8- Adım Adım

8K 526 29
                                    

Keyifli okumalar <33

Sabah uyandığımda altımda hissettiğim ıslaklıkla hızlıca yataktan kalkıp dolabımdan çıkardığım pedi aldım ve dışarıya çıkıp tuvalete girdim. Boxerımı değiştirip pedi taktıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi de fırçaladım ve tuvaletten çıktım. 

Mutfağa girip Aynur anne ile Birgül ablayla günaydınlaştım ardından onlara yardım etmeye başladım. Ara sıra karnıma giren kramplarla zorlansam da belli etmemeye çalışıp siniyi kucağıma aldım. Eve girdiğimde ise aniden karnıma giren ağrıyla yavaşça yere çömelip siniyi kenara bıraktım. Ardından elimi karnıma bastırıp yavaşça ovalamaya başladım.

"İyi misin?" Son bir ayda olduğu gibi yine oturma odasında yatan Onur odadan çıkıp salona girdiğinde hızlıca ayağa kalktım.

"İyiyim karnıma ağrı girdide." Beni baştan aşağıya süzüp gözlerini karnımda sabitledi.

"Daha demin kıyafetlerimi almak için odaya girdim çarşafın üstünde kan lekesi vardı. Ciddi bir şey değil dimi?" Onurun dediği şeyle hızla kafamı eğip yerde ki halıyı incelemeye başladım. Açıkça söylemek benim için biraz zordu.

"Ciddi bir şey değil." diye mırıldandım kısık çıkan sesimle. Onur da üstelemeyip kafasını salladı ve evden çıktı. 

Bende Onur evden çıkar çıkmaz hızlıca yere eğilip sofrayı kurdum ardından odaya girip çarşafı hızlıca değiştirdim. O sırada içeriye dalan Birgül ablayla elimde ki çarşafı top haline getirip yatağın kenarına bıraktım.

"Neyin var kuzum? Kanaman mı var?" Birgül abla hızla yanıma gelip beni yatağa oturttu.

"Ne kanaması abla?" diye sordum.

"Kuzum Onur geldi Hazarın bir şeyi mi var ne oldu dedi. Karnın ağrıyormuş kanaman varmış galiba. Git söyle hazırlansın hemen hastahaneye gidelim dedi." Birgül ablanın dediği şeyler beni dumura uğratırken sertçe yutkundum.

"Yok abla regl oldum sabah ped de takmadığım için çarşafa bulaşmış biraz. Onurda onu gördü ondan şey etmiş." Kafamı eğip yanağımın içini dişledim. Belki de benim sandığım kadar zor olmayacaktı bu arkadaş olma meselesi.

"Ya kuzum Onur öyle bir geldi ki bir şey oldu sandım hemen geldim. Ortalığı velveye verdi beni de korkuttu ya." Birgül abla söylene söylene odadan çıktığında bende ayağa kalkıp peşinden gittim. Salona girdiğimde Cemil baba hariç herkesin sofraya oturduğunu görüp bende Onurun sol tarafına oturdum. Ardından boğazımı temizleyip kafamı sağa çevirdim.

"Kanamam yok endişelenme regl olduğum için karnım ağrıyor." Utana sıkıla söylediğim bu şeyler Onurun yüz ifadesini anlık değiştirdi yüksek ihtimalle aydınlanma yaşamıştı.

"Anladım." Boğazını temizleyip önüne döndüğünde bende önüme dönüp sofranın püskülleriyle oynamaya başladım. Çok geçmeden Cemil babanın da gelmesiyle kahvaltı etmeye başladık.

"Yarın Fadimenin oğlunun düğünü var bizi de davet etti. Gelmezseniz de olur dedi ama biz yine de gidip orada bulunalım. Bizim üstümüzde emekleri fazla." Aynur anne Doğanın ölümünden beri hiç kimsenin düğününe gitmemiş hatta evde televizyon dahi açtırmamıştı ama bu düğün farklıydı. Fadime teyzeler aile dostu sayılırdı.

"Öyle öyle." Cemil babada Aynur anneyi onayladığında sofra da düğün hakkında konuşulmaya başlandı. O sırada Onur ayaklanıp odaya girince bende utana sıkıla ayağa kalkıp peşinden odaya girdim.

Onur dolaba ilerleyip raflara teker teker bakmaya başladığında bende biraz gerisinde durup kirli çarşafı çaktırmadan sakladım.

"Ne arıyorsun?" Onur sorduğum soruyla bana dönüp sesli bir nefes verdi.

"Mavi beyaz çizgileri olan kravatımı arıyorum." Kafamı sallayıp dolaba yürüdüğümde ikinci çekmeceyi açıp kemerlerin arasında kalan kravatı çıkardım. Ardından Onura uzatıp hafifçe geriye çekildim.

"Teşekkür ederim." Onur boy aynasına bakıp kravatını boynuna taktığında mavi gömleğiyle uyum sağlayan kravata uzunca baktım. Onur ise beni takmayıp işine devam etti ardından arkasına dönüp bana kısa bir bakış attıktan sonra odadan çıktı. 

Bende peşinden çıkıp onu kapıya kadar geçirdim her ne kadar Onur bana bir saniye bile bakmadan evden çıkıp gitse de çok fazla üstelemeyip tekrardan sofraya oturdum. Bana bir adım gelse ben ona on adım giderdim sıkıntı değildi. Bana yumuşamaya başlasa yeterdi. Konu Onur olunca elimden geleni yapar tekrardan arkadaş olmak için çabalardım. Varsın olsun benden uzaklaşmasındı ben gerekirse ona yaklaşırdım...

                   

     Devam Edecek

Size biraz bu kurgu için fikirlerimden bahsedeyimm. Bölümler kısa olduğu için 45-50 bölüm sürer yüksek ihtimalle. Bu birbirlerine alışma süreçleri falan da max anca bir 10-12 bölüm daha sürer. 20 den sonra da- kaosun azıcık olması şartıyla- bal gibi bir 30 bölüm okuruzz <33




LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin