se ridica din balansoar, se da un pas mai in spate și își ridica bărbia sa-l poată privi în ochi. Mare greșeală. Ochii lui verzi scaparau, aruncau priviri furioase și pătrunzătoare. Inima ei se oprește puțin în loc, numai ca să o ia la galop în secunda următoare, când bratele lui puternice o învăluie fără avertisment si o ridica de la podea. Pana sa-si dea seama ce se întâmplă, Scarlett se trezește așezată pe canapea, cu capul rezemat de cotiera și picioarele întinse. Eric era deasupra ei, sprijinit în maini, privind-o adânc în ochi.
- Oare ai frustrări pentru ca te simți neimplinita? Întreabă el cu voce joasa.
Luata prin surprindere și neîncrezătoare, Scarlett reușește doar sa dea din cap în semn de negație.
- Eu cred ca da, spune el și se apleacă asupra ei, cuprinzandu-i buzele cu sete.
Ea nu opune rezistenta, vrajita de gura lui priceputa, își depărtează buzele pline pentru a-i primi limba fierbinte și flamanda. Eric își înclină ușor capul, pentru a putea adânci sărutul, bucurandu-se de interiorul dulce al gurii ei.
Fără sa-și dea seama, Scarlett îl cuprinde cu bratele de umerii lati, tragandu-l ușor spre ea.
Eric geme flamand și își strecoară o mana sub tricoul ei, găsind repede sânul plin și cald. Îl cuprinde cu blândețe, apoi își trece degetul peste sfârcul întărit, scoțând un icnet ușor din gatul ei. Repeta mișcarea, pe urma ii cuprinde mugurasul între doua degete și il freaca ușor între ele, facand-o sa se arcuiasca, involuntar, spre el.
Scarlett nu mai stia pe ce lume se afla, era incredibil ce putere avea asupra ei. Se simțea complet învăluită de mrejele lui, fără scăpare. Nici nu își da seama când tricoul ii este ridicat peste piept, dezvăluind sânii plini și ademenitori, privirilor lui.
Eric își ia un răgaz sa admire festinul din fata lui, apoi se apleacă peste ea și ii cuprinde un sfârc între buze. Mângâie ușor cu limba, umezind, stârnind focuri ascunse. Apoi îl cuprinde cu delicatețe în gura și suge ușor, trecând cu limba peste mugurele întărit, în mod repetat.
Scarlett se zvarcoleste, geme și suspina, încercată de senzații pe care nu le mai trăise niciodată. Gura lui era, intr-adevar, priceputa.
Eric aplica același tratament și celuilalt sfârc, incantat de reacțiile care le stârnea în ea. Gura lui coboară în jos, pe pielea ei neteda, între sâni, pe abdomen, lăsând dare umede în urma. Se oprește în zona taliei, sărutând intens zona sensibila,trimițând fiori pana în măduva oaselor ei.
Scarlett simțea furnicături pana în vârful degetelor și o umezeala fierbinte între picioare. Nu realizează când jeansii ii sunt îndepărtați cu blândețe. Abia când simte gura lui fierbinte peste dantela chiloților ei, tresare violent.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romance- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...