43- Pizza

3.7K 364 136
                                    

Medya: Hazar ve Onur

Keyifli okumalar <33


Ders boyunca devam eden bitimine doğru da artan mide bulantısı ile kendimi zor bela lavaboya attım. Yüzümü soğuk suyla yıkayıp kendime gelmeye çalıştığımda midemin çalkalandığını hissedip kusmamak için derin bir nefes aldım.

"Hazar iyi misin?" Canerin yanıma gelmesiyle ona doğru dönüp gülümsemeye çalıştım.  "İstersen diğer derslere girme eve gidip dinlen biraz.." Canere kafamı sallayıp son kez yüzüme su çarptım. Midemin bulandığı yetmiyormuş gibi birde kendimi fazlasıyla yorgun hissediyordum.

"Öyle yapacağım.." Caner kafasını sallayıp kolumdan destekleyerek beni lavabodan çıkardı. Nur da lavabodan çıktığımızı gördüğü an koşar adım yanımıza geldi.

"Hazar iyi misin?" Kafamı sallayıp derin bir nefes aldım.

"Daha iyiyim yediğim bir şey dokundu herhalde." Nur kafasını sallayıp gülümsediğinde bende burukça gülümsedim. Caner tutmasa yürümeyecek haldeydim ancak ikiliyi endişelendirmemek için kendimi iyi göstermeye çalışıyordum.

"Hazar istersen ben eve bırakayım seni." Canere dönüp kafamı sağa sola salladım.

"Yok yok iyiyim gerçekten eve gidip uyusam bir şeyim kalmaz. Benim yüzümden derslerinizden olmayın hem Onurunda az kaldı dersinin bitmesine." Caner derin bir nefes verip kafasını salladığında hep birlikte aşağıya indik. Okuldan çıktığımızda Caner ve Nur beni taksiye bindirip geri okula döndü. Bende taksiciye evin adresini söyleyip arkama yaslandım. Yüksek ihtimalle yediğim bir şey midemi fena halde bozmuştu.

Çok geçmeden taksi evin önünde durduğunda ücreti ödeyip arabadan indim. Yavaş adımlarla apartmana girip yukarı çıktım ardından kapıyı açıp içeriye adımladım. Hızlıca üstümü değiştirip pijamalarımı giydim ardından yatağa yüz üstü atlayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım..

...

Saçlarımda hissettiğim parmaklarla gözlerimi hafifçe aralayıp esnedim. Midemin bulantısı azalmış gibiydi.

"Hazarım..." Onurun güzel sesini duyduğum gibi yattığım yerden hafifçe doğrulup mavilerine baktım. "İyi misin bebeğim? Yüzün bembeyaz olmuş."

"İyiyim hayatım biraz midem bulanıyor, okulda sabah tost yedim o dokundu herhalde." Onur kafasını sallayıp alnıma dökülen saçları geriye taradı.

"Dikkat et yavrum okulda çok fazla açık ürün tüketmemeye çalış.." Kafamı usulca sallayıp sırtımı yatağın başlığına yasladım.

"Senin günün nasıl geçti, çocuklar yordu mu çok?" Onur derin bir nefes verip gülümsedi ardından dudaklarını uzunca yanağıma bastırdı.

"Her zaman ki halleri işte alıştım artık." Bende gülümseyip kafamı Onurun boynuna iliştirdim ardından kokusunu içime çekip boynuna küçük bir öpücük bıraktım.

"Sevgilim sen üstünü değiştir bende hemen bir şeyler hazırlayayım." Onur saçlarımı karıştırıp kafasını sağa sola salladı.

"Bugünlük hiçbir şey yapmıyorsun sen, ben halledeceğim." Onura bakıp kaşlarımı çattım. O da yorgundu...

"Onur sende yorgunsun hiç uğraşma bence, dışarıdan pizza sipariş edelim böyle bol malzemeli.." Onur gülümseyip ellerini belime sabitledi.

"Yavrum sen demedin mi daha demin tost yedim dokundu diye?" Gülümseyip bende kollarımı boynuna doladım.

"Ya onun nasıl yapıldığı belli değildi hem pizzadan bir şey olmaz canım da çekti zaten." Onur derin bir nefes alıp kafasını salladı.

"İyi madem ben siparişi vereyim sende kalk elini yüzünü yıka betin benzin atmış." Kafamı sallayıp Onurun yanağına küçük bir öpücük bıraktıktan sonra hızlıca yataktan kalktım.

"Ayranda sipariş et hayatım çok olsun." Koşar adım odadan çıkıp banyoya girdiğimde elimi yüzümü yıkayıp geri çıktım. Salona ilerlediğimde kendimi telefonla konuşan Onurun yanına attım. Kolunun altına girdikten sonra kafamı boynuna iliştirdim.

"Tamamdır iyi günler." Onur telefonu kapatıp kenara koyduktan sonra alnıma uzun bir öpücük bıraktı. "On dakikaya gelir güzelim." Kafamı usulca sallayıp gözlerimi kapattım. Onurun varlığı bana çok iyi gelmiş midemde ki şiddetli bulantıyı mümkünmüş gibi hemencecik geçirmişti. Ufak bir dokunuşu bile beni iyileştiriyordu...

"Ay dur kalkıp tabakla bardak getireyim." Onurun kollarının arasından çıkıp mutfağa koştum ardından tabakları alıp salona geri girdim. Pizza için bu denli heyecanlandığıma inanmıyordum...

Getirdiğim tabakları ve bardakları kenara bırakıp tekrardan Onurun yanına oturdum. Bir an önce pizzanın gelmesini istiyordum. Hatta geldiğinde nasıl yiyeceğimi düşünüp iyice acıkıyordum.

Düşüncelerimin arasında zil çaldığında Onur ayaklanıp kapıyı açmaya gitti çok geçmeden de elinde pizza kutularıyla salona girdi. Elindekileri masaya bıraktığında ayaklanıp masaya geçtim ardından litrelik ayranı çalkalayıp bardaklara boşalttım. Onur da pizza paketlerini açıp tabakladığında ayranı kafama diktim. Tuzlu tuzlu iyi gelmişti..

"Güzelim sakin ol." Onur bana bakıp gülümsediğinde dudağıma bulaşan ayranı dilimle sıyırdım ardından pizzayı hunharca yemeye başladım. İlk dilimi bitirdikten sonra ikinci dilime geçip onu da hızlıca yedim peşinden bir bardak daha ayran içip pizzamı yemeye devam ettim. Doyduğumu hissettiğimde ise arkama yaslanıp doymanın verdiği hisle gülümsedim.

"Sevgilim peçeteleri nereye koymuştun?" Onur dudaklarını yaladığında ayaklanıp çekmeceye ilerledim. O sırada hissettiğim şiddetli mide bulantısıyla elimi ağzıma kapatıp boğazıma kadar gelen şeyi yutmaya çalıştım ancak dayanmayıp lavaboya koştum. Klozete eğilip ağzıma gelen her şeyi çıkardıktan sonra hissettiğim şiddetli baş dönmesiyle kafamı duvara yasladım. Ne oluyordu bana?

"Hazar!" Onur diz çöküp ellerini belime sabitlediğinde hissettiğim mide bulantısıyla yüzümü buruşturdum.

"Onur ben çok kötüyüm." Onur kafasını sallayıp beni hızlıca kucağına aldığında kokusunu soluyup sakinleşmeye çalıştım aksi taktirde ya bayılacak ya da tekrardan kusacaktım...

                  

                              Devam Edecek

Bölümü midem bulanırken düzenledim daha çok bulandı qpjdoıcnjscoıjsco

Bu arada anlayan zaten önce ki bölümlerde anladı önemli olan sonra ne olacağını tahmin edebilmek :D Bölüme sağlam yorum gelmezse kurguyu angst yaparım! (ciddili)

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin