Aile olmak

1.4K 52 7
                                    

Yazar'dan
Neva 9.ayına girmesiyle birlikte iyice ağırlaşmıştı artık.

Uykuları da çok düzensizleşmişti. Cumartesi olmasına rağmen erkenden uyandı.Yataktan zorlukla kalkıp üzerine bir elbise geçirdi. Kasım ayı olmasına rağmen hormonlardan mıdır nedir çok sıcak basıyordu Neva'ya.

Aynadaki görüntüsünü süzerken, üstü çıplak şekilde Alihan arkasından sarılmış, ellerini karısının karnında birleştirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynadaki görüntüsünü süzerken, üstü çıplak şekilde Alihan arkasından sarılmış, ellerini karısının karnında birleştirmişti.

"Günaydın güzelim." Diyip boynuna burnunu gömüp derince bir nefes almış sonra da bir öpücük kondurmuştu.

"Günaydın aşkım." Dedi Neva, Alihan'ın göğsüne yaslanırken.

"Yine ne kadar güzelsin böyle." Dedi saçlarının kokusunu içine çekerken.

Neva, Alihan'ın kollarından çıkmadan ona doğru dönmüş, kollarını Alihan'ın boynuna sarmıştı.

"Beğendin mi?"

"Seni ve seninle ilgili şeyleri beğenmemek ne mümkün gonca gülüm? Sana tepeden tırnağa hayranım." Demişti Neva'nın dudaklarından bir öpücük çalarken.

Neva gülümsedi.

"Acıktın mı?"

"Aklımı okudun Alihan. Çok açım."

Alihan güldü. "Hemen üstümü giyineyim de inelim yavrum aşağı."

Neva kafasını sallayıp giyinme odasındaki pufa oturdu. Fazla ayakta kalamıyordu artık.

Alihan tişörtünü üzerine geçirirken Neva dikkatini çekti.

"Senin neden ayakların çıplak? Üşüteceksin ama birtanem."

"Ay Alihan çok sıcak. Hem zaten ayaklarıma eğilemiyorum."

Neva'nın çekmecesinden çoraplarını aldı Alihan. Önünde eğildi.

"Aşkım valla gerek yok."

"Hayır o çoraplar giyilecek. Hem bak babet çorabı gibi.İncecik elbise giymişsin hadi ona sesimi çıkarmıyorum ama ayaklarını sıcak tutmamız lazım."

Neva bir of çekerek ayağını uzattı Alihan'a doğru. Çoraplarını giydirip Neva'nın kalkmasına yardım etti.

"Aferin benim güzel karıma." Diyip burnuna bir öpücük kondurdu Neva'nın.

Neva ise gözlerini devirmişti sadece. Aşağı indiklerinde kızların sofraya oturduğunu gördü.

"Günaydın." Dedi Neva.

"Günaydın yengem. Nasılsın?" Diye sordu Ceren.

"İyiyim canım." Elif ise her zaman yaptığı gibi, elini Neva'nın karnına koyup bebeği hissetmeye çalıştı.

"Çok hareketli." Dedi Elif.

"Ya çok hareketli ama paşam babasını hissedince ne hikmetse duruyor." Diye sahte bir sinirle söylendi Alihan.
Neva kıkırdadı.

KıvılcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin