DOUĂZECI

3.4K 111 0
                                    

    Bratele ei se incolacesc în jurul gatului și umerilor lui, picioarele ei îl cuprind strâns de solduri. Era înnebunită de atingerile lui, era copleșită de senzațiile oferite de mâinile lui ce-i mangaiau pielea taliei, urcând ușor pe coaste, spre sânii expuși. Respirația i se ingreuna, totul în jurul ei se învârtea.
   - Eric, șoptește ea disperata.
   - Sunt aici, pustoaico, sunt aici pentru tine, răspunde el ragusit, eliberandu-se rapid de hainele ce-l incomodau și îl blocau sa-i simtă pielea peste pielea lui.
   Imediat, palmele ei se lipesc de pielea lui întinsă peste mușchii pectorali. Atât forța și virilitate emanata prin fiecare fibra a mușchilor lui o amețea, o îmbăta și o domina.
   Eric se poziționează între picioarele ei și cu glandul catifelat ii separa ușor petalele delicate.
   Scarlett inspira zgomotos si își tine respirația. Emoții devastatoare ii zguduiau întregul corp, fiori electrizanti ii strabateau șira spinării, o furtuna dezlantuita simțea în vintre.
   - Nu, șoptește el îngrijorat, nu te abține de la nimic. Nu te teme de nimic. Și dacă e ceva ce nu-ti face placere, vreau sa-mi spui.
   Văzând ca ea nu respira, nu răspunde, el o striga incetisor:
   - Scarlett! Uita-te la mine.
   Abia atunci ea expira aerul reținut prea mult în plămâni și deschide ochii. Dar respirația ii era îngreunată de emotii și trăiri intense.
    Eric simțea din nou ca se îmbăta în cognacul din ochii ei. Și simțea din nou un impuls animalic de a o poseda asemeni unui om al cavernelor, când ea își musca buza de jos.
   - Uita-te la mine, Scarlett, spune el din nou și împinge ușor vârful penisului printre labiile ei fine și umede.
   Ea îl privește cu ochii ei mari și clari, pierduta în verdele pătrunzător al ochilor lui. Pasiunea ce se reflecta în ei era covârșitoare. Pe măsură ce penisul lui o umplea încet, blând, ea inspira tot mai adânc. Abia când membrul lui era adânc în ea și nu mai avea loc sa pătrundă, ea da drumul aerului reținut printr-un geamăt profund. Eric rămâne acolo, înfipt bine în adâncurile ei fierbinți și ude, privind-o în ochi intr-un fel pe care ea nu îl putea defini. Nici ea nu-si putea lua privirea de la el. Era ca hipnotizata.
   - Ești atât de dulce, Scarlett. Atât de frumoasă și de dulce, ii spune el și se apleacă sa o sărute cu dorinta unui condamnat sa facă asta pentru ultima data. În timp ce limba lui se împreuna cu a ei, el începe sa se miște ușor în ea, cu grija, de teama sa nu o rănească cumva, dar cu penetrari ample, adânci.
   - Eric? Striga ea în șoaptă, când îl simte ca începe sa se miște mai repede, mai viguros.
   - Nu-ti fie teama, răspunde el imediat, încercând sa o liniștească. Nu-ti fie teama, Scarlett. Nu o sa-ti fac rău. Voi avea grija, știu ca te deranjează puțin dimensiunile mele, dar voi fi atent. Ai încredere în mine?
   Ea aproba din cap, incapabila sa articuleze alte cuvinte, decat numele lui.
   Iar Eric se ținea de cuvânt, cu fiecare penetrare adâncă, era atent și tandru. O privea în ochi în mod constant, ii urmarea reacțiile cu atenție. Când se mișca intr-un fel care o făcea sa geamă, avea grija sa se miște asa în continuare, când o atingea unde o făcea sa tipe, avea grija sa o atingă acolo în mod repetat. Îl incantau reacțiile ei neretinute, îl inebunea trupul ei sub al lui, felul cum ii răspundea la fiecare penetrare, felul cum se exprima, felul cum îl completa și îl împlinea. Era nebun după ea. Era ceva ce nu a avut niciodată, pasiune sincera și dezlantuita, fără nici un artificiu de context, fără gemete false sau exagerate, fără teatru de amatori, fără sa se plângă teatral de penisul lui mare. Era nebun după pustoaica asta superba, care trăia la maxim, fiecare moment alături de el.
   - Eric! Eric! Îl striga ea din nou, ceva mai disperata, de data asta.
