12- Cennet ve Cehennem

7.7K 559 78
                                    

Medya: Onur

Keyifli okumalar <33

(Onurun Anlatımıyla)

Düğünden geldikten sonra eve girip direk oturma odasına adımladım. Kapıyı arkamdan kapatıp kendimi yerde ki döşeğe attığımda bir sağıma bir soluma dönüp durdum. Hazara olan saf sevgim miydi beni bu denli hırçınlaştıran yoksa bana dokunmasına dayanamam mıydı? Güzelim çocuğu üzüp kırdığıma değmiş miydi? Abime olan kızgınlığımı ondan çıkarmama değmiş miydi?

"Off." Yattığım yerden doğrulup ayağa kalktığımda arada sırada içtiğim sigara paketimi alıp önce odadan ardından da evden çıktım. Karanlıktan önümü göremediğim için telefonumun ışığını açıp evin arkasına geçtim ve büyük taşa oturup sırtımı duvara yasladım. Ardından paketten çıkardığım dalı dudaklarımın arasına yerleştirip ucunu yaktım. Zehirli dumanı içime çekip düşünmeye başladım.

(Yazarın Anlatımıyla) 2 Yıl Önce

Onur, Hazarla tekrardan çeşmenin başında karşılaşmış iki çift laf etmiş o kısacık sürede cennette olduğunu hissetmişti. Şimdide sırıtarak evinin yolunu tutuyor elini arada bir kaşınmamasına rağmen ensesine atıp kaşıyordu.

Doğan kahvehaneden çıkıp eve giderken kardeşini gördü. "Ne oldu lan? " Doğanın Onurun sırıtmasına hitaben sorduğu soruyla Onur kafasını eğip gülümsemeye devam etti.

"Aşık oldum abi." Doğan kardeşinin bu haline bakıp gülümsedi ardından da kolunu kardeşinin omzuna attı. 

"Kimmiş bakalım bu şanslı kişi?" Onur yanağının içini dişleyip derin bir nefes aldı.

"Çok güzel abi böyle görsen o kadar güzel ki edebiyatçı olmama rağmen lal ediyor beni güzelliği. Birde kafasını eğip al yanaklarıyla bir konuşuyor tamam diyorum yandın Onur." Doğan kardeşini gülümseyerek dinlemiş sonunda da sırtını pat patlamıştı.

"Benim şu isteme işi bir aradan çıksın senin durumuna da bir çare buluruz." Doğanın yengesinin onun için bulduğu talip Aynur hanıma uygun gelmişti. Bir haftadır bu konu hakkında konuşuyorlar isteme için uygun bir gün arıyorlardı.

"Hadi bakalım abi hayırlısı." İki kardeş sohbet ederek eve kadar gelip içeriye girdiler.

"Doğan konuştuk şimdi çocuğun ailesiyle, babası yarın istemeye gelsinler demiş." Doğan kafasını sallayıp divana oturdu. Onurda o sırada yarın akşam hayatın sillesini yiyeceğinden habersiz oturma odasına gidip döşeğe uzandı.

Sabah olduğunda Adar ailesi akşam ki isteme için hazırlanmaya başladı. Onur ile Doğanda merkeze inip berbere gittiler. Ardından tekrardan köye dönüp son hazırlıkları tamamladılar. 

"Hadi oğul çıkalım artık." Aynur hanım içeriye girdiğinde oğullarını ve eşini ayağa kaldırıp gelininde aldıktan sonra evden çıktı. Diğerleri de peşinden geldiğinde arabaya atlayıp buraya yakın olan eve sürmeye başladılar. Vardıklarında ise Birgül arabadan inip çiçek ve çikolatayı Doğanın eline tutuşturdu. Ardından hep beraber eve yürüyüp kapıyı çaldılar. İçeriden kapının açılmasıyla kendilerini güler yüzle karşılayan aileye onlarda gülümseyerek karşılık verdiler.

"Hoş gelmişsiniz." Yusuf bey misafirleri içeriye davet ettiğinde önce Cemil bey sonra da diğerleri peşinden içeriye girdi. Doğan çiçek ve çikolatayı girişte ki şifonyere bıraktı.

"Tekrardan hoş gelmişsiniz nasılsınız?" Yusuf bey gülümseyerek konuştuğunda Cemil beyde aynen karşılık verdi.

"İyiyiz hamd olsun sizler nasılsınız?" Aileler karşılıklı konuşup kaynaştığında içeride ağlamaktan içi çıkmış Hazar babasının korkusundan göz altlarını kapatmaya çalışıyordu. Babası ona istese de istemese de evleneceğini söylemiş gerekirse döverek yola getireceğinden bahsetmişti.

"Hazar gel oğlum." İçeriden annesinin seslenmesiyle genç çocuk kendisine son kez aynadan bakıp odadan çıktı ardından salona kafası eğik girip annesinin yanına oturdu. O sırada Onur ise gördüğü çocukla boğazının düğümlendiğini hissetti. Biricik güzelinin hayalini mi görmeye başlamıştı?

"Nasılsın oğlum iyi misin?" Aynur hanım genç oğlana gülümseyerek baktığında Hazar kafasını sallayıp iyiyim diye mırıldandı. Doğan bir evleneceği çocuğa birde yerde ki halıya bakıyordu.

Onur ise bunun hayal olmadığını anlamış dolan gözlerini gizlemek için kafasını eğmişti. Nasıl bir imtihandı bu? İnsan sevdiğiyle böylesine sınanır mıydı?

Ne ara olup bittiğini bile anlamadığı isteme töreninden söz gününü bile almışlardı. Onur Hazarı gördüğünden beridir bedenen orada ruhen cehennemin en sıcak yerindeydi. Konuşmaları hatırlamıyor sadece dolu gözleriyle biricik güzeline bakıyordu. Yüreği yanıyor içi sıkışıyordu. Sevdiği çocuk abisiyle evlenecekti. Çok kızgındı her şeye çok kızgındı herkese. Hem çok kırgındı bir kere, daha güzeller güzeli çocuğa onu sevdiğini bile söyleyememişti. Neden böyle olmuştu ki birden? Daha dün abisiyle bu konu hakkında konuşmuştu. Aşkı içine sığmayan çocuğun sevdiğini mi abisine isteyeceklerdi?

"Ne oldu oğlum?" Doğan yanında ki kardeşine endişeyle bakıp elini bacağına attı. Kardeşi ağlıyor gibiydi.

"Abi ben rahatsızlandım biraz en iyisi eve gideyim." Doğan kardeşine bakıp kafasını salladığında Onur kimseye bir şey demeden hızlıca evden çıktı. Kendini zor bela eve attığında valizini toplayıp bir taksiye atladı ve otogara gitti. Bu yerde daha fazla durmak abisiyle sevdiğinin düğünü görmek istemiyordu. Buna ne mecali ne de cesareti vardı. Tek çaresi sevdasını kalbine gömmekti. Bunu başaramayacağını ise o zamanlar bilmiyordu.

Sigaramı yere atıp ayakkabımla ezdikten sonra ayağa kalktım ardından evin arkasından çıkıp neden aralık olduğunu bile sorgulamadığım kapıdan içeri girdim. Uyuyup adam akıllı düşünmem gerekiyordu. Aksi taktirde kafayı yiyecektim...


            Devam Edecek

Arkadaşlar daha 3 bölümü atılan kitap nasıl oluyor da 2 k okunup 1 k oy alabiliyor??? Onu da geç 30 bölüm olan kitap 100 k okunma 9 k oy alıyor benim kitaplar 100-150 k okunuyor anca 7-8 k oy alıyor. Hadi onu da geç 11 bölümlük kitap nasıl 400 oy anca alıyor????  Bazen kitaplarım sevilmiyor mu diye düşünmüyor değilim...Ben bırakıyorum yah. (saka)

Benim için her zaman diyorum yaptığınız yorumlar daha önemli 100 k okunmuş 10 k okunmuş ya da 1 k oy almış 10 k oy almış önemli değil. Ama yukarıda bahsettiğim şey de nasıl oluyorr????? Levirat toplam oy 5 k olana kadar bölüm yok (sİNİRLİYİM) !!!!


LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin