Keyifli okumalar <33
"Hayatın içinde her şey varsa benimde içimde sen varsın..."
✮
Yemekleri yedikten sonra tatlıyla birlikte çayları da içip çok geçmeden odalara çekildik. Onur yemek boyunca bana nasıl olduğumu sorup sürekli bir şeyler yedirmeye çalışmıştı. Tüm gün boyunca beni düşündüğünü biliyordum ve bu durum bana kendimi iyi hissettiriyordu.
"Bebeğim sen kitapları çıkarıp masaya koy bende üstümü değiştireyim." Onurun seslenmesiyle kafamı usulca sallayıp kitapları masaya koydum. Çok geçmeden Onur üstünü çıkarıp yanıma geldiğinde sandalyeye oturup bacaklarını açtı. "Gel böyle." Sağ dizine vurup beni kucağına çağırdığında yavaş adımlarla yanına gittim. Yan bir şekilde kucağına oturup kollarımı boynuna doladım.
"Sabah ne oldu anlat bakalım. Sonra da derse başlayalım..." Boynuma küçük bir buse bıraktığında iç çektim.
"Sen Narin ve Turan abiye bakıp gülümseyince biraz kötü hissettim..." Onur sıcak nefesini boynuma üflediğinde oraya küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Neden güzelim?" Derin bir nefes alıp oturduğum yerden hafifçe doğruldum.
"Onur ben üç kere düşük yaptım. İkincisinde doktor bana kistlerim olduğunu fetüs rahime tutunamadığı için sürekli düşük yapacağımı söyledi. Tedavi görmem gerekiyor gördükten sonrası da belli değil. Belki de sana hiçbir zaman bebek veremem..." Gözlerim tekrardan dolduğunda kafamı Onurun boynuna iliştirdim. Onur bir süre konuşmadı ardından boğazını temizledi.
"Abim tedavi görmen gerektiğini bilmesine rağmen bir şey yapmadı mı?" Onurun ona bebek veremeyeceğimi umursamayıp bunu düşünmesi sertçe yutkunmama sebep oldu. Beni ve benimle alakalı şeyleri en ince ayrıntısına kadar düşünmesi çok güzeldi.
"Bilmiyordu...sadece Birgül ablaya söylemiştim." Onurun bedeninin kasıldığını hissettim.
"Hiç mi sorgulamadı bir gün bile neden bu çocuk acaba düşük yapıyor demedi? Bir sıkıntı olduğunu anlayıp doktora neden götürmedi?" Onur sinirle soluduğunda alt dudağımı dişledim. "Hazarım bu adam sana böyle davranırken neden boyun eğdin ona? Neden çıkarmadın sesini? "
"Başka çarem yoktu Onur...beni zorla abine satan bir adamın evine geri dönme gibi bir lüksüm yoktu." Gözlerimden yaşlar düşmeye başladığında Onur belimden tutup sıkıca sardı beni.
"Doğan düşük yaptığında nasıl bir tepki verdi?" Aklıma gelen geçmişle içimin sıkıştığını hissettim. Düşük yaptıktan sonra yediğim dayaklar hakaretler doluştu aklıma.
"Onur..." Ağlamamın şiddeti artarken Onur acı dolu bir iç çekti.
"Dövüyordu seni değil mi?" Bir şey demeyip ağlamaya devam ettiğimde Onur saçlarımı okşamaya başladı. "Geçti güzelim geçti..." Parmakları saç tutamlarımın arasında gezinirken ağladığım için buğulanan gözlerimi sıkıca kapattım.
"Geçti değil mi?" Onur kafasını sallayıp alnıma küçük bir buse kondurdu.
"Geçti yavrum ben varım artık yanındayım senin. Bundan sonra tek bir damla göz yaşı akmayacak bu gözlerden... aşkım üzerine yemin ederim." Ağlamalarım iç çekişlere dönüşürken burnumu çektim. "Hem sen daha üniversiteye gideceksin ne bebeği? Bunları zamanı gelince düşünürüz." Onur dudaklarını yanağıma sürttüğünde derin bir iç çektim.
Bunca sene oradan oraya savrulurken aşk planlarım dahilinde bile değildi. Zaten acılarım bana fazlasıyla yetiyorken istesem de aşkı düşünemezdim. Hayatıma mükemmel birinin gireceğine de ihtimal vermezdim. Acı ve yorgunluk tüm benliğimi kaplamışken beklemediğim bir anda Onur birden çıkagelmiş girmişti hayatıma. Nasıl oldu anlayamamış birden kendimi Onurla bulmuştum. Aşk... Bu üç harfli kelimeyi onunla öğrenmiş ona sığınmıştım. Onur birden her şeyim olmuştu ve bundan daha güzel bir şey yoktu...
İnce parmaklar bir yandan saçlarımı usulca okşayıp bir yandan da belimde orayı keşfetmek istercesine dolaşırken derin bir nefes aldım. Onur beni zorlanmadan kucağına aldığında yavaşça yatağa yatırdı ardından kendisi de hemen yanıma kıvrıldı. Uyku beni girdabına çekerken sevdiğim adamın kollarında olmanın damak yakıcı hissiyle yanımda ki bedeni daha sıkı sardım ardından yorgun bedenimi uykunun kollarına bıraktım...
Devam Edecek
Bu aralar kafam çok dolu bu yüzden bölüm yazamıyorum yazsam bile içime sinmiyor düzenleyince bölümü adeta baştan yazıyorum. Ancak buna rağmen size her gün bölüm atmaya çalışıyorum sizde kırmayın beni lütfen yorum atınnn (evinizi basmiyim) dıendjdnck seviliyorsunuz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVİRAT (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Ağlaya ağlaya geldiğim bu eve tekrardan mahkum kalmıştım... EŞÇİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !