DOUĂZECI ȘI CINCI

3.1K 113 0
                                    

   Scarlett rămâne foarte impresionata de dimensiunile vilei. Nu avea decat un singur etaj, dar se întindea mult pe orizontala. Balcoane mari la camere, geamuri mari, luminoase, decorativa gri deschis. Aleea care ducea spre vila era încadrată de palmieri masivi, iar în partea stânga a vilei trona o mare piscina, împrejmuita de palmieri pitici în loc de umbreluțe și șezlonguri mari, confortabile. Era ca un mic paradis izolat, departe de forfota orașului, dar totuși, la marginea lui. Era liniște, calm, era superb.
   Masina în care era cu trei din oamenii lui Eric, oprește în fata vilei. Bărbații coboară din mașina, iar Scarlett rămâne cuminte la locul ei, pana vine șoferul și ii deschide portiera.
   - Vino, spune el intinzandu-i mana. Te conduc înăuntru, iar Millie îți va prezenta ce trebuie sa vezi.
   Scarlett accepta mana lui, reticenta, dar îl urmează. Îl tine de brat și merge alături de el pe aleea pietruita, pana în fata vilei. Acolo, o femeie între doua vârste ii aștepta în prag. Avea parul strâns în coc la spate și purta o uniforma alb-negru. Zâmbetul larg și salutul cald ii aduce o doza de confort lui Scarlett, imediat ce stabilește contact vizual.
   - Ea e Scarlett, anunță șoferul, de aici ti-o las în grija. Cred ca te-a sunat Eric sa te anunțe de situație.
   - O, da, m-am bucurat tare când am auzit ca vine o doamna în vizita, în sfârșit am un motiv sa ma agit. Spune femeia radiind de bucurie sincera. O întâmpină cu bratele deschise și ii oferă o îmbrățișare stransa și un sărut pe obraz.
   - Bună, saluta Scarlett timida, puțin încurcată de voioșia celei care presupunea ca era Millie.
   - Vino, Scarlett,  trebuie sa fi obosita. Îți arat interiorul și îți pregătesc baia. Pana te relaxezi tu puțin, eu voi pregati cina. Va ajunge și Eric pana atunci.
   Scarlett se lasă condusa de Millie pe ușa masiva a vilei, apoi în holul mare, larg, pe urma intr-un living imens, completat de un dining pe măsură. Un rand de trepte largi, late, din hol, conduceau spre etaj. Acolo este condusa spre o camera centrala, spațioasă, aerisita, cu balcon mare, asa cum văzuse de afara și ferestre mari, cât peretele. Nu era încărcată de mobilier, avea strictul necesar pentru o ședere confortabila. Un pat mare trona în mijloc, încadrat de doua noptiere masive, un șifonier era așezat pe peretele opus balconului și pe peretele din fata patului era o comoda cu patru sertare, deasupra căreia era amplasat un televizor cu ecran mare, prins în perete. O măsuță rotunda și doua fotolii se ascundea la umbra draperiilor trase de o parte și de alta a ferestrelor mari. O ușă alba ducea către baia proprie, care deținea un dus walk în, spațios, și o cada aproape de mijlocul băii. Dincolo de ea era un suport mobil pentru prosoape, geluri de dus și loțiuni de tot felul. O fereastra mare, rabatata,  era în dreptul ei, lăsând o priveliște către o gradina de flori. Pe peretele opus ușii era un mare blat cu doua lavoare, în dreapta lui fiind vasul de wc, însoțit de bideu.
   Scarlett analiza incantata toată priveliștea. Niciodată nu avusese un dormitor atât de mare și o baie imensa, proprie. Totul pe tonuri de gri deschis și alb.
   - Îți pregătesc o baie cu săruri magnifice, spune Millie incantata, intrând în baie. O sa te relaxezi și o sa te simți fantastic.
   Cu atâtea evenimente petrecute în ultimele ore, nu știa cum putea sa se simtă fantastic. Moartea violenta a lui Cindy o afectase, cu toate ca ajunsese sa o deteste, a fost, totuși, colega ei de apartament timp de doi ani. Și s-au înțeles destul de bine.
   Scarlett se așează pe marginea patului, cu privirea spre balconul larg deschis, admirând palmierii din depărtare. Ce cauta ea acolo? De data asta era sechestrata cu adevărat? Dacă ar suna la politie, s-ar face de ras? Eric a stat de vorba cu polițiștii de la locul crimei și aceștia l-au informat cu detalii pe care nu le divulgi oricui, polițist fiind, nu? Deci era cunoscut. Iar acum vedea ca deține o vila superba, ca în filme, și oameni în subordine. Cine era Eric? De ce era atâta mister în jurul lui? Epuizata, se îndreaptă spre baia pregătită de Millie, cu gândul sa se cufunde în cada plina de spuma fina, sa uite de toate...
  
    O trezește sunetul făcut de geamul care se închidea la baie. Deschide ochii somnoroasa, obosita și îl vede pe Eric aplecat deasupra ei, cu un prosop mare, desfăcut în maini.
   - Vrei sa răcești? O cearta el tragand-o de mana, afara din apa rece.
   Scarlett încearcă sa se dezmeticeasca și se lasă sprijinita de el, când o scoate din cada și ii înfășoară prosopul în jurul trupului. Începe sa tremure, simte frigul și dinții ii clantane în gura.
   - Nu se doarme în cada, pustoaico! O cerata el luand-o pe brate și purtand-o pana la pat. Acolo o înfofoleste bine cu paturi moi și se întinde lângă ea, imbracat la patru ace, asa cum nu-l văzuse niciodată. Se cuibărește în bratele lui, simtindu-se confortabil, protejata, ca și cum nimic nu o putea atinge când era în bratele lui.
   - E târziu, sunt convins ca ti-e foame. Spune el cu blândețe, strangand-o în brate.
   - Nu, nu vreau nimic. Vreau doar sa stau aici, obiecteaza ea, simțind cum se încălzește. Nu voia sa facă nimic, sa vorbească nimic, doar sa stea acolo, în bratele lui.
   - A pregătit Millie o cina delicioasa. Vrei sa-ti aduc aici?
   - Nu! Spune ea tare, speriata. Nu pleca.
   - Ok, linisteste-te, nu plec nicăieri.
   - Nu pleca, repeta ea încet și se cuibărește mai bine în bratele lui protectoare.
   - Nu plec, promite el, sărutând creștetul capului ei, nu plec nicăieri.
   Asa ca adoarme din nou, dorind sa amorțeasca, sa uite.

PÂNZA DE PĂIANJEN (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum