Keyifli okumalar <33
✮
Evdeki günlerimiz çok güzel geçiyor Onurla birlikte evli bir çift olduğumuzu bugünlerde daha fazla hissediyorduk. Bazen evi fazlasıyla dağıtıyorduk sonrasında da beraber dip köşe temizlik yapıyorduk. Onur yemek yapmayı beceremediği için okuldan geldiği gibi yorgun olmasına rağmen evin dağınıklığını topluyordu bende o gelmeden önce yemekleri hazırlıyordum. Bazı günler film gecesi yapıyor bazı günlerde sabaha kadar sevişiyorduk. Hafta sonları ise bazen çıkıp geziyor bazen de eve kapanıp birbirimizle ilgileniyorduk. Bu kısa sürede Onurla beraber olabildiğince vakit geçirmiştik...
"Sevgilim hazır mısın?" Onurun seslenmesiyle aynanın önünden kalkıp sırt çantamı sırtıma attım ardından yatak odamızdan çıkıp salona ilerledim.
"Hazırım hayatım çıkalım hadi.." Onur kafasını sallayıp yanıma geldiğinde alnıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Heyecanlı mısın?" Kafamı sallayıp gülümsedim.
"Yaniii daha önce hiç olmadığım bir ortamda bulanacağım bu yüzden gerginim tabii. Liseyi en son seneler önce bitirdim okula alışmam zor olabilir bundan dolayı korkuyorum biraz.." Onur kafasını sallayıp elimi ellerinin arasına aldı.
"Zamanla alışırsın bebeğim emin ol.." Derin bir nefes alıp umarım diye iç geçirdim ardından eğilip ayakkabılarımı giydim.
Onurla beraber evden çıktığımızda apartmandan ayrılıp arabamıza ilerledik. Onur köyde ki arabayı Turan abiye bırakmış biraz kendi birikimiyle biraz da kredi borçlarıyla güzel bir araba almıştı.
"Okuldan çıktıktan sonra seni almaya gelirim yavrum.." Kafamı sallayıp Onurun benim için açtığı kapıdan arabaya bindim. Onurda yerine geçtiğinde yola çıkıp havadan sudan konuşmaya başladık.
Çok geçmeden okula vardığımızda hissettiğim heyecanla ellerimi yanaklarıma bastırıp Onura döndüm. "Şans dile bir tanem.." Onur kafasını sallayıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Bol şanslar güzelim dikkat et." Derin bir nefes alıp kemerimi çözdüm.
"Görüşürüz." Kapıyı açıp arabadan indikten sonra Onura el sallayıp arkama döndüm. Yavaş adımlarla fakülteden içeriye girdiğimde kalabalığa bakıp derin bir nefes aldım. Binadan içeriye girip gerekli işlemleri hallettim ardından sınıfımı bulup içeriye girdim. Çok fazla öğrenci olmasa da birden bu kadar kişinin arasına girmek beni birazcık germişti. Yine de derin bir nefes alıp boş olan bir yere geçtim.
"Merhaba boş mu burası?" Oturmaya devam ederken duyduğum sesle sağ tarafıma dönüp baktım. Genç bir kadın bana gülümseyerek bakıyor yanımı işaret ediyordu.
"Boş evet.." Kadın kafasını sallayıp çantasını yanıma koydu ardından boğazını temizledi.
"Nur ben memnun oldum.." Bende kadına dönüp gülümsedim, sevecen birine benziyordu.
"Hazar...bende memnun oldum." Kadınla tokalaştıktan sonra buraya doğru koşarak gelen çocuğa gözlerim takıldı. Çekiyordum galiba...
"Hoca geldi mi? Geç mi kaldım? Yoklama alındı mı?" Genç çocuk sorularını sıralamaya başladığında bu haline gülümsemeden edemedim.
"Yok hayır da öyle lise de ki gibi yoklama falan mı alınıyor tek tek?" Çocuk dudaklarını büzüp bilmiyorum diye mırıldandı.
"Hayır yoklama kağıdı var onu imzalıyoruz ayrıca hoca da gelmedi daha var dersin başlamasına." Nurun konuşmasıyla genç çocuk derin bir nefes alıp kafasını salladı.
"Çok teşekkür ederim ya.." Genç çocuk bize bakıp gülümsedi. "Caner bu arada ben..." Elini uzattığında bende elimi uzattım.
"Hazar.." Caner gülümseyip Nura döndü bu sefer.
"Nur.." Caner, Nurla da tanıştıktan sonra yanımızda ki boş sıraya oturdu
"Yaşlarınız kaç bu arada?" Canerin sorusuyla derin bir nefes aldım.
"Yirmi dörde gireceğim iki ay sonra.." Caner bana bakıp gözlerini büyüttüğünde Nur arkasına yaslanıp gülümsedi.
"Yirmi altı yaşında genç bir çıtırım bende." Caner şokla ağzını araladığında bende Nura döndüm, daha genç gözüküyordu...
"Ben daha on dokuz yaşındayım..." Canere bakıp gülümsedim, gerçekten de küçük duruyordu. "O zaman ikinizin de şuan mezun olması gerekmez miydi?" Nur Canere dönüp gülümsedi.
"Bazı durumlardan dolayı şimdi başlamak zorunda kaldım." Nura bakıp kafamı salladım bende.
"Aynı şekilde liseyi okuyup bitirmiştim ama üniversite nasip olmamıştı.." Caner kafasını sallayıp önüne döndü, bir şeyleri merak ediyor ama soramıyor gibiydi...
"Yirmi yaşında evlendim geçen sene de boşandım eşimden.." Nurun söylediği şeye şaşırırken ikili merakla bana döndü. Gerçekten sınıfın en garip kişilikleri olarak birbirimizi mi bulmuştuk?
"Evlilik derken geç oldu biraz..." Gülümseyip sol elimi havaya kaldırdığımda ikili bana şaşkın bakışlar attı. Daha birbirimizin hakkında ne gibi garip şeyler öğrenirdik bilmiyordum..
"Ciddi misin?" Kafamı sallayıp ikiliyi onayladığımda soru yağmuruna tutulsam da bu durum fazlasıyla hoşuma gitmişti. Yeni insanlarla tanışıp onlarla konuşabilmek güzeldi..
Günün sonunda derslerimiz bittiğinde sınıftan çıkıp bahçeye adımladık. Nurun ve Canerin numarasını aldıktan sonra onlardan ayrılıp Onuru aramaya başladım. Çok geçmeden de uzun boyundan hemencecik gördüğüm biricik sevgilimin yanına koşar adım ilerledim ardından kollarımı boynuna doladım.
"Hoş geldin sevgilim.." Onurda kollarını belime dolayıp alnıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Hoş buldum bebeğim.." Bende Onurun yanaklarına öpücük kondurdum ardından kollarından ayrılıp elini tuttum. "Nasıl geçti günün?" Bugün olanları Onura eksiksiz bir şekilde anlatmaya başladığımda arabaya binip eve kadar konuşmaya devam ettim. Beklediğim gibi olmamış okula uyum gösterebilmiştim. Bu durum beni mutlu ederken Onurun da anlattıklarımı gülümseyerek dinlemesi beni adeta havalara uçurmuştu. Bu kadar mutlu hissetmem benimde beklemediğim bir şeydi...
Devam Edecek
Nuru hatırlayanlar var mıdır?? :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVİRAT (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Ağlaya ağlaya geldiğim bu eve tekrardan mahkum kalmıştım... EŞÇİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !