19- Şeytan Tüyü

6.9K 521 74
                                    

Keyifli okumalar <33

Arabanın kapısının aniden açılmasıyla irkilip gözlerimi araladım. Soğuktan sıcağa geçtiğim an mayışmış hemen uykuya dalmıştım. Elimi saçıma getirip geriye attıktan sonra ağrıyan boynumu ovaladım.

"Abi ne oldu?" Onurun arkaya dönmesiyle bende arka tarafa dönüp Turan abi ve  Birgül ablaya baktım.

"Abla iyi misin?" Birgül abla bana dönüp gülümsediğinde bende burukça gülümsedim.

"İyiyim kuzum birden başım döndü ne oldu bende anlamadım. Daha iyiyim şimdi." Kafamı sallayıp şükür diye mırıldandım.

"Nedenini söyledi mi doktor?" Birgül abla kafasını sallayıp elini karnına attığında kocaman gülümsedim.

"Abla..." Uzanıp elini elimin arasına aldım. Heyecandan elim ayağıma dolanmıştı. "Çok sevindim tebrik ederim." Birgül abla gülümseyip bana öpücük attığında kıkırdadım.

"Hayırlı olsun bende çok sevindim.." Onurun sohbete dahil olmasıyla Turan abide Birgül abla da gülümsedi.

"Sağ ol yengem darısı sizin başınıza.." Birgül ablanın bize gülerek bakmasıyla boğazımı temizleyip kafamı eğdim. Düşüncesi bile hem gerip hem heyecanlandırıyordu.

"Hadi eve dönelim merak etmiştir şimdi bizimkiler." Onur, Turan abiye kafasını sallayıp arabayı çalıştırdı ardından eve doğru sürmeye başladı. 

Yol boyunca sohbet edip, Birgül ablanın hamile olduğu anı öğrendiğinde ki tepkisini dinledik. Gülüşerek geçirdiğimiz yolun sonunda eve vardığımızda arabadan inip bahçeye ilerledik. Açık kapıdan içeriye girdiğimizde Birgül ablanın koluna girip belinden tuttum. Evdekiler bizi görür görmez hızlıca ayaklandı.

"Öldük meraktan nasılsın gelin daha iyi misin?" Aynur anne yanımıza gelip Birgül ablanın kolunu tuttuğunda Birgül abla gülümseyip kafasını salladı.

"İyiyim ana." Aynur anne, bir Birgül ablaya bir bana baktı ardından Turan abiye döndü.

"Ciddi bir şey yok değil mi?" Turan abi kafasını sağa sola salladı. Bu mutlu haberi vermek için sabırsızlandıkları yüzlerinden belli oluyordu. "Doktor ne dedi peki, neden bayılmışsın kızım?"

"Hamileyim ana..." Birgül ablanın bu güzel haberi birden vermesiyle salondakiler sessizleşti. Ardından şoku atlatıp Birgül abla ve Turan abiyle teker teker tebrikleştiler. 

"Birgül yenge sen şimdi bebek yaptın ya o ne zaman doğacak?" Behramın sorusuyla herkes gülmeye başladı. Alemdi bu çocuk...

"Dokuz ay sonra doğacak." Birgül abla Behrama bakıp gözlerini devirdiğinde bu haline kıkırdadım. Bu aileye karşı ayrı bir garezi vardı.

"Hazar yenge o zaman sen yap sonra da hemen doğur." Bu çocuk bebeğin tek başına yapıldığını falan mı sanıyordu? Onu da geçtim normalde dokuz ayda gelişen bebek benim karnımda nasıl mucizevi bir şekilde iki günde gelişecekti?

"Yok anam bunlar ailecek süzme." Birgül abla gözlerini devirip kendini mindere attığında bende yanına oturdum. Stresli bir güne başlamıştık ve etkisini hala hissediyorduk.

"Ay tekrardan hayırlı olsun Birgülüm darısı Hazarımın başına. Bu arada Hazar da hamile kalırsa beraber doğurursunuz ha." Şeriban teyze dediği şeye gülüp bacaklarına vurduğunda bu haline gülmemek için gözlerimi kaçırdım. Ben ne diyordum Şeriban teyze ne diyordu zaten burada adamla zor bela arkadaş olmaya çalışıyordum birde kalkıp hadi bebek yapalım mı diyecektim?

"Neyse Birgül sen geç odana dinlen yorulma daha fazla. Bizde Hazarla mutfağa geçip yemek yapalım." Aynur annenin ayaklanmasıyla bende hızla ayağa kalkıp Onura bakmamaya çalışarak Aynur annenin yanına ilerledim. Birgül abla ise kafasını sallayıp ayağa kalktığında odasına gitti. Bizde Aynur anneyle salondan çıkıp mutfağa girdik.

Hızlıca yemek hazırlamaya başladığımızda içeriye Şeriban teyzenin girmesiyle ikili sohbet etmeye başladı. Bende hem çuvaldan çıkardığım patatesleri soyup hem de dönen sohbeti dinlemeye çalışıyordum.

"Öyle işte abla.. Ay ay ee Hazar senin nasıl gidiyor? Onurla aranız nasıl?" Şeriban teyzenin sorduğu soruyla omuz silktim. Bende bilmiyordum ki.

"Gidiyor bir şekilde işte aynı." Onurun silüeti gözümün önüne geldiğinde boğazımı temizledim. Ben bu adamı ne zamandan beri düşünür olmuştum? Onura her zaman değer verir arkadaşım yerine koyardım ancak bu düşüncelerimi bir türlü anlamlandıramıyordum.

"Çok şükür kuzum Onurla birbirinizden güç bulun hep." Şeriban teyze bana gülümseyerek baktığında bende gülümsedim. Ardından patatesleri doğrayıp yemeğin içine attım. Salata yapmaya koyulduğumda ise kendimi yine derin düşüncelerin arasında buldum. Onurla kendime zaman vermiş her şeyi akışına bırakmıştım. Gözle görülen bir değişlik elbette vardı ama bunun sonu nereye giderdi bilmiyordum. 

"Hazar." Aynur annenin sesini duymamla kafamı kaldırıp gözlerine baktım o sırada işaret parmağımda hissettiğim sızıyla yüzümü buruşturdum. "Parmağını kestin oğlum dikkat etsene." Yanağımın içini dişleyip parmağımı suyun altına tuttuğumda Aynur annenin getirdiği peçeteyi kanayan yere bastırdım. Ardından çekmeceden çıkardığım yara bandını kesilen yere yapıştırdım.

"Üstün başın hep kan oldu dikkat et kuzum benim." Şeriban teyzenin söylediği şeyle beyaz kazağıma yer yer damlamış olan kızıllığa baktım.

"Değiştiririm hemen bir şey olmaz." Aynur anneyle Şeriban teyzeye kısa bir bakış attıktan sonra hızlıca mutfaktan çıkıp eve girdim. Odaya ilerlediğimde yatağın üstüne oturmuş önünde ki kağıtlarla ilgilenen Onuru gördüm. Kafasını işinden kaldırıp bana baktığında kaşlarını çattı ardından ayağa kalkıp hızlıca yanıma geldi.

"Bir şey mi oldu?" Telaşla üstümü incelediğinde kafamı sağa sola salladım.

"Yok önemli bir şey değil parmağım kesildi salata yaparken dikkat etmedim kazağıma damlamış. Onu değiştirmeye geldim." Onur gözlerini parmağıma diktiğinde sertçe yutkundum. Benim için endişelenmesi nedensizce hoşuma gitmişti.

"Çok acıyor mu?" Kafamı eğip alt dudağımı dişledim. 

"Yok acımıyor." Parmağımda ki sızı yerini Onurun ilgisi yüzünden kalbimde ki sızıya bırakmıştı. Bu kadar hoşuma gitmesi normal değildi.

"Bundan sonra dikkat et kesme bir yerini." Kafamı usulca sallayıp beni iki dakika da sarhoş eden adama boyun eğdim. Bu adamda şeytan tüyü vardı..

Bir şeyi ne kadar düşünüp ne kadar dillendirirsen o şey o kadar aklına yerleşip orada hakimiyet kuruyordu. Çünkü bu duruma bundan başka verilebilecek mantıklı bir açıklama yoktu...


                             Devam Edecek

Diğer bölüm Onurdan <33

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin