50- Final

5.7K 356 203
                                    

Sona yakışır 1800 kelime...Keyifli okumalar <33

"Senden benden bahsetmem lazım, kim varsa umudunu kaybeden..."


2 Ay Sonra

"Sevgilim Derin ağlıyor.." Onurun yatak odamızdan seslenmesiyle kaşıkladığım çikolatayı kenara bırakıp ayaklandım. Hamileliğim boyunca yiyemediğim şeyleri şimdi yemeye başlamıştım. Emzirdiğim için hala asitli şeyler içemiyordum fakat Onur onun dışında ki şeylere de bir şey demiyordu. Bende işin dozunu abartıp çikolataya ve abur cubura fazlasıyla abanıyordum.

"Geliyorum hayatım.." Elimi yıkayıp mutfaktan çıktıktan sonra odaya girdim. Onur Derini kucağına almış yatırmaya çalışıyordu ancak Derin uyumamakta ısrarcı gibiydi. "Ver bana hayatım emzirip uyutayım." Onur kafasını sallayıp Derini bana uzattığında kucağıma alıp yatağa geçtim. Sırtımı yatağın başlığına yaslayıp tişörtümü sıyırdıktan sonra Derini emzirmeye başladım. O iştahla emerken Onur elini alnına atıp ovuşturdu. Derin sağ olsun bizi fazlasıyla yoruyordu..

"Yavrum ben bir duşa gireyim terletti beni minik aslan." Gülümseyip kafamı salladığımda Onur bana göz kırpıp odadan çıktı. 

Bende Derini emzirdikten sonra ayağa kalkıp yürüyerek gazını çıkartmaya aynı zamanda da uyutmaya çalıştım. Derin yavaş yavaş mayışmaya başladığında odasına gidip birazda orada yürüdüm. 

Uyuduğuna emin olduğumda ise minik bebeğimi yavaşça beşiğine bırakıp bir kaç kere salladıktan sonra odasından çıkıp yatak odasına girdim. Kendimi yatağa atacakken duyduğum su sesiyle gülümseyip adımlarımı banyoya ilerlettim. Onurla Derin doğduğundan beri birlikte olmaya hiç vaktimiz olmamıştı. Bence şimdi tam sırasıydı...

Banyoya girip üstümde ki her şeyi çıkardım ardından duşa kabinin kapısını açıp Onurun şaşırmasına fırsat vermeden sürgülü kapıyı geri kapatıp içeriye girdim.

+18

"Sevgilim?" Onur kollarını belime doladığında bende kollarımı boynuna doladım ardından uzanıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Onurda büyük bir arzuyla karşılık vermeye başladığında kalçamdan kavrayıp beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline doladığım an Onur, sırtımı hızlıca duşa kabinin cam kısmına dayayıp dudaklarıma büyük bir özlemle asıldı. Birbirimizi hızlı aynı zamanda da özlemle öpmeye devam ettiğimiz sırada kendimi hafifçe geri çektim.

"Çabuk olalım Derin her an uyanabilir." Onur dudaklarını boynuma bastırıp uzun bir öpücük kondurdu ardından yanda duran duş jelinden eline birazcık döküp parmaklarını deliğime yasladı.

"Önden mi arkadan mı?" Onura bakıp alt dudağımı dişledim. Hissettiğim özlem sorunun beni utandırmasından daha çok zevke getirmesine neden olmuştu.

"İkisinden de sevgilim." Onur muzipçe gülümseyip parmaklarında ki jeli aletine dağıttı ardından girişime yaslayıp kendini aniden içime ittirdi. Sırtım ani hareketten dolayı cama iyice yapışırken Onur içimde hareket etmeye başladı. Aynı zamanda parmaklarını buruşuk deride gezdirip bir parmağıyla hafifçe baskı uyguladı.

Hissettiğim zevkle gözlerimi sıkıca yumduğumda Onur içimde sert bir vuruş yapıp bir parmağını arka deliğimden içeriye gönderdi. Canım hafiften acısa da içimde hareket eden alet bana o acıyı unutturuyordu.

Onur ikinci parmağını da ekleyip makas hareketleriyle deliğimi genişletmeye başladığında daha parmaklarına alışamadan aniden içimden çıkıp beni yere bıraktı. Ensemden tutup yüzümü cama çevirdikten sonra elini belime atıp yavaşça büktü. Erkekliğini arkama yaslayıp kendini hafifçe içime ittirdiğinde hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum.

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin