PATRUZECI ȘI UNU

3.1K 107 0
                                    

   O ajuta sa se ridice de jos și o ia de mana, conducand-o spre casa. Imediat ce întra, Eric se eliberează de hainele sufocante și rămâne gol în fata ei, în toată splendoarea trupului bine clădit si tatuat. Priveliște ce lasă gura apa, oricărei femei. Iar aceasta priveliște, era acum doar pentru ea, doar pentru ochii ei. Se privesc în tăcere, el ii da rochia umeda jos, lasand-o sa cada la picioarele ei goale. Ii admira curburile fine și formele pline, trecând cu vârfurile degetelor, pe unde mângâia cu privirea. Clavicula, umeri, brate, pe abdomen și talie zăbovește mai mult, apoi urca ușor spre sânii plini. Le trasează conturul și se oprește la sfarcurile întărite, rozalii, care erau acum la discreția lui. Trece ușor cu degetele peste ele, obținând reacția așteptată. Scarlett tresare icnind încet. Ambele mâini erau acum pe sânii ei, cuprinde sfarcurile între degete și le freaca blând, facand-o sa geamă. Una din mâinile lui se strecoară între ei, își face loc între picioarele ei și ii găsește clitorisul umezit de esenta ei și sămânța lui, deopotriva. Imediat ce degetele lui îl cuprind, ea se agata de umerii lui, căutând un punct de sprijin. Cu o mana ii mângâia sfârcul și cu cealaltă ii masa clitorisul, în același ritm, innebunind-o. Scarlett își sprijină fruntea de pieptul lui, se tine cu putere de umerii lui și se apasă mai tare pe mana lui, frecandu-se în ritmul lui. Gemea tot mai tare, împlinirea era la un pas, dar se lasă așteptată. El ii ia o mana și i-o duce la penisul semierect. Ea îl cuprinde imediat și îl strânge ușor, începând sa frece în același ritm în care ii masa și el mugurele sensibil. Penisul se mărește considerabil și se întărește în mana ei, în timp ce se freca tot mai tare de mana lui.
   - Asta e, iubito, ii șoptește el excitat. Da-ti drumul pe mana mea.
   Orgasmul era aproape, o simțea din frenezia mișcărilor trupului ei, ce se zbătea sa ajungă la climax. Iar explozia se declanșează violent, cu un țipat neretinut, sincer și eliberator. Respira greu, inima ii bătea sa ii spargă pieptul. Eric o așteaptă puțin sa-si revină, apoi ii cuprinde fesele în mâini și o ridica în brate. Imediat picioarele ei se incolacesc în jurul lui, bratele ei se țin de umerii lui puternici. Fără sa vorbească, Eric o duce în brate pana în baie. Întra cu ea în dus, o sprijină cu spatele de faianța rece și pornește apa calda. Ploaia fina ii învăluie și le mângâie trupurile încinse. El o coboară puțin de solduri și își fixează vârful madularului între petalele ei ude. Si o pătrunde. Sustinandu-i greutatea în maini, sprijinita de peretele din dus, o penetrează cu putere, impingandu-se în ea ca și când ar muri dacă nu ar face-o. Scarlett se tine bine cu picioarele înfășurate în jurul lui, cu bratele agățată zdravăn de gatul și umerii lui. Eric era deja excitat după episodul din living, asa ca nu durează mult pana se eliberează și el, din nou, adânc in ea.
   După ce își recăpăta respirația normala, iese din ea și o lasă pe picioarele ei. Scarlett tremura, rămâne agata de el. Eric o tine cu o mana de mijloc și cu cealaltă se întinde după gelul de dus. Își toarnă în palma și ii masează spatele. Ea savura senzațiile, cu fata îngropată în pieptul lui. După ce termina de sapunit, o întoarce și o lipește cu spatele de abdomenul lui. Toarnă din nou gel de dus în palme și ii mângâie abdomenul, talia, urcând ușor pe lateral, spre sâni. Ii cuprinde în maini, ii prinde sfarcurile între degete, frecând ușor. Ea se prinde cu palmele de coapsele lui tari, în timp ce degetele lui ii provocau valuri noi de placere. Buzele lui ii mangaiau obrazul, una din mâini ii coboară între picioare. Vrajita, înnebunită, Scarlett se apleacă în fata și se sprijină cu mâinile de faianta de care o lipise el, mai devreme, cu spatele. Eric ii mângâie fesele ferme, apoi își prinde în mana penisul semierect și îl baga între picioarele ei. Se freacă ușor între pulpele ei, pe clitorisul sensibil. Ea oftează și se împinge spre el. Era incredibil cât de bine se simțea frecandu-se de madularul lui ce începea sa ia proporții între picioarele ei. Sa-i simtă vârful catifelat pe clitoris, între labii, mangaind delicat.
   - Vezi ce-mi faci, pustoaico? Spune el și își poziționează vârful penisului la întrare în vagin. Ma întărești imediat, nu știu cum faci asta, dar se întâmplă. Ma faci sa te fut non stop, ma faci sa nu ma pot opri. Nu știu cât reziști tu, dar eu te vreau încontinuu.
   Spunând asta, o pătrunde din nou. Rămâne puțin nemiscat, atât de adânc cât ii permite dimensiunile ei mici. Avea nevoie de autocontrol. In poziția aceea simțea ca o ia razna, cu fundul ei apetisant spre el, la discreția lui. Dacă își pierdea controlul, ar putea sa o raneasca. Asa ceva nu se putea întâmpla. Sexul trebuia sa fie plăcut, sa aducă plăcere de fiecare data. Începe sa o penetreze încet, atent, sa nu intre mai mult decât putea ea suporta. Dar Scarlett se împinge în madularul de otel, căutând mai mult. El își strecoară o mana între ei, își umezește degetul mare în sucurile ei fierbinți, în timp ce o penetra tot mai viguros. Apoi, baga ușor vârful degetului în fundul ei. Ea icneste ușor, dar nu se opune. Continua sa se înfigă cu putere în penisul lui. El o trăgea cu mana stânga de sold, spre el, iar cu drepta ii acoperea partea superioara a soldului stâng, având grija sa nu bage degetul prea mult, încât sa fie inconfortabil, sau dureros. Dar, ca de obicei, de câte ori făcea sex cu ea, își pierdea mințile. Parca i se punea o ceata pe creier și acționa după instinctul primar. Felul în care ea ii răspunde la orice stimul, îl sălbăticea și mai mult. Cuprins de frenezie, o penetrează cu mișcări rapide, brutale, iar Scarlett ii întâmpină fiecare împingere, inebunindu-l complet. Orgasmul se lasă așteptat, amândoi impingandu-se unul în celalalt în căutarea exploziei. Gemeau chinuiți de fiorii care anunțau explozia, dar aceasta întârzia sa apară. Eric își pune mana pe abdomenul ei, apasand-o puțin, cu cealaltă mana ii apasă mijlocul, fara sa scoată degetul din gaura ei strâmtă. Ea tipa ușor, străbătută de senzații noi, moment care declanșează explozia lui. Se mai împinge de doua ori cu putere în ea, facand-o sa tipe de durere, de data asta și ejaculeaza dureros, adânc în ea. Imediat o întoarce cu fata și o cuprinde în brate. Gafaiau greu, amândoi.
   - Iarta-ma, iubito, mi-am pierdut capul. Iarta-ma, șoptește el, managindu-i spatele.
   Ea știa ca vorbele astea veneau de la un bărbat care nu-si cere iertare niciodată. Pana acum.
   - E în regula, spune ea după ce își recăpăta puțin suflul.
   - Nu trebuia sa doară. Dar mi-am pierdut mințile când te-ai întors cu fundul la mine.
   - E în regula, spune ea din nou. Nu m-a durut atât de tare și mi-a și plăcut. A fost ceva amestecat.
   El o saruta cu blândețe, parca cerandu-si scuze cu fiecare incursiune tandra a limbii lui în gura ei dulce. Îl făcea sa-si piardă mințile, efectiv. Era nebun după ea, flamand de ea în permanenta, o dorea cum nu dorise niciodată o femeie. O iubea cum nu iubise niciodată. De fapt, nu iubise niciodată o femeie.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum