DOUĂZECI ȘI UNU

3.3K 108 0
                                    

   - Dacă nu te oprești acum, vom regreta amândoi. O avertizează el când simte ca explodează dacă ea continua sa-l calareasca în ritmul acela fantastic.
   - Nu ma opri acum, nu acum, îl roagă ea fără sa se oprească.
   - Nu te opresc, doar așteaptă puțin. Răspunde el și o tine bine de solduri. Ii înțelegea delirul, dar era important sa se oprească acum, altfel, va ejacula în ea și nu era de dorit asa ceva.
   Scarlett îl privește pierduta, derutata, chinuita. El ii cuprinde gura intr-un sărut arzător, sa-i distragă puțin atenția. Ii mângâie sfârcurile cu buricele degetelor, mentinand-o pe culmile extazului.
   Atât de bine nu se simțise cu nici o femeie. Sexul cu pustoaica asta era fantastic, ii crea dependenta.
   Ii cuprinde din nou sfarcurile în gura și o lasă să se miște din nou. De data asta, Scarlett de lasă condusa de frenezia ce o cuprinse și îl călărește intr-o maniera sălbatică, brutala. Simțea explozia aproape și o anticipa ca fiind răvășitoare. Se anunța tulburător de intensa. În câteva clipe sfârșește prin contracții puternice și spasme violente, tindandu-se strâns de el și țipând ușor. Rămâne înfiptă în penisul lui, pana se liniștesc valurile de placere cataclismica. Gafaia de parca alergase la maraton, epuizata, fără vlaga. Doar contracțiile uterului o mai zguduiau puțin. Contracții care se strângeau în jurul madularului tare, stimulandu-l periculos de incitant. Simțind ca nu mai rezista, Eric se ridica cu ea peste el, o așează pe spate și se poziționează bine între picioarele ei zvelte. O pătrunde adânc, dintr-o mișcare scurta, apoi se mișca în ea cu totul, evitând sa iasă din fierbinteala ei umeda, decat foarte puțin. Nu reușește sa mai prelungească actul magnific, pentru ca explozia era iminenta. Nu mai putea rezista. Împinge pentru ultima data ferm și adânc, apoi iese repede, își prinde madularul în palma și îl strânge frecând cu mișcări scurte, de doua ori, apoi jeturi fierbinți și albicioase țâșnesc pe coapsele ei delicate. Eric se eliberează cu un mic țipat înfundat, nevenindu-i sa creadă ca experimentase un asemenea orgams intens, febril. Nu crezuse vreodată ca poate atinge alt nivel în materie de sex, crezuse ca le experimentase pe toate. Încă o data, pustoaica dădea cu el de pământ, naucindu-l, derutandu-l.
   Se da la o parte de pe ea și se întinde spre noptiera, unde avea o cutie cu servetele. Când se întoarce spre ea, ii întâlnește privirea întrebătoare.
   - Câteodată simt nevoia sa suflu nasul înainte de culcare, sau când ma trezesc, explica el stergandu-si urmele de pe coapsa ei. Nu obișnuiesc sa aduc femei aici, completează când termina de curatat pielea ei catifelata și se da jos din pat.
    Scarlett nu replica nimic și îl urmărește din priviri, cum se depărtează spre ușa. Mușchii spatelui frumos reliefati, soldurile înguste și picioarele lungi, puternice... Era întruchiparea lui Ares, zeul războiului, cu tatuajele lui care se întindeau pe spate, pe soldul stâng și pe coapsa stânga. Nu reușise sa distingă ce era desenat pe pielea lui, văzuse în treacăt doar niște cranii între trandafiri cu spini, dar nu deslușise imaginea de ansamblu. Avea și pe piept ceva desenat, dar a fost prea concentrata pe senzațiile care i le oferise el, decat pe ceea ce avea tatuat pe piele. Era superb, asa brunet, tuns foarte scurt, cu ochii lui verzi, patrunzatori, umbriti de sprâncene dese și negre.
   Pe când se întoarce in dormitor, ea deja era îmbrăcată cu o rochie bej, vaporoasa, lejera. Eric își exprima nemulțumirea printr-o incruntare, dar se conformează și își cauta și el boxerii și bermudele. Își trage neglijent hainele pe el, apoi intreaba ușor iritat:
   - Ti-e foame?
