ZECE

3.6K 122 0
                                    

   Se ridica de pe prosop și pornește șchiopătând spre valurile nărăvașe.
   - Unde crezi ca pleci din nou?! Striga el după ea, ridicandu-se rapid în picioare.
   - Sa fac baie! Răspunde ea răstit, fără sa se privească în urma.
   - Ti-ai făcut de cap pentru ziua de azi. Nu îți vei mai forța glezna.
   Dar Scarlett înainta fără sa îl bage în seama. Se simțea ridicol, șchiopătând asa, dar era hotărâtă sa nu cedeze. De ce era nervoasa? De ce nu accepta lucrurile simple? De ce își complica viata inutil? Ce sperase? Ca va cădea în genunchi și ii va jura iubire eterna? Ce gând idiot. În ce secol trăiești, proasto? Ce credeai? Ce sperai? Pe ce lume trăiești? Gândurile ei o înfuriau și mai tare. Ce porcarie! Nici macar nu-l cunostea pe individul asta. Pe când era gata sa pășească în valuri, un brat puternic o prinde de talie și o ridica pe sus, invartind-o în direcție opusa, asezand-o ușor, cu tălpile pe nisipul cald. Dar nu ii da drumul, ambele lui brate se incolacesc în jurul ei și o țin captiva în strânsoarea lor.
   - Ce-ti veni?!
   - Da-mi drumul, nu ai nici un drept sa ma ți asa, nu ai nici un drept sa ma ți captiva, nu ai nici un drept! Striga ea zbatandu-se în zadar.
   Eric continua sa o tina în brate pana mișcările ei necontrolate se domolesc și lacrimi mari încep sa se rostogolească pe obrajii ei.
   Scarlett își sprijină fruntea, obosita, de pieptul lui de stanca, lăsând lacrimile reținute atâta vreme sa curgă în voie.
   - Nu ai nici un drept, spune ea stins, lasandu-se îmbrățișata și mangaiata.
   Eric ii pune palmele pe obraji și ii șterge lacrimile, apoi ii înaltă capul, sa-i privească ochii mari și umezi.
   - Nu plânge, pustoaico, nimic rău nu ți se va întâmpla cât timp ești cu mine. Ii spune el încet, aproape soptit.
   - De ce nu ma lași sa-mi vad de viata? Nu ai nici o obligație fata de mine. Răspunde ea lasandu-l sa-i mângâie obrajii.
   În loc de răspuns, Eric se apleacă și atinge buzele umede cu ale lui, își trece limba de câteva ori peste ele, apoi i le suge cu delicatețe. Scarlett geme încetișor, fapt care îl determina pe Eric sa pătrundă încet cu limba în interiorul fierbinte al gurii ei. Ea deschide gura mai mult, permitandu-i explorarea, savurând mângâierile limbii lui abile, impreundandu-si limba cu a lui. Se agata de gatul lui, simțind nevoia de sprijin. Nu mai auzea nimic în jur, nu mai simțea nimic, decât sărutul lui mistuitor, ce-i trimitea furnicături pana în vârful degetelor și ii aducea o umezeala fierbinte între picioare. Scanceste excitata, dorindu-si mai mult. Fără sa întrerupă incursiunile limbii în gura ei, Eric ii cuprinde sfârcul stâng între degete, frecând ușor prin tesatura sutienului. Scarlett simte ca-i fuge pamantul de sub picioare, fiori electrici strabatandu-i șira spinării și oprindu-se în centrul feminității ei. Eric o simte imediat, își desprinde gura de pe a ei, nu înainte de a-i suge buzele pe rand, și o așează pe prosopul de plaja. Fără sa mai gandeasca, ea se supune și se întinde pe spate. Eric vine lângă ea și o saruta din nou, de data asta cu dorinta carnala pura. Cu nevoie și patima, aproape brutal. Scarlett ii răspunde pierduta în vâltoarea momentului pasional. Degetele lui mangaiau sfarcurile întărite, fără sa dea sutienul la o parte. Materialul subțire ii permitea sa le simtă foarte bine. Ii plăcea reacțiile ei la atingerea lui, felul cum se zvorcolea sub mâinile lui, cerând mai mult. Asa ca se apleacă peste sânii ei plini și ii cuprinde cu gura unul din sfarcuri, prin materialul moale al sutienului și suge ușor, își trece limba peste mica întăritura, apoi sugea din nou, facand-o sa tipe ușor. Își poziționează palma peste pubisul acoperit de slip și apasă doua degete prin materialul moale. Scarlett se incoarda și își tine respirația, iar el știe ca i-a atins clitorisul. Începe sa maseze ușor, sugand sfarcurile pe rand, în același timp. Când o simte ca se incoarda mai tare și începe sa respire greu, scancind și gemand magnific pentru urechile lui, își accelerează mișcările și intensifica apăsările. Instinctiv, bazinul ei se ridica spre mana lui, mâinile ei se agata cu disperare de umerii lui, pana ii simte tot trupul incordandu-se, un tipat neretinut ii iese de pe buze, apoi urmează convulsiile violente. Ii tine sfârcul între buze pana simte cum se liniștește corpul ei, pana spasmele încetează și respirația ii revine la normal.
   Se depărtează puțin de ea, sa-i ofere timp și spațiu. Scarlett își ținea ochii închiși, gandindu-se ca era primul orgasm oferit de un bărbat. Era prima data când un bărbat ii producea plăcere. Plăcere mistuitoare și păgână. Dacă asa trebuia sa simți în timpul partidelor de sex, atunci o înțelegea pe Cindy. Fusese plăcere adusa tot cu mana, dar mult mai intensa decât dacă ar fi folosit mana ei. Sau era el atât de priceput? Își face curaj și deschide ochii. Privirea lui Eric o ardea, pur și simplu.
   - De ce ai făcut asta? Întreabă ea, rusinandu-se.
   - Pentru ca am vrut și mi-a plăcut. Vine răspunsul natural.
   - Nu cred ca e bine, totuși.
   - Suntem adulți și răspundem de faptele noastre. Iar dacă faptele noastre nu încalcă legi, atunci nu vad de ce sa nu ne simțim bine, dacă nu avem piedici.
   Scarlett rămâne fara replica, privindu-l pierduta în verdele din ochii lui. Nu mai înțelegea nimic. Nici nu mai voia sa înțeleagă.
   - Printre treburile tale de azi noapte, s-au numărat și femei? Vrea ea sa știe.
   - Da, vine răspunsul sincer, fără sa stea pe gânduri.
   Supărată, se ridica de jos și își aranjează costumul de baie. Se ridica și el și o cuprinde cu bratul stang pe după talie, iar cu dreptul ii ridica bărbia sa-l privească în ochi.
   - Ai vrut sa ști. Ii spune el. Dacă nu voiai sa ști, nu întrebai. Te-as fi putut minți. Era treaba ta dacă ma credeai sau nu. Dar nu am vrut sa te mint. Dacă nu erai pregătită sa auzi adevărul, nu întrebai asa ceva. Atunci nu înțeleg, de ce te-ai supărat?
   Scarlett își coboară privirea și realizează ca se comporta ca o adolescenta.
   - Nu m-am supărat, minte ea. Doar ca nu mi-a căzut bine.
   - Am avut nevoie de sex intens pentru ca am plecat de lângă tine foarte excitat și întărit. Cum nu se punea problema de asa ceva între noi, am calmat spiritele unde am știut ca sunt bine primit.
   Ea își ferește privirea din nou, lucru care începe sa-l enerveze. Ii prinde bărbia între degete și o obliga sa-l privească.
   - Nu formam un cuplu, ii spune el calm. Dacă ti-as fi cerut, ai fi făcut sex cu mine?
   - Nu, răspunde ea repede, prea repede.
   - Atunci de ce ești supărată ca am făcut sex cu altcineva azi-noapte?
   - Ti-am spus ca nu sunt supărată.
   - Ba da, ești. Faci sex cu mine?
   - Ce întrebare e asta?!
   - Atunci va trebui sa caut alinare unde mi se oferă.
   - Povestea vieții mele, spune ea încet, moment în care el o eliberează din brate, privind-o atent.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum