37- Senin Sayende

4.1K 421 70
                                    

Keyifli okumalar <33


1 Ay Sonra

Önümde Onurun laptopundan açtığım sınav sonuçlarının olduğu ekran varken derin bir nefes alıp girişe bastım. Onur açılan ekrandan sonuçları incelerken bende göz gezdirmeye başladım. Gayet iyi bir puan aldığımı gördüğümde rahat bir nefes aldım. Sıralamam da çok kötü değildi elimden gelenin en iyisini yapmıştım..

"Güzelim benim tebrik ederim." Onur kollarını belime sarıp beni kendine çektiğinde kıkırdayıp kollarımı boynuna doladım. 

"Hepsi senin sayende sevgilim...sen olmasan başaramazdım." Onur eğilip alnıma öpücük bıraktıktan sonra doğrulup laptopu kucağıma bıraktı.

"Ben sadece yardım ettim başaran sensin... hadi yaz bakalım tercihlerini." Daha önce konuştuğumuz için tercih listesine istediğim üniversiteleri yazıp ekranı kapattım. Tercih sonuçlarım açıklandıktan sonra Onur ona göre tayinini isteyecekti. Devamında da yolumuzu ona göre çizecektik...

Laptopu kenara koyduktan sonra Onurla birlikte odamızda yatağımızın üstünde oturarak geç saatlere kadar gelecek planları yaptık. Onurun ailesine nasıl söyleyeceğimize kadar düşünüp tartıştık. Çok geçmeden uykumuz geldiğinde de battaniyenin altına girip sarılarak uykuya daldık.

...

Günler geçmeye devam ederken tercih sonuçlarının açıklanmasına az buz bir zaman kalmıştı. O güne kadar Onurla kimseye söylememe kararı almıştık. Alacağımız tepki nasıl olurdu bilmiyordum sadece Onura güveniyor onu dinliyordum. 

"Kuzum daldın gittin ne oldu?" Birgül abla açtığı hamuru tandıra attığında ona doğru döndüm.

"Tercihlerin açıklanmasına az kaldı abla onu düşünüyordum.." Birgül abla kafasını sallayıp pişirdiği ekmekten bir dilim alıp ağzına attı. Bana da uzattığında gülümseyip aldım..

"Yerleşirsin kuzum bir yere endişelenme." Derin bir nefes alıp kafamı eğdim.

"Sorun o değil ki abla bizimkilerin tepkisinden korkuyorum.." Birgül abla bana bakıp kafasını salladıktan sonra iç çekti.

"Her şey olacağına varır kuzum sen kötü düşünüp sıkma canını." Kafamı sallayıp 'umarım her şey iyi olur' diye mırıldandım ardından önümde ki işe döndüm. Birgül ablayla birlikte ekmek pişirip sohbet ederek zaman geçirmeye devam ettik. Sonrasında da akşam için yemek hazırlamaya koyulduk...

...

"Güzelim gel hadi..." Onurun ikinci defa seslenmesiyle elimi kurulayıp çaydanlığın altını kıstıktan sonra mutfaktan çıkıp yanına ilerledim.

"Ne oldu hayatım?" Onur bana doğru dönüp kocaman gülümsedi.

"Tercihler açıklanmış..." Duyduğum iki cümle nefesimi kesmeye yeterken sertçe yutkundum. Heyecan bedenimi sararken Onura bakmaya devam ettim. "Açıyorum..." Onur elinde ki telefondan bir yerlere girdiğinde hissettiğim heyecan her dakika katlanarak daha da artmaya başladı.

"Baktın mı?" Onur derin bir nefes alıp bana döndü

"Bakıyorum şimdi...hazır mıyız?" Kafamı hızlıca sallayıp elimi Onurun koluna attım. Biraz daha beklesem şuracıkta bayılacaktım..

"Şanlıurfa Harran Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Fakültesi gelmiş..." Yerleşmiş olduğum gerçeği beni rahatlatırken tuttuğum nefesi geri verdim. İçim içime sığmadığı için dışarıda olmamızı umursamadan kollarımı Onurun boynuna doladım. "Tebrik ederim bebeğim." Dolan gözlerim ve akan burnumla Onura sıkıca sarılmaya devam ettim. O sırada evden çıkan Birgül ablayla burnumu çekip Onurdan ayrıldım. Karnından dolayı yavaş adımlarla yanımıza geldiğinde yanına yürüyüp ona da sıkıca sarıldım.

"Ne oldu güzelim." Burnumu çekip gülümsedim ardından elimin tersiyle ıslak yanaklarımı sildim.

"Kazanmışım abla..." Birgül abla kıkırdayıp sırtıma sertçe vurdu.

"Helal olsun be kimin eltisi..." Kullandığı hitapla yüzümü buruşturup kollarından ayrıldım.

"Elti ne abla ya?" Birgül abla gülümseyip yanağımdan makas aldı.

"Sen benim hem en yakın dostum hem de kardeşimsin birde biraz ucundan eltimsin tabii." Kıkırdayıp elimi koluna attım. "Hadi içeri geçinde yemek yiyelim herkes sizi bekliyor..." Birgül ablaya bakıp kafamı salladıktan sonra Onura döndüm. Bana bakıp göz kırptığında derin bir nefes alıp gülümsedim. Hep birlikte içeriye girdiğimizde sofraya geçip oturduk. Bizim gelmemizle Cemil baba boğazını temizledi.

"Afiyet olsun..." Onur yerinde dikleşip elini belime attığında heyecandan titreyen elimi pantolonuma bastırdım.

"Baba yemeğe başlamadan önce size bir şey söylemek istiyorum." Cemil baba kafasını salladığında Onur bana kısa bir bakış atıp boğazını temizledi. "Hazar ile Şanlıurfaya gideceğiz...Hazar orada üniversite okuyacak bende işime orada devam edeceğim." Onurun sözleri sofraya bomba misali düşerken Cemil baba şokla Onura baktı. Verecekleri tepkiyi az çok tahmin edebiliyorken bir umut belki tersi olur diye dua etmeye başladım...


                   Devam Edecek

Arkadaşlar size bir şey itiraf edeceğim apıdjaıücnüak. Kurguyu yazmaya başladığımda Birgülü aşırı kötü, şirret bir karakter olarak düşünmüştüm. Hatta küçükken saç baş kavga ettiğim kızın adı Birgüldü o yüzden adı bile hazırdı. Ancak aniden gelişen kararla şuan ki Birgülü yazmaya karar verdim... Bilgilendirme bitmiştir :D

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin