Zorii se revarsa în camera spațioasă. Uitase sa tragă draperiile, asa ca soarele ii scalda fata în razele calde. Scarlett se trezește cu greu, se desprinde din bratele lui, încet, sa nu-l trezească. Își arunca o rochie pe ea, ce găsește printre hainele luate de la bazar și pășește ușor, afara din camera. Avea nevoie de o cafea. Nu prea știa sa folosească aparatul, se tot uita pe butoane, încercând sa identifice care, ce face, când se simte învăluită de îmbrățișarea lui. Un sentiment cald ii învăluie sufletul. Mana lui se strecoară pe lângă ea și apasă un buton. Apoi aparatul începe sa rasneasca cafeaua. Un miros sublim ii învăluie nările.
Eric o ținea în brate, lipita de abdomenul lui, iar palmele mari ii cuprind sânii. Instinctiv, își împinge fundul în el, stârnind o reacție în lanț. Rochia ii este ridicata peste fund, ea e aplecata peste masa din living și penisul lui o pătrunde. Frenezia începe imediat, în timp ce aparatul de cafea făcea zgomot, pregătind cafeaua ce mirosea divin. Partida scurta și intensa se termina în același timp în care se termina și cafeaua de preparat.
- Bună dimineața, spune el răgușit, intorcand-o cu fata la el, pentru un sărut tandru și plin de pasiune.
- Bună dimineața, răspunde ea, cu răsuflarea tăiată din cauza sărutului amețitor.
- Haide sa ne bem cafeaua pe terasa, sugerează el, luând doua căni. Scarlett umple canile cu lichidul fierbinte și aromat și îl urmează afara.
Se așază amândoi la masuta de pe terasa și admira în liniște oceanul calm. Era frumos, era liniște, era relaxant.
- Mi-ar plăcea sa întotam împreună, spune el rupând tăcerea.
- Putem face asta, răspunde ea cu privirea în depărtare. Incerca sa uite evenimentele petrecute la club.
- Eric?
- Da.
- De ce e atât de neconceput divorțul?
- Iti spun pentru ultima data și cu asta sper ca nu vei mai deschide subiectul vreodată. Nu m-am căsătorit cu tine ca să divorțez după două zile! Nu a fost o joaca pentru mine, sau un moft! Eu am luat în serios treaba asta. Asa ca mai bine obisnuieste-te cu gândul, pentru ca nu ai șanse de scăpare. Nu te mai împotrivi. Nici moartea nu ne poate desparti, sunt mereu cu un pas înaintea ei. E definitv, pustoaico!
Nervos, se ridica de pe scaun și merge spre malul oceanului. Nu avea de gând sa mai facă vreo scena în fata ei, s-o sperie din nou. Și asa, avea temerile ei. Ii venea sa sfărâme scaunele alea cu mâinile goale. Îl enerva teribil ca ea tot cauta sa fuga de el.
Se dezbracă din mers, împrăștiind hainele pe plaja și se avanta în valurile line.
Scarlett îl privea din depărtare cum înoată gol, tăind apa grațios cu bratele puternice. Se ridica și ea de pe scaun și se dezbracă pe terasa. Apoi se îndreaptă și ea cu pași grăbiți în valurile oceanului. Își lasă trupul mângâiat de apa sărată și înoată spre el. Eric deja se întorcea spre mal, când o vede în apa, goala, superba. Se întâlnesc la mijloc, unde apa le ajungea pana la umeri. O prinde în brate și picioarele ei se incolacesc în jurul lui. Ii saruta sânii înfometat, ii cauta gura însetat, o ridica cu ușurință, ajutat de apa sărată și valurile ce saltau trupul ei în sus. Își propteste bine picioarele în nisipul de pe fundul oceanului și o lasă să alunece lin, direct în madularul întărit. Era atât de umeda încât apa nu putea spala secrețiile ei abundente și alunecoase. Tinandu-se de gatul lui si ajutata de valuri, Scarlett începe sa se înfigă în penisul lui pregătit s-o satisfacă oricând avea ea nevoie. El o sustine cu bratele puternice si ea se înfige lin, în tandem cu valurile ce ii saltau trupul.
- Da, iubito, o incurajeaza el. Ia-ti ce-ti trebuie și cât îți trebuie. Ascultătoare, ea continua sa se miște din ce în ce mai repede. Eric o simte ca e aproape, asa ca o ajuta, tragand-o mai tare în penisul gata sa explodeze. O așteaptă facand eforturi, dar simțea ca nu mai rezista. Strecoară o mana între ei și o apasă cu palma pe abdomen, chiar deasupra pubisului, și cu degetul mare ii masa clitorisul. Ea începe sa se miște tot mai tare, înnebunită, chinuita de orgasmul ce se lăsa așteptat. Încă doua impingeri puternice, acompaniate de apărările lui pe abdomen, în tandem cu masajul clitorisului, și Scarlett își da drumul, țipând ușor în spasme și extaz. În același timp cu ejacularea lui în jeturi puternice.
Rămân îmbrățișați, legănati de valuri line, pana își recăpăta răsuflarea.
- Niciodată nu ti-as face rău fizic, ii spune el cautandu-i privirea. Nu trebuie sa te temi de mine. Nu tu... Poate ca sunt puțin mai brutal, uneori, când ti-o trag zdravăn. Dar dacă simți durere, trebuie sa-mi spui imediat. Pentru ca sexul este despre plăcere. Uneori știu ca ma pierd cu firea, dar asta pentru ca ma înnebunești și te doresc din ce în ce mai mult.
Ea îl asculta tăcută. Știa ca nu era momentul sa vorbească, trebuia sa-l lase sa se destăinuie. Dar el o ia din nou prin surprindere.
- Astăzi vreau sa te fut pana nu mai ști sa mergi. Ti-o trag rău, azi. Și o sa ti-o trag mult. Pentru ca sunt nebun după tine. Pentru ca ma simt fantastic când sunt în tine. Și pentru ca te iubesc, pustoaico.
Declarația lui ii aduce lacrimi în ochi, ii oprește inima în loc și o lasă fără cuvinte. Cum era posibil asa ceva?
- Nu trebuie sa spui nimic, acum. Trebuie doar sa faci dragoste cu mine.
Bratele lui o susțin bine, în timp ce iese cu ea din apa. Încolăcita în jurul lui, prinsa bine de el, îl saruta în timp ce el mergea spre casa. Doar ca nu mai ajung în casa. Eric o așează cu fundul pe masa de pe terasa și se oprește pentru o partida scurta și intensa. Era ciudat cum pustoaica asta îl ținea intr-o erectie continua. Cum îl excita doar cu un gest sau o privire. Cum îl întărea la loc, imediat ce o umplea de sperma lui. Era incredibil ce efect avea asupra lui. Și iata-l acum, ejaculand din nou în ea, intr-un orgasm înfiorător. Ea nu reușise sa ajungă la climax, de data asta. Dar avea el metodele lui s-o aducă în pragul nebuniei. Pentru ca avea de gând sa se tina de cuvânt și sa i-o tragă în neștire. Asa ca se simțea liber sa-si dea drumul fără retineri, pentru ca o va ajuta și pe ea sa termine, de câte ori va dori. Nu se grăbeau nicăieri, aveau tot timpul din lume.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romansa- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...