16- İyi Geceler

7.1K 541 57
                                    

Keyifli okumalar <33

Yaşla dolan gözlerimi silip odadan çıktım. Düşünmemeye çalışacak olabildiğince kafamı başka şeylerle meşgul edecektim. Salona girip içeriye baktığımda ev halkının uyandığını Şeriban teyzenin ise çocuklarıyla ilgilendiğini gördüm.

"Agır gel buraya." Behramın Agırdan yediği tekmeyle iki büklüm olması ve ağlamaya başlaması Şeriban teyzenin Agırı kovalamasına neden oldu. Birgül abla üçlüye değişik bakışlar attığında bu haline gülümsemeden edemedim. Şeriban teyzeye nedensiz bir gıcıklığı vardı..

"Behram tamam ağlama." Salonda ki kargaşaya daha fazla dayanamadığımı hissettiğimde evden çıkıp kendimi mutfağa attım. Yemek yaparken sakinleştiğim için akşam yemeğini şimdiden hazırlamaya koyuldum. 

Bir yandan yemek yapıp bir yandan Onurla olan konuşmamı düşünüyordum. Her ne kadar düşünmek istemesem de olmuyordu. Nedeni kafamı meşgul ediyor sorun bende mi acaba diye düşünmeden edemiyordum.

"Off." Tencerenin altını açıp yemeği kaynamaya bıraktığımda kendimi sobanın yanına attım. Daha fazla Onuru düşünmeyecektim, dediğim gibi zamana bırakmıştım. Olacağı varsa zaten olur su akar elbet yolunu bulurdu.

...

Akşama doğru herkes geldiğinde sofrayı kurup hep birlikte oturduk. Şeriban teyze bir yandan kendi yiyor bir yandan da çocuklarına yediriyordu. Birgül abla ise Narine yemeğin suyundan veriyor yavaş yavaş katı gıdaya geçmeye çalışıyordu. Cemil baba ve Aynur anne Turan abiyle konuşuyor Onurda bir şey demeden yemeğini yiyordu.

"Eline sağlık Hazarım döktürmüşsün gene." Şeriban teyzenin konuşmasıyla burukça gülümsedim.

"Afiyet olsun..." Sessiz geçen dakikaların ardından yemek yemeyi bitirip sofradan kalktık. Birgül abla Narini Turan abiye verip sofrayı toplamaya başladığında Onurla bende ona yardım ettik. Ardından çayları getirip minderlere kurulduk. Birgül ablayla sohbet etmeye başladığımızda Agırın bağırmasıyla sohbetimizi kesip oraya döndük.

"Uykum geliyor... uykum geliyor." Agır bağırıp kendini yerlere attığında Aynur anne Birgül ablayla bana baktı. Bu bakışın nedenini anladığımızda hızlıca ayağa kalktık.

"Birgül, Hazar yatağı kurun uyusun çocuk." Kafamızı sallayıp gitmek için hareketlendiğimizde Şeriban teyzenin bizi durdurmasıyla ona döndük.

"Benim yatağımı da kurun güzellerim benim." Şeriban teyze kucağına atlayan Agırla bize bakıp gülümsediğinde bizde gülümsedik. Ardından odaya girip döşekleri yere serdik.

"Hazar kuzum sana bir şey diyecem ama aramızda tamam mı?" Birgül ablanın endişeli sesiyle elimde ki yorganı yere bıraktım. "Benim adet günüm gecikti baya birde sabahları böyle midem bulanıyor sence neden?" Duyduğum şeyle gözlerimi kocaman açıp gülümsedim.

"Hamilemesin yoksa?"

"Bilmiyorum ki ablam anlayamadım bende işte." Kıkırdayıp Birgül ablaya sıkıca sarıldım. Kesin olmasa da olma ihtimali bile çok mutlu etmişti beni. 

"Ne oldu kız ne gülüyonuz?"Şeriban teyzenin odaya dalmasıyla ayrıldık birbirimizden.

"Bir şey olmadı Teyzeciğim öyle sarılalım dedik." Birgül abla koluma girip Şeriban teyzeye gülümsedi. "Hadi Allah rahatlık versin." Beraber odadan çıkıp salona girdiğimizde herkesin oturup çay içtiğini aynı zamanda da sohbet ettiğini gördük. Onur ise biz içeriye girdiğimizde bana kısa bir bakış atıp salondakilere iyi geceler diledikten sonra kalkıp odaya girdi. 

Bende Onur gittikten sonra mindere geçip biraz daha oturdum ardından yorulduğumu hissedip çok geçmeden herkese iyi geceler diledim ve ayağa kalkıp odaya girdim. Onur yatağa uzanmış yorganı kafasına kadar çekmişti. Uyumuş olmalıydı..

Ses çıkarmamaya çalışarak yavaşça dolaba ilerledim ve çıkardığım pijama takımını üstüme geçirdim. Ardından yatağa girip sırtımı Onura döndüm. Uykum gelmeye başlamıştı..

"İyi geceler." Aniden Onurun sesini duymamla nedensizce heyecanlanıp gözlerimi sıkıca kapattım.

"İyi geceler." Yorgana sarılıp daha fazla düşünmemeye çalışarak uyumaya çalıştım. Onurla konuştuktan sonra sanki bir şeyler değişmeye başlamıştı. Belki de birbirimize zaman vermemiz zamanla bizi birbirimize yakınlaştıracaktı...

        

                 Devam Edecek

Cidden az kaldı geliyoruz o bölümlere andoüanhücouahıho

Bu arada Levirata olan ilginiz çok ama çok mutlu ediyor beni umarım okunmaya değer şeyler yazıp sizi memnun edebiliyorumdur. Bölümlerin kısa olmasının nedeni kurgunun 50 bölüm olacak olması. Beni bilen bilir 30-40 arası final yapar fazla uzatmam ama bu kurgu öyle olmayacak duruma göre bölüm sayısı 50-55 i geçecek bu yüzden bölümler kısa olduğu için üzülmeyin yolumuz çok uzuuun <33

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin