39- Yeni Başlangıçlar

4.2K 375 80
                                    

Medya: Hazar ve Onur

Sürpriz <33


Otobüse yerleştiğimizde çantalarımızı üstteki bölmeye koyup arkamıza yaslandık. Ben cam kenarını almıştım Onur da hemen yanımda oturuyordu.

"Hazır mıyız?" Kıkırdayıp kafamı salladım.

"Hazırız..." Onur eğilip yanağıma küçük bir buse bıraktığında iç çektim. Yeni bir başlangıca imza atıyorduk. Hem de bilmediğimiz bize yabancı olan bir yerde... "Yola çıktığımız an ben direk uyurum." Onur bana bakıp kafasını salladı.

"Uyu yavrum bende uyurum belki..." Kafamı sallayıp Onurun omzuna iliştim ardından kulaklıklarımı takıp rastgele bir şarkı açtım. Çok geçmeden yola çıktığımızda ise sallan araba ile başımı yasladığım omuzda huzurlu bir uykuya daldım...

...

"Bebeğim kalk mola veriyoruz.." Onurun sesini duymamla gözlerimi aralayıp tutulan boynumu ovuşturdum.

"Neredeyiz?" Onur esneyip doğrulduğunda dışarıya baktı.

"Diyarbakırdayız galiba.." Kafamı sallayıp gözlerimi ovuşturdum. Onur ayağa kalkıp bana elini uzattığında ayaklanıp elini tuttum. Beraber otobüsten inip dinlenme tesisine girdik. "Ne yiyelim bebeğim?" 

"Fark etmez aşkım ne olursa yerim.." Onur kafasını sallayıp rastgele bir yere oturduğunda bende hemen yanına oturdum. Elini sıkıca tutup kafamı pazılarına yasladım çok uykum vardı...

"Ne alırsınız abi?" Etrafımda ki sesler boğuklaşmaya başladığında gözlerimi kapatıp esnedim.

"İki tane döner birde bir tane mercimek bir tane de yayla çorbası alalım." Onur konuştuğu için hareketlenen vücudu beni uykunun kollarına daha çok çekiyordu.

"Hemen abim.." Yanımızda ki ses uzaklaştığında Onur bana doğru dönüp saçlarıma küçük bir öpücük bıraktı.

"Uykun mu var?" Kafamı usulca sallayıp elimi gözüme attım ardından kafamı kaldırıp etrafı izlemeye başladım. Serin hava yüzüme vurduğunda kocaman esneyip kafamı masaya dayadım.

"Abi koyayım mı şöyle?" Çok geçmeden duyduğum sesle masaya yasladığım kafamı kaldırıp sandalyeye yaslandım. Garson bana kısa bir bakış attıktan sonra yemekleri masaya koyup geriye çekildi. Bakışlarım yemeklere kaydığında daha çok acıktığımı hissettim. Yemekler çok güzel gözüküyordu.

"Önüne bak kardeşim önüne.." Onurun sert çıkan sesiyle kafamı kaldırıp koşar adım masadan uzaklaşan garsona baktım. 

"Ne oldu sevgilim?" Onur bana doğru dönüp dudaklarını alnıma bastırdı.

"Bir şey olmadı güzelim ye hadi yemeğini." Alt dudağımı dişleyip kafamı salladığımda aç olduğum için önümde ki yemeklere gömüldüm. Her şey o kadar lezzetli geliyordu ki tüm masayı yiyebilirdim. Uyku beni biraz acıktırmıştı...

"Yavaş bebeğim yavaş.." Onur gülümseyerek beni izlediğinde ona aldırmayıp yemeğime devam ettim.

Çok geçmeden yemeklerimizi bitirdiğimizde masadan kalkıp hesabı ödedik ardından dinlenme tesisinden çıktık. Otobüse yerleştiğimizde Onurla birlikte sohbet etmeye başladık.

Yol sohbetlerimizle, yemek yememizle ve biraz da uyumamızla sona erdiğinde kafamı cama adeta yapıştırdım. Sonunda Şanlıurfaya gelmiştik...

"Sayın yolcularımız Şanlıurfaya gelmiş bulunmaktayız biraz sonra otogara giriş yapacağız. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz." Muavinin konuşmasından sonra çok geçmeden Otogara giriş yaptık. Otobüs yerine yerleştiğinde aşağıya inip valizlerimizi aldık.

"Vay be geldik..." Gülümseyip Onurun elinden tuttum.

"Geldik..." Onur taksilerin geçtiği yerden bir taksi çevirdiğinde yerleşip yola çıktık. 

Akşama kadar daha önceden beğendiğimiz evleri teker teker gezip ikinci gezdiğimiz eve karar verdik ardından emlakçı ile anlaşıp evi Cemil babanın yardımıyla satın aldık. Bütün evrakları da hallettikten sonra tekrardan taksiye atlayıp yeni evimize doğru yola çıktık. 

"Yoruldun mu çok?" Onur bana bakıp gülümsediğinde kafamı usulca salladım.

"Evet ama değer..." Onur dudaklarını alnıma bastırdığında kafamı omzuna yasladım. Çok geçmeden yeni evimize geldiğimizde taksiden inip valizleri aldık. Apartmanın içine girip asansöre bindiğimizde dördüncü kata bastık. Aldığımız ev eşyalı ve evli bir çift için gayet idealdi. Ve artık bizim evimizdi...

Asansör durduğunda valizlerimizi alıp evimizin önüne geldik. Onur cebinden evin anahtarını çıkartıp elimi tuttuğunda beraber kilidi açtık ardından kapıyı ittirip evimize uzunca baktık. Bu evde Onurla birlikte yaşayacaktık ve eğer olursa ileride bu evde çocuklarımızın sesleri yankılanacaktı...

Düşüncelerimin arasında Onur valizleri içeriye koyup yanıma geldi ardından beni tuttuğu gibi kucağına aldı. Yan bir şekilde kucağında dururken dudaklarını alnıma bastırdı.

"Yeni evimize kucağımda girmen lazım.." Onurun dediği şeye kıkırdayıp kollarımı sıkıca boynuna doladım. Onur sağ ayağıyla eve adım attıktan sonra beni aşağıya indirip elimden tuttu. Tozdan fazlasıyla nasibini alan bu evi Onurla birlikte güzel bir yuvaya çevirecektik buna adım kadar emindim.

"Çok iş var..." Onura bakıp kocaman gülümsedim.

"Beraber olduğumuz sürece geldiğimiz yer basit bir kutu olsa bile biz o yeri güzelleştirir bir yuvaya çeviririz." Onur iç çekip gülümsedi.

"Güzelleştiririz..." Dolu gözlerimle kafamı sallayıp kollarımı Onura doladım. Bu günlere gelmek kolay olmamıştı çok fazla zorlanmıştık ancak başarmıştık. Evimizde birbirimizin kolları arasında kim bilir daha nice günler geçirecektik..


                    Devam Edecek

Özleştik ya :D

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin