40- Teni Tenime

4.9K 389 135
                                    

Bu bölüm için olabildiğince yorum ve oy istiyorum :)

Bu arada bölümde +18 sahneler var buna dikkat ederek okuyun...Keyifli okumalar <33

Onurla birlikte evi temizleyip getirdiğimiz eşyaları yerleştirdikten sonra büyük bir alışverişe çıktık. Turan abinin ev hediyesi olarak gönderdiği eşyalar da çok geçmeden buraya ulaştığında teşekkürlerimizi iletip onları da yerleştirdik. Evimiz bu üç günde çoktan bir yuvaya dönüşmüştü. Onurla bizim yuvamıza...

"Bebeğim boş kolileri atıyorum.." Onurun seslenmesiyle yatak odamızdan çıkıp mutfağa geçtim.

"At hayatım bende yemek yapmaya başlayayım artık, yorulduk baya." Onur kafasını sallayıp yanağıma küçük bir öpücük bıraktı ardından boş kolileri alıp dışarıya çıktı. Bende Onur çıktıktan sonra buzdolabına ilerleyip çıkardığım malzemelerle güzel bir yemek yapmaya başladım.

Onur da geldiğinde bana yardım etti çok geçmeden de yemek yapmayı bitirip sofrayı kurduk ardından da oturup yaptığımız yemekleri yemeye başladık. Hava yavaştan kararmaya başladığında ise sofrayı toparlayıp Onurla birlikte bulaşıkları makineye yerleştirdik. Onurun bana yardım etmesi her işe elini atması beni sevindiriyordu ancak haftaya işe başlayacağı için çok fazla yorulmasını istemiyordum.

"Hayatım sen geç otur gerisini ben hallederim." Onur bana bakıp kafasını sağa sola salladı.

"Sorun değil sevgilim elime mi yapışacak?" Yanına adımlayıp kolundan tuttuğum gibi mutfağın dışına sürükledim.

"Kocacığım dinle beni git otur hadi.." Onur aniden dudağıma kapanıp küçük bir öpücük bıraktığında utanıp kafamı eğdim.

"Bir daha desene..." Onur elini çeneme atıp kafamı kaldırdığında alt dudağımı ısırıp gülümsedim.

"Kocacığım.." Onur iç çekip dudaklarını yanağıma bastırdı ardından kulağıma yaklaştı.

"Sen bana her kocacığım dediğinde ben sana hep boyun eğerim biliyor musun?" Dediği şeye kıkırdayıp yanağına küçük bir öpücük bıraktım.

"O zaman gidip dinlen hadi..." Kafasını sallayıp iç çekti.

"Duşa gireceğim gelmek istersen eğer..." Koluna sertçe vurup hızlıca mutfağa kaçtım. Her ne kadar bir senemize yaklaşsak da Onurdan ister istemez çekindiğim zamanlar oluyordu.

Mutfağa geçip yeri hızlıca süpürdükten sonra geriye kalan şeyleri de halledip yatak odasına geçtim. Onur çıktıktan sonra bende duş alsam iyi olacaktı... Dolabı açıp kıyafetlerimi çıkardığımda gözüme çarpan şeyle alt dudağımı dişledim.

Birgül ablanın zorla valizime sıkıştırdığı ve benimde rastgele dolaba attığım siyah dantelli gecelik bana gülümserken sertçe yutkundum. Ardından elimde ki kıyafetleri kenara bırakıp geceliği elime aldım. Giysem Onurun hoşuna gider miydi acaba? 

"Bitti mi işin güzelim?" Onurun sesini duymamla elimde ki geceliği hızlıca havlunun altına saklayıp Onura döndüm. Beline bağladığı siyah havluyla odaya girdiğinde vücudundan damlayan su damlaları iştahımı kabartmaya fazlasıyla yetti. 

"Evet sevgilim." Onur kafasını sallayıp makyaj masasının önüne geçtiğinde gözleri elimde ki havluya takıldı.

"Sende mi duş alacaksın güzelim?" Kafamı sallayıp alt dudağımı dişledim. "Aslında sudan tasarruf edebilirdik.." Onur yavaşça yanıma yaklaştığında hızlı adımlarla yanından geçip odadan çıktım. Koşar adım banyoya girdiğimde tuttuğum nefesimi geri verdim. Fazlasıyla heyecanlanmıştım...

Elimdekileri banyonun tezgahına bırakıp üstümdekileri hızlıca çıkardım. Duşa kabinin içine girdiğimde suyu açıp altına girdim. Ilık su vücudumdan akmaya başlarken kenardan aldığım şampuanı elime döktüm ardından köpürtüp saçımı yıkamaya başladım. 

+18

Vücudumu da yıkadıktan sonra aklıma gelen şeyle yutkunup yanda ki duş jelini elime aldım. İşaret ve orta parmağıma duş jelinden birazcık döküp girişime konumlandırdım. Parmağımı yavaşça içime ittirdiğimde hissettiğim zevkle alnımı fayansa yasladım. İkinci parmağımı da eklediğimde zevkten açılan ağzıma boşta ki elimi bastırdım. Ardından parmaklarımı biraz daha içimde hareket ettirip çıkardım. Kalbim adeta ağzıma gelmişti..

Hızlıca duşa kabinden çıkıp havluma sarındım ardından yüzüme soğuk su çarptım. Kendime biraz olsun geldiğimde yanımda getirdiğim geceliği iç çamaşırımı giymeden üstüme geçirip arkada ki iplerini bağladım. Aynadan kendime baktığımda hissettiğim utançla anında gözlerimi kaçırdım. 

Kendime cesaret vermek adına derin bir nefes alıp hızlıca banyodan çıktım. Yavaş adımlarla yatak odamıza ilerlediğimde kapıyı aralayıp içeriye girdim. Onur eşofmanını giymiş arkası bana dönük şekilde yatakta oturuyordu. Kapıyı kapatıp sertçe yutkunduğumda Onur sesi duyup bana doğru döndü.

"Çıktın mı güzel-" Giydiğim geceliği gördüğü an sözünü tamamlayamadan sertçe yutkundu. Ben ise yavaşça yanına yaklaşıp kucağına oturdum ardından bacaklarımı yana sarkıttım.

"Beğendin mi?" Onur sorduğum soruyu takmadan elini geceliğin arkasına attığında işaret parmağını iplerin arasından geçirdi.

"Has siktir..." Geceliğin sırt kısmında ki ipin düğümünü bulduğunda elini atıp sertçe çekti. Eli yavaşça geceliğin alt kısımlarına geldiğinde transparan olduğu için örtemediği kısımda yani karnımda durdu. Ellerini belime sabitleyip yutkunarak baktı. 

Ardından belimden sıkıca tutup sırtımı aniden yatakla buluşturdu. Üstüme eğilip dudaklarıma kapandığında bende karşılık verip alt dudağını emmeye başladım. Onur elini geceliğin arka tarafında gezdirirken ben elimi gri eşofmanın iplerine attım. Ancak elime gelen sertlikle bakışlarımı alt tarafına çevirdim. Gördüğüm görüntü beni heyecanlandırırken Onurun hoşuna gitmiş olduğum gerçeği beni fazlasıyla mutlu etti.

"Hazar..." Onur elini eşofmanın ipine atıp çözdükten sonra baksırıyla birlikte çıkardı. Ardından çekmeceden çıkardığı kayganlaştırıcı ile prezervatif kutusunu kenara bıraktı. "Delireceğim Hazar delireceğim.." Elini geceliğin tül kısmına atıp yırttıktan sonra üstümden sökercesine çıkardı ardından prezervatif paketini ağzına koyup tek eliyle hızlıca açtı.

Onur açtığı prezervatifi erkekliğine taktıktan sonra kayganlaştırıcının kapağını açıp biraz eline döktü ardından parmaklarını girişime yasladı. "Ben banyoda hazırladım kendimi gir direkt." Onur bana bakıp hırıltılı bir nefes verdikten sonra dudaklarıma kapandı. Alt dudağımı kanatacak kadar ısırdığında hafifçe inledim.

"Çok güzelsin..." Erkekliğini girişime yasladıktan sonra birden içime kökledi. Ağzım bu ani hareket yüzünden açık kaldığında hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum. "Özür dilerim bebeğim..." Onur boynuma küçük öpücükler bırakıp içimde yavaşça hareket etmeye başladı. Elimi yatağın üstüne sabitleyip parmaklarını geçirdiğinde diğer eliyle kalçamı avucunun içiyle sıktı ardından dudaklarıma kapandı.

Çok geçmeden içimde hızlanmaya başladığında hissettiğim zevk doruklara kadar yükseldi. En derinlerime ulaşıyor beni mahvediyordu. Hissettiğim zevk yüzünden dokunulmadan boşalan erkekliğime hayretle baktım. Onur ise içimde hareket etmeye devam etti. Çok geçmeden içimde kasıldığında onunda boşaldığını anladım. İçimden çıktığında prezervatifi çıkarıp bağladıktan sonra kenara attı ardından kendini girişime konumlandırdı.

"Bebeğim hissetmek istiyorum seni...söz dikkat edeceğim." İçime tekrardan girmeye başladığında hissettiğim zevkle kafamı arkaya attım. Elimi sırtına attığımda tırnaklarımı omzuna geçirip derince inledim.

"Onur ımm..." Onur içimde ki hareketlerine devam ederken bacaklarımı beline doladım. Birbirimizle adeta bir bütün olmuştuk. Ve bu durum tarifi imkansız bir güzellikteydi...


                    Devam Edecek

Smut yazmayı nedensizce seviyorum birde siz okusanız daha neler yazarım neler..

Son 10 :)

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin