2 yıl sonra
Neva Gökçe'den"Anneeee" diyerek üstüme atlayan oğlumla araladım gözlerimi.
"Şşşt yavaş ol aslan parçası. Canı acıyacak annenin." Diyerek odaya giren kocamı da görünce gülümsedim.
"Günaydın..." dedim esnememe engel olamayarak.
Oğlumun enerjisine asla yetişemiyorum. Çünkü her an her yerden çıkabilen, her yere atlayıp zıplayabilen, iki buçuk yaşında cep boyu bir canavarım vardı.
"Günaydın güzelim." Diyerek saçlarıma bir öpücük kondurdu Alihan.
"Günadın güselim." Diyen oğlumla kahkaha attım. Dış görünüş olarak zaten babasının aynısı. Bir de onu taklit etmesi beni benden alıyor. Eşantiyon boy bir Alihan'ın gezmesi çok komiğime gidiyor.
"Günaydın annem." Diyerek öpücükler kondurdum oğluma.
"Ohooo... Ben üvey miyim? Neden bana hiç öpücük yok hepsi ona?" Diyerek çocukça söylenen kocama bakıp gülümsedim.
"Sana da günaydın yakışıklı." Diyerek öptüm kocamı da. Sırıttı.
"O benim annem." Diyerek sımsıkı sarılan oğluma doladım kollarımı.
"Doğru diyorsun aslan parçası. O senin annen, benim de karım. Ayrıl bakalım karımdan."
Omuzlarını silkip daha çok sarıldı. Konuyu değiştirmek için dikkati başka yere çekmem gerekiyordu.
"Küçük yakışıklı? Senin karnın acıkmadı mı?"
Birden ayağa fırlayıp yatağın üstüne çıktı. Ellerini göbeğine koyup hafif hafif olduğu yerde zıpladı.
"Eveeet evet göbüşüm açıktı annee." Kıkırdadım.
"Hadi bakalım. Anne hazırlansın o zaman. Kahvaltımızı yapalım." Diyerek yataktan indirdim oğlumu.
"Tamam annem. Ben iniyom aşa." Bu yarım yamalak konuşmasına aşığım tam olarak.
"Tamam aşkım. Koşmak yok."
"Tımamm" diyerek koşarak çıktı odadan. Derin şekilde nefesimi verdim. Bana çok düşkün, bir şey diyeceğim diye gözümün içine bakan bir çocuktu fakat benim otoritemi asla takmıyordu. Fakat Alihan uyarınca akan sular duruyordu küçük bey için.
"Ödüm kopuyor bir yerini çarpacak diye. Aşkım bir daha uyarsan koşmasın diye?"
"Yavrum ben de korkuyorum zarar gelecek diye ama çocuk o. Düşe kalka büyüyeceğini de kabul etmemiz lazım."
Haklılık payı vardı tabi. Yorganı üzerimden attım.
"Dur ben sana yardım edeyim." Diyerek benim tarafıma geçti Alihan. Bense kalkmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım.
Çünkü 9 aylık göbeğim buna asla izin vermiyordu.
Evet...Yine hamileydim. Tam Yiğit Efe biraz büyüdü, ona göre ayarlayıp çalışmaya başlayabileceğimi düşünmüştüm ki, plansız bir hamilelik tüm planlarımı değiştirmek durumunda bıraktı beni.
8 ay önce
Neva Gökçe'den
Yine ailece hafta sonu kahvaltısı yapmak için bizim evde toplandık. Nazan Hanım izinli olunca iş yine kızlarla bana kalmıştı.
Mutfakta Ceylin, Elif, Asiye, Ceren ve ben kahvaltıyı hazırlıyor; Gökhan, Alihan ve Alp de kış bahçesinde çocuklarla ilgileniyorlardı.
Kasede çırptığım yumurtaları sıcak tavaya döktüğüm an yumurta kokusu inanılmaz vurmuştu burnuma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvılcım
Roman d'amourAlihan Arslanoğlu...Tüm Mardin'in korktuğu,sert fakat bir o kadar da adaletli, hakkaniyetli genç bir adam. Neva Gökçe Demirhan...Yaşına göre mesleğinde oldukça başarılı, tuttuğunu koparan, dikbaşlı, idealist bir genç kadın. Her iki gencin de ortak n...