   Iar Eric știa ce ii cerea. Începe frenezia anticiparii, patrunzand-o mai adânc și mai repede, simțind cum ajunge și el în pragul agoniei. Ea mai avea puțin, iar el trebuia sa reziste în ritmul acela cu care o adusese pe culmile plăcerii, pentru a o aștepta pe ea. Iar orgasmul ei nu întârzie sa ii zguduie întregul trup sub al lui, eliberandu-se cu un țipat scurt, urmat de spasme violente. Eric o așteaptă sa savureze primul ei orgasm din madularul unui bărbat, din madularul lui, apoi se mai împinge o data în ea, adânc, viguros, încă o data, de doua... Și iese rapid din dulceața ei fierbinte și își trimite sămânța în jeturi puternice, pe abdomenul ei plat.
   Se prăbușește fără vlaga lângă ea, încercând sa-si recapete ritmul respirației. Ea stătea întinsă pe spate, lângă el, fără sa spună nimic. Ținea ochii închiși și respira încă greu.
   - Ai dureri? Întreabă el îngrijorat, privind-o atent.
   Atunci, ea deschide ochii și întoarce capul sa-l privească.
   - Nu. Răspunde ea simplu, apoi, după o scurta pauza, adauga: Doar ca simt cum zvacneste încă, ceva înăuntru. E plăcut, de altfel.
   Eric rade încet, amuzat și usurat, măgulit în același timp. Reușise sa o satisfacă, asa cum merita. Toate femeile ii lăudau performantele în pat, dar erau femei care știau ce sa aștepte de la un bărbat, știau sa ia și sa ofere, știau sa-si atingă propriul apogeu. Dar Scarlett era diferita. Ea nu cunoscuse orgasmul provocat de un bărbat, pana la el. Fata asta era un deliciu și un supliciu, deopotriva. O dorea tot mai mult, cu fiecare clipa. Acum, ca a avut-o, o dorea mai tare.
   Se întoarce spre ea și o ia în brate. Ea se lasă învăluită de îmbrățișarea lui calda și savurează sentimentul de calm și siguranță, oferit de bratele lui protectoare.
   Eric ii ridica bărbia peste umărul lui și se lasă puțin în jos, sa o poată saruta din nou. Ii cuprinde buzele cu ale lui și i le suge pofticios, i le linge lacom si ii cauta limba. Nu se putea satura de ea. Nu se putea abține sa nu o sărute, ar saruta-o non stop, ar mangaia-o în neîncetat și ar face dragoste cu ea neîntrerupt.
   - Mai zvacneste? Întreabă el peste buzele ei.
   - Nu, șoptește ea între doua sărutări.
   - Vrei sa zvacneasca din nou?
   - Da, oh, da, răspunde ea agatandu-se de el.
   Fără sa stea pe gânduri, Eric o ridica de fund și o saltă deasupra lui. O apleacă peste el sa-i poată cuprinde sfarcurile în gura și o lasă pe ea sa facă următoarea mișcare.
     În vâltoarea momentului, Scarlett se lasă condusa de instinct și se înfige hotărâtă în madularul lui erect, puternic. Scoate un chițăit scurt si ramane nemiscata, înfiptă adânc în el. Respira sacadat și el o simte ca s-a aventurat puțin cam mult pentru limitele ei.
   - Vrei sa vin eu deasupra? O întreabă printre sărutări înfocate.
   - Nu... Da-mi, doar... Puțin timp. Reușește ea sa rostească printre gafaieli, încercând sa rămână nemiscata, strâns agățată ce umerii lui.
   - Ia-ti tot timpul de care ai nevoie, doar ai grija cât îți iei din altceva. Spune el cu glas răgușit, revenind la dulceața sfarcurilor ei rozalii, sugand cu pofta în timp ce își trecea limba peste ele, intr-un mod care ii trimitea mii de furnicături în vintre. Involuntar, ea începe sa se miște ușor. Disconfortul provocat de penisul lui mare începe sa se estompeze, făcând loc plăcerii pe care o experimentase mai devreme. El avusese grija sa nu se înfigă prea adânc, știind ca ii va provoca neplăceri. Dar ea nu apreciase dimensiunile de la bun început, luând mai mult decât a putut sa ducă. Dar el ii era alături, dezmierdand-o și ghidand-o, ajutand-o sa se relaxeze, sa ajungă în punctul acela de unde nu mai era cale de întoarcere. Mișcările ei precaute, la început, deveneau din ce în ce mai dezlantuite, infigandu-se tot mai tare și mai repede în penisul lui făcător de minuni. Gura lui ii ghida fiorii plăcerii din sfarcurile sensibile pana în adancurile ei umede și fierbinți. Îl calarea din ce în ce mai frenetic, inebunindu-l și pe el. Era la un pas de nebunie.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum