Medya: Hazar
Keyifli okumalar <33
✮
Eve döndükten sonra Onurun zorlamasıyla salona geçip koltuğa uzandım. Onur da mutfağa gidip yemek yapmaya koyulduğunda can sıkıntısıyla telefonumu elime alıp takılmaya başladım. O sırada aklıma gelen şeyle hızlıca Birgül ablayı aradım. Bu haberi ilk önce ona vermem gerekiyordu. Telefon çok geçmeden açıldığında yüzüme küçük bir gülümseme yerleştirdim.
"Alo abla.." Telefondan gelen bebek ağlama sesleri beni gülümsetti. Birgül abla biz Urfaya geldikten hemen sonra doğum yapmıştı. Çok güzel bir kızı daha olmuş adını da Narin ile uyumlu olması için Nesrin koymuşlardı.
"Alo kuzum.." Birgül ablanın sesini duyduğumda gülümsemem büyüdü.
"Nesrin mi ağlıyor?" Bacaklarımı kendime çekip battaniyeyi iyice üstüme örttüm.
"Sorma kuzum ya gazı var çıkartamıyorum da." Yanağımın içini dişleyip anladım diye mırıldandım. "Siz ne yapıyorsunuz ablam nasıl gidiyor?"
"İyiyiz abla evdeyiz benimde canım sıkıldı seni arayayım dedim." Birgül ablanın gülme sesini işittim.
"İyi yapmışsın kuzum ee ne var ne yok?" Derin bir nefes alıp gülümsedim söylemek için sabırsızlanıyordum.
"Var bir şeyler.." diye mırıldandım, ben bile sesimi zor duymuştum...
"Ne var kuzum?" Birgül ablanın endişeli çıkan sesiyle derin bir nefes alıp alt dudağımı dişledim.
"Hamileyim abla.." Birgül abla önce duraksasa da sonradan vıy diye bağırıp kıkırdadı. Bende onunla birlikte gülüyordum..
"Ay Hazar çok mutlu oldum rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah." Elimi karnıma atıp yavaşa okşadım.
"Amin abla inşallah.." Birgül abla büyük bir heyecanla yanında olan Turan abiye hamile olduğum haberini verdi. Bu kadar sevinmesi beni çok mutlu ediyordu.
"Kuzum Turan da tebrik ediyormuş sonrasında arayacakmış sizi." Üşüdüğüm üçün iyice battaniyeye sokuldum.
"Sağ olun abla eksik olmayın." Birgül abla bebekle alakalı merak ettiği şeyleri sormaya başladığında sohbetimiz uzadıkça uzadı. İçeriye Onurun girmesiyle gülümseyip Birgül ablayla konuştuğumu söyledim.
"Onur mu geldi yanına?" Onur bana bakıp selam söyle diye mırıldandı.
"Evet abla selamı var." Birgül abla Onurun selamını aldıktan sonra Nesrin ağladığı için telefonu mecburen kapatmak zorunda kaldı. Bende kalkıp Onurun yanına ilerledim ardından kollarının arasına girdim.
"Nasılsın bebeğim daha iyi misin?" Kafamı usulca sallayıp gözlerimi kapattım.
"İyiyim sevgilim birazcık midem bulanıyor sadece." Onur dudaklarını alnıma bastırıp iç çekti.
"Yemek yedikten sonra doktorun verdiği ilacı alırsın iyi gelir o." Kafamı sallayıp Onurun kollarına iyice sokuldum. Huzurlu limanımdı burası...
Onurla biraz daha öyle kaldıktan sonra acıktığımız için ayaklanıp mutfağa gittik. Sohbet eşliğinde Onurun yaptığı yemekleri yedik ardından salona geçip rastgele bir dizi açtık.
Oturduğum koltukta Onura daha fazla yaklaşıp kollarının arasına girdim ardından kafamı omzuna yasladım. O da bir elini belime diğer elini de karnımın üstüne atıp okşamaya başladı. Diziyi izlediğimizde yeri geldi kahkaha attık yeri geldi ilgimizi çeken sahneler hakkında konuştuk. Uykumuz yavaştan gelmeye başladığında ise Onur diziyi kapatıp beni hızlıca kucakladı.
"Hayatım yürüyebilirim." Onur gülümseyip dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Bundan sonra sürekli kucağımda olacaksın güzelim, sen bebeğimizi ben seni taşıyacağım varsa bir itirazın söyle?" Hızla kafamı sağa sola salladım. Nasıl olabilirdi ki?
"Ben halimden memnunum seni düşündüğüm için dedim.." Onur burnuma küçük bir öpücük bırakıp odamıza girdi ardından beni yatağa bırakıp hızlıca yanıma kıvrıldı. Bedenimi kollarının arasına alıp sıkıca sarmaladığında dudaklarımı boynuna bastırdım.
"Onur bebeğimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alacağız. Bu süreçte belki çok yorulacağız ama sonunda minik bebeğimize kavuşacağız buna eminim ben." Onur alnıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Bende eminim bir tanem buna şüphem yok." Gülümseyip Onurun yanağına küçük bir öpücük bıraktım. "Okula devam edecek misin?" Kafamı usulca salladım.
"Hayatıma olduğu gibi devam edeceğim tabii ki de daha dikkatli olmak şartıyla.." Onur da kafasını sallayıp elini belime attı. "Eğer normal bir hamilelik geçirebilseydim bunları düşünmek zorunda kalmayacaktık bunun için çok özür dilerim.." Yüzümde ki buruk gülümsemeyle Onurun mavilerine odaklandım.
"Hazar ben seninle her şeye varım senden gelen her şeye de kabulüm ne olur bir daha sakın böyle şeyler söyleme." Alt dudağımı dişleyip dolan gözlerimi kırpıştırdım.
"Seni çok seviyorum Onur..." Onur elini saçıma atıp yavaşça okşadığında kafamı iyice boynuna iliştirdim.
"Bende seni çok seviyorum Hazarım bir daha gelsem dünyaya bir daha seni o çeşmenin başında görür aşık olurdum." Kıkırdayıp Onurun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum ardından gözlerimi kapatıp kendimi güvende hissettiğim kollarda huzurlu bir uykuya bıraktım...
Devam Edecek
hayatınız nasıl gidiyor ballarım neler yapıyorsunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVİRAT (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Ağlaya ağlaya geldiğim bu eve tekrardan mahkum kalmıştım... EŞÇİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !