30- Çok Güzelsin

6.3K 473 81
                                    

Medya: Hazar ve Onur

Evet evet beklediğiniz bölüm :D 

Smutlu okumalar <33


+18

Yanağımda hissettiğim dokunuşlarla rahatsızca kıpırdanıp yastığa daha çok gömüldüm. Belimde dolanan parmaklar beni huylandırırken ağzımın içinde bir şeyler mırıldandım.

"Bir şey mi dedin yavrum?" Onurun boğuk sesi kulaklarıma ulaştığında gözlerimi hafifçe araladım. Onur bana gülümseyerek bakıp bir eliyle yanağımı diğer eliyle de belimi okşuyordu.

"İyi misin bir şey mi oldu?" Yatakta hafifçe doğrulup elimi Onurun alnına yasladım. Şükür ki ateşi düşmüştü. 

"Yok bebeğim bir şey olmadı." Kafamı sallayıp kendimi tekrardan yatağa attığımda Onur belimden çekip beni göğsüne yasladı. Boynuma eğilip derin bir nefes aldı ardından dudaklarını ince deriye sertçe bastırdı. Bu hareketiyle gözlerimi aralayıp elimi istemsizce ensesine attım.

Onur yavaşça boynumu öperken içimin çalkalandığını hissettim. Ensesine dökülen saçları hafifçe çekiştirdiğimde Onur boynuma daha çok gömüldü. Ardından beni sırt üstü çevirip hızlıca üstüme çıktı. 

Boynuma öpücüklerini bırakıp çenemden dudaklarıma kadar yol çizdi. O çok sevdiğim dudaklar dudaklarımla buluştuğunda Onurun ensesini iyice kavradım. Dudaklarımı iştahla öpen dudakları bende iştahla öpmeye başladım. Bir yandan da tişörtümü çekiştiren Onura yardımcı olmak için sırtımı hafifçe dikleştirdim. Onur dudaklarımdan ayrılıp tişörtü üstümden çıkardıktan sonra tekrardan dudaklarıma gömüldü. Eli bu sefer eşofmanımın iplerine gittiğinde hafifçe geri çekildim.

"Sende çıkar..." Nefes nefese üstünde ki tişörtü işaret ettiğimde Onur kafasını sallayıp bir çırpıda tişörtünü çıkardı. Ardından eşofmanın ipini çözüp baksırıyla birlikte bacaklarından sıyırdı. Gözüm oldukça sertleşmiş erkekliğine değdiğinde sertçe yutkundum. Heyecanı iliklerime kadar hissediyor kasıklarımda hissettiğim ateşle dört dönüyordum.

"Of Hazar..." Onur eğilip boynuma küçük bir buse kondurdu ardından göğüs ucuma eğilip sertleşmiş tepeciği dişlerinin arasına alıp ısırdı. Bu hareketiyle derince inleyip kafamı arkaya attım. Onur ise dilini değdirdiği tepeciği öpüp ısırmaya devam etti.

"Onur.." İsmini inlemem Onurun hoşuna gitmiş olacak ki aniden eşofmanımı baksırımla birlikte bir çırpıda çıkardı. Gözleri aşağıya kaydığında ise sertçe yutkundu.

"Çok güzelsin yavrum çok." Mavileri mavilerime değdiğinde gülümseyip alt dudağımı ısırdım. Onur bu hareketimle hırıltılı bir nefes bırakıp dudaklarıma eğildi. Alt dudağımı dişleriyle çekiştirdiğinde ben o sıra karnıma değen sertliği düşünmekle meşguldüm. Şimdiden ıslanmış üstüne hissettiğim bu yoğun zevkle sertleşmiştim.

"Onur hadi..." Dayanamadığımı belli eden ses tonum Onuru gülümsetti. Kafasını geriye çekip beni baştan aşağıya tekrardan inceledi ardından elini erkekliğime atıp çekmeye başladı. Hissettiğim zevkle gözlerimi sıkıca kapattığımda alt taraflarımda hissettiğim sıcak nefesle irkildim. Onur dudaklarını erkekliğime değdirip sıcak nefesini üflediğinde inlemelerim artmaya başladı. 