   - Puțin, recunoaște ea facandu-si de lucru cu o șuviță de par rebela.
   - Haide sa comandam ceva, spune el și o ia de mana, conducand-o în living.
   Scarlett nu-i înțelegea iritarea reținută. Oare gresise ea ceva?
   - Ai de gând sa-mi spui de ce ești nervos? Își face ea curaj sa întrebe.
   - Nu sunt nervos.
   - Atunci ce este? Te-ai schimbat la o suta optzeci de grade!
   - Nu ma așteptam să te găsesc îmbrăcată, bine? Ma așteptam sa-mi dai timp sa ma mai delectez puțin cu trupul tău. Te mai doream, înțelegi? Nu mi-a ajuns! Dacă ar fi după mine, te-as tine numai în pat, sa-ti provoc orgasm după orgasm, pana leșini.
   Sinceritatea lui brutala o lasă fără cuvinte. Crezuse ca e cazul sa se îmbrace și sa își consulte agenda, sau cel puțin,  asa a fost vorba înainte.
   - Bine ca nu e după tine! Replica ea iritata, la rândul ei. Nu cred ca mi-ar plăcea sa leșin.
   Sunetul puternic făcut de rasul zgomotos al lui Eric o face sa tresară. Nu se așteptase ca el sa izbucnească în ras.
   - Ce e atât de nostim? Se umfla ea.
   - Tu, pustoaico, tu ești nostima. Răspunde el redevenind serios. Nici nu îmi amintesc când am ras ultima data atât de bine. Ma simt atât de relaxat și lipsit de griji în preajma ta.
   Privirea lui pătrunzătoare și intensa o fixează insistent. Scarlett simțea cum i se usca gura, cum respira tot mai greu.
   Eric se apropie ca o felina pregătită de atac. Ea se da câțiva pași în spate, pana se loveste cu fesele de marginea mesei. Deja el era lângă ea, prinzand-o zdravăn cu o mana de talie și cealaltă de fund, constatand bucuros ca nu purta chiloți. O ridica brusc pe vârfuri, lipindu-i abdomenul de penisul erect. Mâinile ei se proptesc în pieptul lui puternic și Eric se apleacă sa o sărute flamand. Scarlett deschide gura pentru a-i face loc limbii lui sa își înceapă asediul delirant. Se desprinde brusc de ea, o întoarce la fel de brusc cu spatele la el și o apleacă peste masa. Ii ridica rochia peste fese și își eliberează și el madularul din boxeri. Testează umiditatea dintre picioarele ei cu vârful penisului și, satisfăcut de ceea ce descoperise, se împinge în ea, mistuit de dorinta arzătoare. Ea oftează zgomotos si îl întâmpină, impingandu-se în el. Mișcare imbatatoare pentru el, asa ca o prinde cu o mana de umăr și cu cealaltă de abdomen, tragand-o spre el in timp ce o penetra cu sălbăticie. Scarlett se împingea inebunita în penisul lui tare și catifelat, el se împingea flamand în umezeala ei fierbinte și strâmtă. Gemand fără retinere, ea ii striga disperata:
   - Eric, acolo, oh, da, acolo!
   - Aici? Întreabă el pătrunzând mai de jos.
   - Oh, daaa, acolo!
   Nu a fost nevoie decat de încă trei penetrari, și ea se zvarcolea țipând, strângând de marginea mesei.
   Deși era excitat la culme, Eric o așteaptă sa-si revină puțin, apoi o mai pătrunde de câteva ori și ea simte jetul fierbinte pe soldul ei. I se părea un gest extrem de intim și erotic, sa ejaculeze pe pielea ei. Niciodată nu experimentase asa ceva cu Michael. De fapt, foarte multe nu experimentase cu Michael. Cu el, totul se rezuma la aplicarea prezervativelor, coitul incomod, apoi sforăitul de după. Eric era și tandru și sălbatic, atent la nevoile ei. I se părea extrem de intim și faptul ca o ștergea după ce o murdărea. Tot ce făcea cu ea era extrem de intim și erotic și senzual. O ajutase sa se redescopere, sa trăiască experiente uimitoare la un nivel pe care nu-l crezuse posibil.
   Sunetul soneriei o scoate din reverie.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum