Yazar'dan
1 hafta sonra
1 hafta boyunca Neva sürekli eksiklikleri,açıklıkları kapatmaya uğraşıyordu.En çok da Taner Bey'e laf anlatmak yoruyordu Neva'yı. Ne söylese, ne istese tersini yapmaya yemin etmişti adam.Şu 1 hafta içinde de Alihan ile araları çok iyiydi.Çok seviyordu Neva Alihan'ı artık.Hislerinden emindi.Fatma Hanım ise 1 haftadır sessizdi. Bu sessizlik Alihan'ı ürkütse de şuan için Neva'yı o evden ayırmak dışında bir şey yapamıyordu. Alihan'ın odasının kapısı çalındığında "Gel!" Diye seslendi gür sesiyle. "Müsait misin?" Dedi Neva kapıdan bakarken. "Sana her zaman." Diyip gülümsedi Alihan.Neva da gülmüştü. "3 kişi var işe almak istediğim.Sağlam bulduğum avukatlardan.Biri Sevda,tanıyorsun zaten.Diğerleri de üniversiteden tanıdıklarım.Ebrar ve Çağla.Eğer onay verirsen onlar da kabul ediyorlar buraya gelmeyi." Dedi Neva tek nefeste. "Yavrum ekibini istediğin gibi kur.Güveniyorum sana.İstediğin kişilerin dosyalarını insan kaynaklarına vermen yeterli." Dedi Alihan. Ayağa kalkmış kollarını Neva'nın beline dolamıştı bile.Neva da kollarını Alihan'a dolarken başını salladı. Alihan kafasını kaldırıp saate baktı.15.00i biraz geçiyordu. "İşlerin bittiyse biraz erken çıkalım mı?Seni bir yere götürmek istiyorum." Dedi Alihan. "bitti.Çantamı alayım çıkalım." "Tamam güzelim aşağıda bekliyorum."
Neva çantasını alıp,odasını kilitleyip çıkmıştı.Alihan'ı görünce adımlarını hızlandırdı. Birlikte arabaya bindiler.Yaklaşık 20 dakikalık bir yolculuktan sonra büyük bahçeli,iki villanın önünde durdular. "Burası neresi?" Diye sordu merakla Neva. Alihan cevap vermeden inince Neva da arkasından inmişti. Alihan'ı takip etti. Alihan anahtarla kapıyı açtı. Neva da arkasından girdiğinde kapıyı kapattı. Neva etrafı süzerek birkaç adım attığında Alihan arkasından sarılıp ellerini karnında birleştirdi. Burnunu saçlarına gömdüğünde konuştu. "Burası bizim evimiz." Neva'nın gözleri parlamıştı. "Burada mı yaşayacağız?" Diye sordu heyecanla. "Evet,bugünden itibaren burada yaşayacağız. Gel gezelim,beğenmediğin bir şey olursa değiştiririz." Geniş holden ilerlediklerinde karşılarına büyük bir salon çıkmıştı.Neva salona büyülenmiş gibi bakıyordu. Kendisi çizse,eşyaları kendisi seçse ancak bu kadar yapabilirdi diye düşünüyordu. Salonu geçip mutfağa geldiğinde mutfağı da çok beğenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvılcım
RomanceAlihan Arslanoğlu...Tüm Mardin'in korktuğu,sert fakat bir o kadar da adaletli, hakkaniyetli genç bir adam. Neva Gökçe Demirhan...Yaşına göre mesleğinde oldukça başarılı, tuttuğunu koparan, dikbaşlı, idealist bir genç kadın. Her iki gencin de ortak n...