"Gidiyor mu hoşuna?" Onur bana koyulaşmış gözleriyle avına kavuşmuş aslan gibi baktığında sertçe yutkundum. Ardından usulca kafamı sallayıp bacaklarımı biraz daha araladım. "Bu daha fazla gidecek o zaman." Onur eğilip dilini girişime değdirdiğinde çarşafı sıkıca tuttum. Dilini boydan boya pembe deride gezdirdiğinde inlemeye başladım.

"Onur ımm..." Onur kafasını kaldırıp gözlerime baktı ardından baş parmağını alt dudağıma yasladı. Ağzımı aralayıp parmağını emmeye başladığımda sertçe yutkundu. Daha da büyüyen aletini avuçladığında kendini bir kaç kez çekti ardından parmağını ağzımdan çıkarıp girişime yasladı. Islandığım için kayganlaşan deliğim Onurun ıslak parmağını kabul ettiğinde ağzım hissettiğim zevkten dolayı bir kaç saniye açık kaldı. Onur ise elini içimde ittirmekle meşguldü.

"Onur daha fazla.." İnlemelerim arttığında Onur baş parmağını biraz daha hareket ettirip çok geçmeden içimden çıkarttı ardından sağ eline tükürüp erkekliğini çekmeye başladı.

"İyice arala bacaklarını güzelim." Kafamı usulca sallayıp bacaklarımı araladığımda Onur aletini girişime yasladı. "Acırsa söyle yavaşça gireceğim." Başını hafifçe içime ittirdiğinde elimi ensesine attım. Onur eğilip dudaklarıma kapandığında milim milim içime girmeye başladı. Ağzına doğru inlemeye başladığımda Onur da kafasına geriye atıp boğuk sesiyle inledi. Bu görüntüsü çok güzeldi...

"Hazar..." Onur içimde yavaşça hareket etmeye başladığında elini erkekliğime atıp okşadı. Hissettiğim yoğun zevk beni delirtirken tırnaklarımı Onurun sırtına geçirdim. Çok güzeldi... "Çok güzelsin.." Onur hızını arttırmaya başladığında yatağın çıkardığı ses ile bedenlerimizin birbirine çarpma sesi odayı doldurdu. Hissettiğim doluluk midemin deli gibi kasılmasına sebep olurken Onur içimde hareket etmeye devam etti. Zevk beni delirtirken aniden Onurun eline boşaldım. Bu kadar erken olması beni utandırırken Onurun da gelmeye yakın olduğunu hissedip derin bir nefes aldım.

"Bende gelmek üzereyim." Onur içimde sert vuruşlarını yaparken bedenim hem zevkten hem de Onurun hızından dolayı sarsılıyordu. Hissettiğim bu zevki daha önce tatmamıştım. Çok başka bir şeydi. Onur erkekliğini içimden çıkartıp kendini bir kaç kez çektikten sonra bacaklarıma doğru attırmaya başladı. Ardından yorgunlukla üzerime eğilip dudaklarıma kapandı. Bir eli göğsümü çekiştirirken diğer eli yanağımdaydı. Dudaklarını hafifçe geriye çekip sıcak nefesini yüzüme üfledi.

"Sen adamı delirtirsin.." Yüzüme yayılan gülümseme Onurunda yüzüne yayıldığında tekrardan dudağıma kapandı. Ardından sertleşen erkekliğini girişime yaslayıp yavaşça içime girdi. Bu sefer ki hareketleri tadını çıkarmak istermiş gibi yavaştı. Benim hissettiğim zevk ise bir gram azalmıyor aksine her dakika artıyordu. Asıl Onur adamı deli ederdi..

İkimizin de tekrardan boşaldığı dakikalarda Onur kendini yanıma atıp beni kendine çekti. Yorgun bedenlerimiz birbirine değdiğinde gülümsedim. Kafamı Onurun göğsüne yaslayıp boynuna küçük bir buse bıraktıktan sonra geri çekildim.

"İyi geceler bahar kokulum." Hissettiğim bu yoğun duygularla iç çektim.

"İyi geceler sevgilim." Onur belimde ki kollarını sıkılaştırıp beni iyice kendine yasladığında gözlerimi kapatıp sabah yaşayacağım utançtan habersiz uykuya daldım...


             Devam Edecek

İlk defa soft smut yazmış olabilirim elim ayağım titriyor adnjskxnabhcbıac

Wattpad sağ olsun bölümü attırmadı bir türlü smut laneti midir nedir :D

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin