47- Küçük Beyefendi

3.7K 344 107
                                    

Keyifli okumalar <33


5 Ay Sonra

Beşinci ayın kontrolüne gelmiş Onurla birlikte hasta hanede sıra bekliyorduk. Bu beş ay her anlamda çok zorlu geçmişti. Üçüncü ayımda şiddetli bir sancı geçirmiştim ve hasta haneye biraz daha geç gitsem bebeğimi kaybedecektim. Şükür ki son anda bebeğim hayata tutunmuş bizi bırakmamıştı...

Onur da bu süreçte en az benim kadar yorulmuştu ancak belli etmiyordu. Her şeye yetişmeye çalışıyor beni olabildiğince az yormak için her işe koşuyordu. Bebeğimiz için Onurla birlikte elimizden gelen her şeyi yapıyorduk. Miniğimizde bizim için savaşmaya devam ediyordu.

"Güzelim gel hadi bizim sıramız.." Onur elimi tuttuğunda ayaklanıp boşta ki elimi hafif büyümüş karnıma attım. Beraber doktorumuzun odasına girip kısa bir konuşmadan sonra muayeneye geçtik. Geçen ay doktorumuz belki cinsiyeti de öğreniriz dediği için biraz heyecanlıydık. Minik bebeğimiz sağ olsun kendini bize göstermediği için cinsiyeti daha öğrenememiştik. Hoş sağlıklı olduğu sürece cinsiyeti bizim için çok da önemli değildi.

"Evet minik bebeğimiz bugün gösterecek mi acaba kendini?" Doktor bana bakıp gülümsedikten sonra karnıma jel sıkıp ultrason cihazını sertçe bastırdı. Küçük ekrana yansıyan bebeğimize dolu gözlerimle bakmaya başladığımda doktor ekrana iyice odaklandı. "Şaşıracaksınız belki ama sonunda kendini gösterdi." Doktor bize döndüğünde Onur eğilip elimi sıkıca tuttu. Hissettiğim heyecanla sertçe yutkunup doktora bakmaya devam ettim. "Aranıza küçük bir beyefendi daha katılacak beyler." Duyduğum şeyle dolu gözlerimi Onura çevirip kocaman gülümsedim. Oğlumuz olacaktı...

"Onun dışında minik beyefendinin keyifleri yerinde hiç bir sıkıntı yok. Düşük tehlikesi tamamen geçmese de oldukça azaldı artık. İlk aylarda ki gibi diken üstünde olmanıza gerek yok. Onun dışında cinsel birliktelik de aşırıya kaçılmadığı sürece olabilir." Doktor eldivenlerini çıkartıp bize peçete uzattıktan sonra masasına geçti. 

Onur jeli yavaşça silip karnıma küçük bir öpücük bıraktı ardından elimden tutup beni ayağa kaldırdı. Beraber doktorun yanına ilerlediğimizde gelecek ayın kontrolü hakkında konuşup odadan çıktık. Hasta hane koridorunun bomboş olmasından faydalanıp kollarımı Onurun boynuna doladığımda Onur da dudaklarını saçlarıma bastırıp belimi yavaşça okşadı. 

"Oğlumuz olacakmış.." diye mırıldandım. Sesim içime kaçmıştı sanki.

"Evet yavrum.." Burnumu çekip Onurdan ayrıldıktan sonra elini sıkıca tuttum. Şuan hissettiğim bu duyguyu tarif edemiyordum. Garipti ama aynı zamanda çok güzeldi. "Eve mi gidiyoruz şimdi?" Kafamı sallayıp derin bir nefes aldım. 

"Evet sevgilim yoruldum biraz hem Üzüm de evde kaldı." Hasta hane kontrollerimden birinden çıkıp eve döndüğümüz sırada evin kapısının önünde duran bir kedi görmüştük. Yoğun ısrarlarım sonucunda da kediyi sahiplenmiştik. O sıralar sürekli üzüm aşermemden dolayı Onurla birlikte  bu ismi uygun görmüştük kedimize. Şuan ise Üzüme fazlasıyla alışmıştık...

"Tamam yavrum.." Onurla beraber hasta haneden çıkıp arabaya geçtik. Yola çıktığımızda kafamı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım. Birazcık yorulmuştum...

Arabanın durduğunu hissettiğimde gözlerimi aralayıp Onurun yardımıyla arabadan indim. Beraber eve çıktığımızda önce Üzümü sevdim sonrada hemen kendimi banyoya attım. Sıcak bir duş aldıktan sonra üstüme pijamalarımı geçirip salona girdim. Koltuğa uzanır uzanmaz Üzüm gelip karnıma çıktı. Onu sevmeye başladığımda Onurun kapının pervazına yaslanmış bir şekilde bizi izlediğini fark ettim.

"Niye orada duruyorsun?" diye mırıldandım.

"Yemek istediğin bir şey var mı diye sormaya geldim." Aklıma gelen nar gibi kızarmış tavukla sertçe yutkundum.

"Bütün tavuğu fırına atalım şöyle bol soslu olsun." Üzümü yere bırakıp hızlıca ayaklandım ardından Onuru mutfağa çekiştirip tavuğun sosunu yapmaya koyuldum. O sırada burnuma gelen domatesin kokusuyla banyoya koşup sabah yediğim ne varsa kusmaya başladım. Onur da peşimden gelip elimi yüzümü yıkamama yardım etti ardından beni zorla yatağa yatırdı. 

"Sen dinlen biraz ben halledeceğim tamam mı?" Kafamı usulca salladım.

"Tamam ama domates koyma sosun içine." Kafasını sallayıp alnıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra geri mutfağa gitti. Bende elime telefonumu alıp bebek videoları izlemeye başladım. Çok geçemden burnuma gelen tavuk kokusuyla derin bir nefes aldım. Fazlasıyla acıkmıştım..

Yataktan çıkıp mutfağa ilerlediğimde Onuru kollarını sıvamış tüm odağıyla salata hazırlarken gördüm. Yavaşça arkasından yaklaşıp kollarımı beline doladım. Şişik karnım sırtına baskı yaparken yanağımı geniş sırtına yasladım.

"Acıktın mı güzelim?" Kafamı sallayıp Onurun kokusunu derince içime çektim. Onur bana doğru dönüp burnuma küçük bir öpücük bıraktı ardından beni masaya oturtup yarım bıraktığı işine döndü. 

"Tavuğu çıkarayım mı?" Onur hızlıca bana dönüp kafasını sağa sola salladı.

"Hayır bebeğim otur sen." Onur fırından çıkardığı tepsiyi masaya koydu ardından tavuğu kesip tabakladı. Yanına yaptığı salatayı da koyduktan sonra masaya geçti. Bende o sırada aklımda dönüp dolaşan kolayla sertçe yutkundum. Canım çok çekmişti..

"Onur benim canım kola istiyor." Onur bana döndüğünde tek kaşını havaya kaldırdı.

"Olur bebeğim yanına abur cuburda alalım üstüne de şampanya patlatırız." Onurun dediği şeye kahkaha atıp elime çatalımı aldım. Her ne kadar kolasız da olsa yediğim yemek aşırı lezzetliydi. Onur bu beş ayda kendini yemek konusunda mecburen geliştirmişti.

"Sevgilim çok güzel olmuş ellerine sağlık.." Uzanıp dudaklarımı Onurun dudaklarına sertçe bastırdım. Onur beklenmedik bu hareketim yüzünden elinde çatalla öylece durduğunda muzipçe gülümsedim.

"Afiyet olsun.." Onur boğazını temizlediğinde elimde ki çatalı masaya bırakıp ayaklandım ardından yavaşça Onurun kucağına oturup bacaklarımı yana doğru sarkıttım.

"Aşkım..." Onur ellerini belime attığında bende kollarımı boynuna doladım. Ardından kulağına doğru yaklaşıp sıcak nefesimi üfledim. "Özledim." Kalçamı dürten sertlik yutkunmama sebep olurken Onur belimden tuttuğu gibi ayaklandı. Çığlık atıp gülmeye başladığımda Onur hızlı adımlarla odamıza girip kapıyı kapattı ardından beni yavaşça yatağa yatırıp ağırlığını vermeden üstüme çıktı. Bu beş ayda uyumak zorunda kalan devi bile isteye uyandırmıştım ve bu durumdan oldukça memnundum...


                        Devam Edecek

Bölüm çok içime sindi nedensizce :D

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin