Keyifli okumalar <33
✮
Onur arabayı açıp beni arka koltuğa bıraktıktan sonra şoför koltuğuna geçip hızlıca arabayı çalıştırdı. Gözlerimi hafifçe aralayıp elimi ağrıyan şakaklarıma attım.
"Onur..." Onur gözünü yoldan ayırıp dikiz aynasından bana baktığında derin bir nefes aldı. Endişesini bana yansıtmamaya çalışıyordu ancak ben hissedebiliyordum.
"Güzelliğim iyi misin?" Kafamı belli belirsiz sallayıp gözlerimi tekrardan kapattım. Çok kötü hissediyordum..
Araba çok geçmeden durduğunda gözlerimi hafifçe araladım. Onur hızlıca arabadan inip arka kapıyı açtı ardından beni kucağına alıp koşar adım hasta haneye girdi. Özel bir hasta haneye geldiğimiz için etraf oldukça sessizdi ve tek tük insan vardı. Acil kısmına geçtiğimiz zaman Onur beni hızlıca bir odaya soktu. Bir yatağa yatırdıktan sonra içeriye giren doktorla kenara çekilmeye çalıştı ancak elini sıkıca tuttum.
"Gitme." Onur elinin arasında ki elimi dudaklarına götürüp uzunca öptü.
"Buradayım yavrum.." Onura bakıp gülümsedikten sonra doktora döndüm.
"Evet şikayetiniz nedir?" Boğazımı temizleyip derin bir nefes aldım.
"Birkaç gündür midem bulanıyordu ama hafif bir bulantıydı. Bugün ki biraz daha fazla olduğu için kustum sonra da başım dönmeye başladı." Doktor kafasını sallayıp hemşireye döndüğünde serum bağlamasını istedi ardından bana döndü.
"Şimdi size bir serum veriyorum birde hemşire arkadaşlar kanınızı alsın sonuçlara bakalım. Beyefendi sizde eşinizin girişini yapın lütfen kanı laboratuvara göndereceğiz karışmasını istemeyiz." Onur doktora bakıp kafasını salladıktan sonra elime küçük bir öpücük bıraktı.
"Hemen geliyorum sevgilim." Kafamı usulca sallayıp gülümsedim. Onur odadan çıktığında yanımda ki hemşireye döndüm. Önce serumu koluma bağladı ardından sağ tarafıma geçip kolumdan iki tüp kan aldı. Bu kan alma işlemi hafiften midemi bulandırırken gözlerimi mecburen kapattım..
...
Elimde hissettiğim ellerle gözlerimi aralayıp yavaşça sağ tarafıma dönüm. Onur bana endişeyle bakıyor alt dudağını dişliyordu. Gözlerimi araladığımı fark ettiğinde eğilip dudaklarını alnıma bastırdı.
"Hazarım güzeller güzelim iyi misin?" Onurun titreyen sesi gözlerimin dolmasına sebep olurken başımı usulca salladım.
"İyiyim sevgilim ben, sende endişelenme önemli bir şey yoktur zaten." Kapının tıklatılmasıyla Onur elimi bırakıp dolan gözlerini sildi.
"Girin." Kapının açılmasıyla içeriye daha demin gelen doktor girdi. Bize yaklaşıp elinde ki dosyayı yatağın kenarına bıraktı ardından boğazını temizledi.
"Sonuçlarınızı inceledim Hazar bey. Endişelenebileceğiniz bir şey yok durumunuz gayet iyi." Onur derin bir nefes alıp baş parmağıyla elimi okşadı. "Ancak mide bulantılarınıza sebep olan minik bir şey var karnınızda. Tebrik ederim hamilesiniz." Doktor gülümseyip dosyaya bir şeyler yazmaya başladığında dolu gözlerimle Onura döndüm. Doğru mu duymuştum yoksa güzel bir rüyada mıydım?
"Onur..." Onur şok olduğu belli olan yüz ifadesiyle bana baktığında yanağımdan düşen bir damla göz yaşıyla kendine geldi.
"Hazarım.." Yataktan doğrulup kollarımı Onurun boynuna doladığımda o da kollarını belime sardı. Bir kaç saniye öylece durduk ikimizde oldukça şaşkındık.
"Ben sizi doğum doktorlarımızdan birine yönlendireyim orada kapsamlı bir kontrolden geçersiniz zaten." Doktorun sesiyle Onurdan ayrılıp kafamı salladım. Doktor gülümseyip odadan çıktığında tekrardan Onura döndüm.
"Onur ben..." Gözlerimde ki yaşlar bir bir yanaklarıma düşerken Onur elini uzatıp göz yaşlarımı sildi.
"Ağlama güzelim benim hadi kalk bebeğimizi görmeye gidelim." İçime yerleşen korku filizlenmeye başlarken kafamı yavaşça salladım. Korkuyordum, varlığını daha yeni öğrendiğim bu miniği kaybedeceğim diye korkuyordum. Bir daha buna dayanabilecek gücüm yoktu...
"Gel bakalım." Onur elimden tutup beni ayağa kaldırdığında beraber el ele odadan çıktık. Ardından doktorun bizi yönlendirdiği doktorun odasına girdik. Doktor güler yüzüyle bizi karşıladığında hissettiğim endişe biraz olsun azaldı.
"Hoş geldiniz siz Umay doktorun gönderdiği çiftsiniz değil mi?" Kafamı salladığımda doktor eliyle arka tarafı gösterdi. "Tamamdır şöyle arkaya geçin lütfen." Doktorun gösterdiği yere ilerlediğimizde sedyeye uzanıp Onurun yardımıyla üstümde ki kazağı sıyırdım. Doktor içeriye girip eldivenlerini taktıktan sonra koltuğa oturup cihazı açtı ardından aldığı jeli karnıma sıkıp cihazı sertçe karnıma bastırdı. Karnımda hissettiğim soğukluk bedenimi ürpertirken Onur bir bana birde bir şey görebilecekmiş gibi ekrana bakıyordu.
"Hazar bey kistleriniz çok fazla." Doktor cihazı gezdirmeye devam ettiğinde sertçe yutkundum. "Daha önceden biliyor muydunuz?"
"Evet üç kere düşük yaptım bu yüzden." Doktor bana dönüp derin bir nefes aldı.
"Gerekli tedaviyi almadınız mı?" Kafamı sağa sola salladığımda Onur alt dudağını dişleyip sıkıntılı bir nefes aldı. "Fetüs bu kadar kiste rağmen tutunabilmiş fakat sonrası kesin değil. Düşük tehlikesi maalesef ki çok fazla. Hemen gerekli tedaviye başlamamız ve durumu çok yakından takip etmemiz gerekiyor." Doktorun dediklerine kafamı sallayıp yanağımın içini dişledim.
"Toparlanıp gelin sonra da içeride uzunca konuşalım." Doktor eldivenlerini çıkartıp içeriye geçtiğinde uzandığım yerden doğrulup Onurun karnımı silmesiyle kazağımı düzelttim ardından Onurun elini tutup onu heyecanla içeriye çekiştirdim. Doktor önünde ki bilgisayara bakıp eliyle koltukları gösterdiğinde Onurla birlikte geçip oturduk.
"Öncelikle bugünden itibaren ilaç takviyesine başlayacağız ardından düşük tehlikesi geçene kadar yani ilk beş aya kadar sıkı bir sürece gireceğiz. Sürekli kontrole gelmeniz durumu yakından takip etmemiz gerekiyor. Bu ilk beş aya kadar yemenize içmenize dikkat etmeniz lazım kesinlikle en ufak bir ağırlık bile kaldırmayın. Ağır sporlar yapmaktan kaçının ve fazla ayakta kalmamaya çalışın. İlk dört ay cinsel birliktelik kesinlikle yasak onun haricinde stresten üzüntüden olabildiğince uzak kalmaya çalışın." Doktorun sıraladıkları beni oldukça şaşırtsa da kafamı usulca salladım. Onur da doktoru onayladığında doktor bir kaç bir şey daha söyledi ardından ilaçları yazıp bize doğru uzattı.
"Teşekkür ederiz iyi günler." İlaç kağıdını alıp doktorun odasından çıktığımız an Onur elimden tutup dudaklarını alnıma bastırdı.
"Bundan sonra çok dikkatli olacağız tamam mı bir tanem?" Kafamı sallayıp Onuru onayladım. Girmiş olduğumuz bu sıkıntılı süreç beni şimdiden gerse de Onurla birlikte bununda üstesinden geleceğimize emindim. Bebeğimizi kaybetmeyecek sağlıklı bir şekilde kucağımıza alacaktık.
Elimi karnıma atıp yavaşça okşadım. Burada ki minik için her şeyi yapacak onu ne pahasına olursa olsun yaşatacaktım...
Devam Edecek
sona adım adım yaklaşıyoruz bu yüzden çok duygusalım...
bu arada sizi tehdit ediyorum kurguyu angst yaparım diyorum kimse takmıyor beni :\ Öyleyse bende kollarımı sıvayıp finali düzeltmeye gidiyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVİRAT (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Ağlaya ağlaya geldiğim bu eve tekrardan mahkum kalmıştım... EŞÇİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !