36- Sınav

4.6K 405 103
                                    

Medya: Hazar ile Onur

Bu kurgu için en uzun bölümle karşınızdayım...Keyifli okumalar <33


4 Ay Sonra

Sınav günü gelip çattığında kimlikle giriş belgemi Onura verip lavaboya girdim. Heyecandan kızaran yanaklarıma soğuk ellerimi bastırıp sakinleşmeye çalıştım. 

"Yapacaksın Hazar..." Derin bir nefes alıp musluğu açtım ardından avucuma biraz su doldurup yüzüme çarptım. Soğuk su beni biraz olsun ayıltırken kendime son kez aynadan bakıp lavabodan çıktım. Evdekilerden habersiz sınava hazırlandığım için doğal olarak gireceğimi bilmiyorlardı. Eğer kazanırsam söyleyecektim kazanamasam da konusunu dahi açmayacaktım.

"Ablam dur hele." Birgül abla dışarıya adımımı atar atmaz belirginleşmiş karnını tutarak yanıma geldiğinde adımlarımı durdurdum. "Okunmuş şeker getirdim ye de öyle gir sınava olur mu?" Elinde ki şekeri peçeteye sarıp elime tutuşturdu.

"Olur abla çok teşekkür ederim.." Birgül abla gülümseyip kollarını sıkıca bedenime sardı.

"Hadi güzelim Allah yardımcın olsun." Derin bir nefes alıp gülümsedim. Birgül abla geri çekildiğinde ona el sallayıp arabanın yanında duran Onura ilerledim.

"Hazır mısın yavrum?" Kafamı usulca sallayıp Onurun benim için açtığı kapıdan içeriye girdim. Onurda arabaya binip sürmeye başladığında gergin dakikaların ardından sınavı olacağım okulun önünde durduk.

Onurla birlikte arabadan inip kapılarımızı kapattığımızda bastıran heyecanım yüzünden kendimi sakinleştirmek adına derin bir nefes aldım. "Hadi güzelim." Onur yanıma gelip parmaklarını belime sabitlediğinde onunla birlikte yürümeye başladım. Okulun bahçesine girdiğimizde Onur heyecandan titreyen ellerimi ellerinin arasına aldı ardından dudaklarına götürüp uzunca öptü.

"Heyecan yapmamaya çalış sorulara odaklan unutma bugün nasıl geçerse yarın da aynen öyle geçer." Kafamı sallayıp derin bir nefes aldım. "Başarılar bebeğim."

"Teşekkür ederim sevgilim.." Onur gülümseyip dudaklarını alnıma bastırdığında alt dudağımı dişleyip anlık bir dürtüyle Onura sıkıca sarıldım. Onurda karışıl verip kollarını belime doladı..

"Onur...seni çok seviyorum." Onurun belimde ki elleri öylece durduğunda nefesimi tuttum.

"Bende seni çok seviyorum güzelliğim.." Duymayı her şeyden çok istediğim üç kelime kulaklarıma ulaştığında hissettiğim yoğun duygularla gülümseyerek Onurun kollarından ayrıldım ardından el sallayıp sınavı olacağım binaya hissettiğim utançla hızlıca girdim.

...

Dün ki sınavım gayet iyi geçmişti şuan ise ikinci oturumu bitirmiş optik formu teslim etmiştim. Dün ki oturum gibi bugün ki oturumda oldukça iyi geçmişti. Ve ben bu haberi Onura vermek için sabırsızlanıyordum.

"Evet gençler çıkabilirsiniz." Son kişi de optik formunu teslim ettikten sonra herkes bu anı bekliyormuş gibi hızla ayaklanıp sınıftan çıktı.

Herkes gibi bende koşar adım binadan çıkıp kendimi bahçeye attım ardından derin bir nefes alıp büyük bahçede göz gezdirdim. Bulmayı istediğim beden benden önce davranıp beni bulmuştu ve bana doğru gülümseyerek geliyordu. Kocaman gülümseyip ona doğru koşmaya başladım ardından boynuna atladım. Beni havaya kaldırıp hafifçe döndürdüğünde etrafta ki insanları umursamadan küçük bir kahkaha attım.

"Hazarım..." Boynuna küçük bir öpücük bıraktım..

"Sevgilim..." Onur benim aksime boynumu sertçe öptükten sonra bedenimi yavaşça yere bıraktı. Ayaklarım yerle temas etse de gülümsemeye devam ettim.

LEVİRAT (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin