Se simțea penibil sa facă cumpărături în rochie de mireasa, dar nu prea avea încotro. Eric o tarase după el la mașină, imediat după ceremonie. Îl sunase pe Mark din mașina, sa-i lase niște directive, apoi conduse în liniște pana ieșise de pe drumul principal, și se aventurase pe un drum ocolitor, mai puțin circulat. Oprise la un fel de bazar, situat pe marginea drumului, cu tot felul de lucruri drăguțe, printre care și haine. Evident ca atrăgea privirile putinilor cumpărători. Nu vezi în fiecare zi o mireasa la cumpărături. Își alege în graba strictul necesar și Eric plătește totul, apoi își continua drumul.
Era bucuroasa sa vadă ca destinația era casa lui de pe plaja. Eric nu ii comunicase cât vor sta acolo, dar ea se va bucura de fiecare zi.
Imediat ce întra în casa, da fuga în dormitor sa se schimbe cu ceva comod, din ce își cumpărase de la bazar. Alege o rochie scurta și lejera, cu bretele subțiri. Nu prea știa ce sa facă cu rochia de mireasa, asa ca o pune cumva pe un umeraș în dulap. Pe când iese din dormitor, Eric nu se schimbase. Pe cât era de bogat, pe atât era de simplu și nepretențios. Admira acest lucru la el. Se așază pe coltarul din living și așteaptă sa termine el conversația telefonica cu Mark.
- Vom sta aici o perioada. Nu am stabilit un termen, dar am nevoie de putina relaxare. Cred ca și tu. Spune el si se așază lângă ea.
Scarlett rămâne tăcută și pierduta în gânduri. Eric oftează și se ridica brusc. Merge la fereastra și privește spre oceanul agitat.
- Alisson este verișoara mea. Incepe el cu spatele la ea. De obicei ma cauta când da de necaz. Lucru care ma enervează teribil. Pentru ca nu-si vede de treburile ei.
Ea simte ca-i pica tot cerul în cap și ii vine sa se facă mica, mica de tot, sa între în pământ. Se făcuse de toată rușinea. Dacă ar fi știut din start despre ce este vorba, nu s-ar fi chinuit sa fuga de la el, sa treacă prin tot calvarul care o secase de puteri. Și toată furia se canalizează spre el.
- De ce nu mi-ai spus de la bun început! Striga ea mocnind de furie. De ce nu mi-ai zis când te-am intrebat?! De ce m-ai lăsat sa trag concluziile pe care știai ca le trag?!
Eric se intoarce cu fata la ea, sagetand-o cu privirea.
- Ti-am spus ca am ceva mult mai important de vorbit cu tine! Nu aveam timp de explicații inutile. Dar te-ai grabit în încăpățânarea ta și ai luat decizii pripite. Prin urmare, a trebuit sa acționez singur și sa te forțez și pe tine sa te conformezi planului. Era urgent, foarte urgent, chiar... Dacă ma ascultai doar câteva minute... Totul ar fi ieșit altfel.
Scarlett îl asculta cu lacrimi în ochi. Eric își încheie discursul cu o ieșire vijelioasa pe ușa, lasand-o singura, derutata, confuza.
Se trântește pe coltar și lasă lacrimile sa curgă in voie. Totul era pe dos. Dacă ar fi știut de la bun început cine era Alisson, cum ar fi stat lucrurile acum? Nu-si putea imagina.
Își șterge lacrimile și hotaraste sa facă o baie în ocean. Sa înoate puțin, sa își limpezească gândurile. Poată sta și la plaja, pe urma.
Nu își luase un costum de baie, dar nici nu își făcea probleme în privința asta. Plaja era privata, erau singuri acolo. Asa ca va înota goala. Era o fantezie pe care nu crezuse ca si-o va satisface vreodată. Acum era momentul. Își ia un prosop și se îndreaptă hotărâtă spre valurile agitate. Își lasă prosopul și rochia pe nisip și se avanta în apa călduță. Înotul o relaxa, o ajuta sa se deconecteze. Nu-si da seama cât timp inotase, când incep sa o doară membrele, hotărăște sa ia o pauza și sa se îndrepte spre mal. Nu mai folosește prosopul, își ia rochia direct pe trupul ud. Materialul moale se umezeste și se lipește de ea, dezvăluind sfarcurile întărite și formele curbate. Când se întoarce cu fata spre casa, se loveste de pieptul lui Eric. Se sperie puțin, nu-l auzise și nu-l văzuse când venise și el pe plaja. Bratele lui o cuprind imediat, palmele lui mari de desfac pe spatele și mijlocul ei. El rămăsese în pantalonii de la costum și avea cămașa descheiata pana la mijloc. Nu-i păsa ca se uda si el. O lipește de trupul lui și o privește în ochi. Cu privirea lui de tigru la pândă. Nu putea sa stea departe de ea, dacă nu era cu ea, gândurile ii erau la ea. Dacă era cu ea, trupul lui tanjea dureros după ea. Mereu ea... Totul se învârtea în jurul ei. Ar fi putut sa-i asigure protecție și fără sa-i dea forțat numele lui. Dar a vrut-o numai pentru el, numai a lui. Sa o marcheze cumva, ca un teritoriu revendicat.
Scarlett își sprijină palmele de pieptul lui puternic, savurând sentimentul de protecție pe care i-l oferea, de fiecare data, îmbrățișarea lui. Dar, o data cu aceasta, venea și valul de emotii și trăiri pe care numai atingerea lui i le putea stârni. Își musca buza de jos și încearcă sa-si stăpânească tremurul.
- Nu ti-am spus eu sa nu mai faci asta, pustoaico? Spune el încet și amenințarea se citea în ochii lui verzi.
Se apleacă ușor și cu buzele lui ferme le mângâie delicat pe ale ei pline. Ca o fluturare.
Scarlett isi tine respirația și deschide gura ușor, permițând limbii lui se mângâie leneș suprafața neteda a buzelor ei. El le prinde pe rand, lingand și sugand ușor, facand-o sa geamă încet. Sunetul acela plăcut îl determina sa se aventureze în gura ei, cautandu-i limba, mangaind-o, sugand-o, impletindu-se cu ea ca intr-un dans al împerecherii. Ea își înclină puțin capul, sa poată primi mai adânc asaltul limbii lui pricepute. Era topita complet când simte mâna lui peste sanul ei, cuprinzandu-l. Degetele lui abile găsesc imediat sfârcul întărit, prin materialul umed ce o acoperea. Geme din nou, învăluită de noi senzații pe care le stârneau degetele lui.
Eric se simte sufocat de pantalonii care ii strângeau penisul. Erectia dureroasa e eliberata imediat, apoi o prinde de mana și i-o duce la madular. Degetele ei se strang imediat în jurul lui, savurând sentimentul de împlinire ce-l simțea în palma. Nu-l putea cuprinde de jur împrejur cu palma ei mica, și se minuna cum poate încăpea în ea o asemenea monstruozitate. Și cum era capabila, acea bucata de carne otelita cu înveliș de catifea fierbinte, sa-i provoace atâta plăcere.
Eric nu mai rezista, mana ei pe madularul lui , strângând usor și frecând ritmic, îl scotea din minți. Trebuia sa o aibe chiar atunci și acolo. Innebunea dacă nu întra în ea, simțea ca explodează. O așează pe nisipul încălzit de soare și ii ridica rochia peste pulpe. Se poziționează între picioarele ei și în timp ce limba lui pătrundea din nou în gura ei, penisul lui pătrundea în vaginul umed. Scarlett geme înfundat, acoperita de gura lui flamanda. Își arcuieste soldurile spre el și Eric o penetrează mai adânc, cu mișcări blânde, dar adânci. Se agata de gatul lui și se desprinde din sărutul sufocant, simțind nevoia de aer. Eric își îngroapă fata în parul ei, își împreuneaza mainile cu ale ei, tintuindu-i dosul palmelor de nisip, deasupra capului. Impingerile lui devin mai rapide, mai viguroase, ea se zvarcoleste sub el și simte cum fiorii orgasmului se aduna vertiginos din tot trupul, în pântec, între coapse. Cu o ultima penetrare adâncă, Eric se eliberează cu un țipat ușor, umpland-o cu sămânța lui fierbinte. Moment incredibil de excitant pentru ea. Pulsațiile penisului în timp ce elibera valuri de sperma în adâncurile ei, ii provoacă și ei orgasmul ce ameninta de câteva clipe sa o cuprindă. I se părea extrem de excitant, momentele în care el ejacula în ea. O excita teribil, treaba asta. Nu înțelegea din ce motiv, dar era euforic. Și periculos, în același timp...
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romance- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...