TREIZECI

3.1K 108 0
                                    

   Mainile lui mari mangaiau pielea rece a pulpelor ei, fesele care erau la dispoziția lui, urca încet pe sub cămașa de noapte lejera, pe talia ei, apoi pe sânii plini. Ii cuprinde în palme și o privește în ochi. Se îmbăta în culoarea lor unica, inecata în pasiune reținută, ce ardea mocnit. Își trece degetele mari peste sfarcurile ei, moment în care ea inspira brusc și își tine respirația. Când ii cuprinde sfarcurile între degete, scoate de la ea un geamăt retinut. Continua sa frece ușor, admirând felul în care ea trăia acele momente la intensitate maxima. Erau singurele momente în care ea lăsa totul la o parte și se dezlănțuia. Își închide ochii și se prinde de umerii lui, începând sa se frece ușor de pantalonii lui prin care ii simțea erectia puternica. El se apleacă și ii cuprinde sfarcurile cu gura, prin tesatura fina a cămășii ei, sugand cu pofta, umezind materialul. Își propteste picioarele în gresia terasei, pentru a tine balansoarul nemiscat și continua sa suga și sa lingă sfarcurile delicte, prin materialul umezit. Ea începe sa se frece de el din ce în ce mai tare, mai energic, zdrobindu-si feminitatea goala de materialul pantalonilor lui, umezindu-i. Nu durează mult pana se prăbușește peste el, zguduita de orgasm, respirând sacadat în ritmul spasmelor ce-i străbătea trupul. Eric o cuprinde cu bratele și o ține strâns lipita de el, savurând felul cum ea își strivea sânii de pieptul lui gol. O așteaptă sa se liniștească, apoi o ridica puțin, efort care îl face sa se strâmbe ușor.
   - O, Doamne, vai, îmi pare rău! Se scuza ea amintindu-si ca era ranit. Am uitat complet! Te doare?
   - Nu mai mult decât înainte, doar ca și eu am uitat și am încercat sa te ridic, iar asta mi-a amintit ca nu sunt în forma maxima. Spune el oprind-o sa se dea la o parte. Ii cuprinde obrazul în palma și ii mângâie pielea fina, rosiatica, acum.
   - Eu chiar ma bucur ca ai uitat. Asta înseamnă că te-ai simțit bine. Completează el privind-o în felul lui, patrunzator, de parca ar manca-o din priviri.
   - Sper ca nu ti-am cauzat daune mai mari.
   - Ooo, mi-au cauzat o dauna foarte mare. Spune el zâmbind. Atat de mare încât ma strâng pantalonii. Și asta am încercat mai devreme, sa eliberez dauna din pantaloni. Cred ca va trebui sa ma ajuți.
   - Cred ca va trebui sa te odihnești, protestează ea, destul de slab.
   Eric ii ia mâinile și i le duce la umflatura din pantalonii lui, i le freaca apăsat de ea, apoi ii spune ragusit:
   - Elibereaza-ma.
   Fara sa mai stea pe gânduri, ea ii descheie șlițul pantalonilor și eliberează monstrul trezit la viata. Îl cuprinde cu mâinile și strânge ușor, apoi le plimba în sus și în jos pe lungimea penisului de otel catifelat.
   - Voi inebuni complet, mârâie el și o prinde de solduri, aducand-o deasupra lui și infigand-o în madularul lui mare. Ea se lasă să alunece lin, pe toată lungimea lui, geme încet, apoi începe sa se miște, ușor, adânc.
   - O, Doamne, aproape ca țipă el, dintr-o data. Da-te, Scarlett, da-te la o parte.
   Nedumerita, ea sare în picioare în fata lui, prinvindu-l nedumerita, imbujorata, respirând greu.
   - Ce s-a întâmplat? Întreba ea îngrijorată, crezând ca l-a ranit mai tare.
   - Nu vrei sa îmi dau drumul în tine, pustoaico! Spune el chinuit, de pasiune reținută.
   - Oh, am crezut ca ti-am făcut rău, ca te-am lovit cumva peste rana, sau ceva de genul asta. Spune ea puțin rusinata.
   - Chiar dacă o făceai, nu as fi simțit, atât de absorbit eram de tine. La propriu.
   Se simțea ca o neghioaba, stand acolo, în fata lui, neștiind ce sa facă. Apoi un gând năstrușnic ii încolțește în minte. Se pune in genunchi, între picioarele lui și ii cuprinde penisul în maini. El inspira brusc, zgomotos, dar nu face nici o mișcare. O lasă să facă ce dorește, orice ii trece prin cap, atât timp cât o făcea sa se simtă bine. Ea își apleacă capul peste bărbăția lui și ii cuprinde vârful cu buzele ei pline. Văzând cum se mulează pe madularul lui, Eric simte ca îl ia amețeala. Strânge din dinți, apoi eliberează aerul reținut în plămâni, pe măsură ce penisul lui se afunda în gura ei dulce. Strângând ușor cu buzele, Scarlett reușește sa ajungă pana la jumate. Apoi îl scoate complet, numai ca să îl învăluie din nou. Ii suge glandul ca pe o acadea, îl linge de jur împrejur, apoi iar îl cufunda in fierbinteala gurii ei.
   Eric simțea ca își pierde mințile și făcea eforturi sa nu o prindă de cap, sau de par, sa facă vreun gest brusc sau care sa nu fie pe placul ei, sa o sperie și sa o pună pe fuga. Dar nu trebuia sa își facă griji pentru asta prea mult timp. Simțea fiorii orgasmului cuprinzandu-i tot corpul, adunandu-se intr-o explozie în vintre. De acolo nu mai era cale de întoarcere, nu mai putea sa dea înapoi și nu mai avea nici timp sa o dea la o parte. Îl luase pe nepregătite, îl ametise și îl naucise. Asa ca explozia lui se revarsa în jeturi puternice, în gura ei fierbinte. Moment în care ea ii suge cu putere vârful catifelat, facandu-l sa simtă ca lesina.
   - Ai un gust ciudat, spune ea încet, ridicandu-se dintre picioarele lui.
   Gâfâind zgomotos, el o privește năucit, apoi izbucnește în ras.
   - Îmi pare rău dacă nu ti-a făcut placere, dar nu am avut puterea sa te anunț. M-ai înnebunit de tot. Se scuza el încercând sa-si aranjeze pantalonii.
   - Atunci e bine, ca nu numai tu ma înnebunești pe mine. Pot sa te înnebunesc și eu pe tine. Spune ea mandra de reușita ei.
   - Pustoaico, m-ai înnebunit de când te-am luat în brate, în seara aia pe plaja, când ti-ai sucit glezna.
   Ea nu mai spune nimic, doar îl privește intr-un fel pe care el nu îl putea caracteriza nicicum.
   - Simt nevoia sa ma întind în pat, spune el, încercând sa evite alta conversație despre plecarea ei.
   - Te înțeleg, trebuie sa fi obosit. Spune ea încet.
   - Mi-ar face placere daca mi-ai tine companie.
   - Nu știu în ce măsură te vei odihni dacă îți țin companie, asa ca e mai bine sa mergi singur. În plus, am primit doua manuscrise pe mail și as vrea sa le citesc. Trebuie sa-mi continui munca, chiar și de la distanta.
   - În regula, oftează el resemnat. Se ridica greu din balansoar, apoi se îndreaptă spre întrarea în vila, cu gândul sa-i cumpere un laptop, al ei personal, sa poată lucra liniștită, lejer. Și un mic birou la ea în camera, sa se simtă confortabil când lucrează.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum