Merhabaa❤️Yeni bölümümüz geldiii.
2 ay sonra
Yazar'dan
Neva artık beş aylık hamileydi. Riski geçmiş, artık daha rahat bir döneme girmişti.
"Artık cinsiyetini yine göstermezse bu çocuğun bize bir kastı var diyeceğim." Diye sızlandı Alihan arabasını sürerken.
Neva elini artık kendini iyice belli eden karnına koydu.
"Hareketlensin de kendini göstersin diye yemediğim çikolata kalmadı artık. Görelim de bir an önce bebeğimizin odasına, alışverişine başlayalım istiyorum." Diye yanıtladı onu Neva.
Alihan şaşkınlıkla baktı.
"Öyle çikolata falan yiyince oluyor muymuş ki?"
"Yani şeker yiyince hareketleniyormuş. Ben henüz pek hissedemiyorum ama."
Alihan cevap vermeden arabasını hastanenin önüne park etti.İkisi de arabadan inip binaya doğru yürüdüler. O sırada Alihan, Neva'nın belinden yumuşakça kavramış, bedenine yapıştırmıştı iyice.
Bekleme alanında oturuyorlarken Alihan'ın sürekli bacağını titrettiğini fark etti Neva. Bunu gerilince yapıyordu.Elini hafifçe Alihan'ın dizine koydu.
"Aşkım?Biraz sakin mi olsan. Bir şekilde öğreneceğiz işte cinsiyetini."
"Yavrum öğreneceğiz de. Ben artık herkese kızım olacak ya da oğlum olacak diye gerine gerine söylemek istiyorum ya."
"Sızlanma aşkım."
"Neyine sızlanmayayım yavrum. Çocuğumuzun odasını bizzat ben çizeceğim. İçine birlikte karar vereceğiz falan. Bu gidişle doğurana kadar bitiremeyiz ki."
"Bir süre bizim yanımızda uyuyacak zaten. Bir şekil yetişir aşkım bu kadar dert etme kendine.""Bence kızımız olacak."
"Nereden biliyorsun aşkım kızımız olacağını? Göremedik bile."
"İşte o göremediğimiz şey onun kız olduğunu gösteriyor."Neva bir kahkaha attı.
"Neva Gökçe Arslanoğlu!"
Adını duyunca ayaklandı Neva. Alihan da onu takip ediyordu. Odaya girdiklerinde gülen yüzüyle Doktor Burcu Hanım karşıladı onları.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk." Diyerek yanıtladılar.
"Bir şikayetiniz var mı Gökçe Hanım?" Diye sordu Burcu Hanım.
"Hayır. Gayet güzel, rahat gidiyor şimdilik."Diyerek gülümsedi Neva.
"Çok sevindim. Sizi sedyeye alayım. Bakalım miniğiniz bu sefer cinsiyetini gösterecek mi?"
Alihan, Neva'nın bluzunu sıyırırken mırıldandı.
"Hadi bebeğim göster artık kendini bize."
Neva gülümseyerek Alihan'ın elini tuttu.Burcu Hanım da yanlarına gelip jeli Neva'nın karnına sıktıktan sonra cihazın ekranına bakmaya başladı.
"Ne kadar çabuk büyüyor." Diyerek hayranlıkla baktı ekrana Alihan.
Neva ise gözleri dolu dolu, siyah beyaz görünen bebeğine bakıyordu.
"Göstermedi mi yine?" Diye sordu Alihan sızlanarak.
"Maalesef." Dedi Burcu Hanım.
"Ulan ne inat çıktı.." diye mırıldandı Alihan.
Tam o sırada Burcu Hanım gülümseyerek baktı Alihan ve Neva'ya.
"Babasının üzüldüğünü duydu sanırım."
"Görebiliyor musunuz?" Diye sordu heyecanla Neva.Burcu Hanım onaylar anlamda başını salladı.
"Bir oğlunuz olacak."
Neva yeni zapt ettiği gözyaşlarını yeniden serbest bırakmıştı.
Alihan ise yaşadığı karışık duyguları çözümlemeye çalışıyordu. Aşk,mutluluk,sevgi,hayranlık,minnet...
Bu duyguların hepsini aynı anda yaşadığından dili tutulmuştu. Bir şey söylemeden Neva'nın alnına uzun bir öpücük kondurdu.Sonrasında toparlanmasına yardım edip el ele çıktılar odadan.
Arabaya bindiklerinde arabayı çalıştırmadan önce durdu Alihan.
"Ben sana duygularımı anlatacak doğru kelimeyi bulamıyorum Neva'm. Benim güzel karım, başımın tacı, oğlumun dünyalar güzeli annesi...Sana çok aşığım."
"Ben de sana çok aşığım Alihan'ım."
Neva'nın biraz büyümüş olan karnını okşayıp bir öpücük kondurdu Alihan.
Sonrasında arabayı çalıştırıp evlerine gittiler.Akşam yemeği için hazırlık yaptı Neva. Alp ve Ceylin, Asiye ve Gökhan'ı evlerine davet etmiş, bu haberi hepsiyle paylaşmak istemişti.
Alihan ise Neva'yı sürekli oturtmaya çalışıyor, kendisi de yardım etmeye çalışıyordu.
Asiye ve Gökhan gelmişti ilk. Asiye de hamileliğinin 6.ayını geçmiş, aldığı kilolarla daha da güzel bir kadın olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvılcım
RomanceAlihan Arslanoğlu...Tüm Mardin'in korktuğu,sert fakat bir o kadar da adaletli, hakkaniyetli genç bir adam. Neva Gökçe Demirhan...Yaşına göre mesleğinde oldukça başarılı, tuttuğunu koparan, dikbaşlı, idealist bir genç kadın. Her iki gencin de ortak n...