YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-8

5.7K 290 5
                                    


IYI OKUMALAR.
+anne tamam öf yeter.
-sus bakıyım.Cezalısın!
+ne cezası ya çocuk mu var karşınızda?
-sanırsın büyük adam!Çabuk odana Duru diye bağırınca öfleyerek odama gittim ve hızla kapıyı kapattım.Sinirle etrafıma bakınırken biraz fazla ileriye gittiğimi farkedip sustum.Annemden izinsiz onun gümüş küpesini almış ve kaybetmiştim.Üstelik kolyemde yoktu.Bunları düşünürken telefonumu elime aldım ve gelen mesajlara baktım.Buraktan mesaj vardı.Hepimiz bir sinemaya gidelim diyordu.Ama ben tabiki şu saatten sonra Nah gidebilirim.Hemen Burağı aradım.
+Alo Burak.
-efendim Duru?
+şey ben evden çıkamam.
-iyi ama neden?Ne güzel eğlenicektik.Sarp senin gelebileceğini duyunca sırıttı falan hadi ya.
+üzgünüm annemle kavga ettim cezalıyım dediğim de Burak anlayışla karşılayıp veda etti ve kapattı.
Oflayarak acaba oturma odasına gidip anneme yalvarsam mı diye düşündüm.Ama terlik şovu yapacağı için vazgeçtim.Bir kaç dakika sonra tekrar telefonum çalınca sinirle açtım.
+ne var ya?!
-camdan aşağı bak diye bir ses gelince Sarp olduğunu anladım ve sesimi incelttim.Camdan aşağı bakarak Sarpın  sırıttığını gördüm.Gülümseyerek ona baktım.Sarp tırmanmaya başlayınca geri çekildim ve bekledim.Kısa süre içinde odama yakışıklı bir çocuk girmişti zaten.
-hadi hazırlan.
+gelemem ki.Cezalıyım.
-teknik olarak odandan çıkamazsın.Ama biz pencereden atlıyacağız cezanı çiğnemiş olmazsın diyip yatağıma oturdu.Dediğinin mantıklı olduğunu düşünüp sırıttım ve:
+iyi madem çıkta üstümü değiştiriyim.
-İnan benim için sorun olmaz.Diyip gülünce omzuna vurdum ve bende güldüm.
+of hadi ama Sarp.
-gözlerimi kapatıp arkamı dönebilirim dediğin de tamam diyerek arkaya döndüğünde üstümü çıkartmaya başladım.Kısa eteğimi giyinerek üstüne omzu açık bluzumu giyindim.Aynada saçımı yapacağım sırada Sarp'ın sırtmış bana baktığını gördüm ve gözlerim iri iri açıldı.Salak aynadan bakmıştı.Ayna da yansıttığı için koşarak Sarp'ın saçını çektim.
-arkamı dönerim dedim bakmam demedim ki dediğinde de oflayıp sapık diye bağırdım ve saçımı salık bırakıp camı gösterdim.Camdan kolaylıkla inmiştik çünkü küçük bir çatı vardı üstünde kaymıştık.Arabaya binerek Sarp'a baktım.
-nereye gidelim?Benim istediğim yere gidilecekte senin de fikrini de sorayım dediğin de gözlerimi kaçırdım.
+sinemaya gidelim Buraklarla.
-olmaz diyip arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
+neden?Film izleriz işte.
-en son film izlediğimiz de korkudan Can'a yapışmıştın diyip sinirle yola baktı.Dediğine gülüp peki dedim.
-ama istersen 9d ye gidebiliriz.Diye devam edince onaylayarak yola baktım ve sustum.Bir süre sonra bir yere geldiğimizi görüp indim.Sarp kolumdan çekiştirdi beni içeriye soktu.Ve bir odaya girdik.Sarp girmeden önce bir adama bir şey demişti ama hadi hayırlısı.Maceraya girmiştik.Gözlükleri takarak izlemeye başladık.Arada denizlerden geçerken ufak ufak su geliyordu yüzümüze çok eğlenceliydi.Sonra başımdan aşağı soğuk bir şey geldiğini farkedip hızla ayağı kalktım ve bağırdım.Sarp kahkaha atarak bana bakıyordu.Bir kova su dökmüşlerdi.Suyu döken adam da gülüyordu.Sarp etek giymiş olduğumu farketmiş olacak ki bir an durdu ve orada ki adama hızla çık diyerek bağırdı.Üstüme üstüme gelince geriye doğru bir adım attım.
-etek giydin öyle mi?Dedi kızarak.
+evet ne var bunda dedim titreyerek üşüyordum.
-zaten yok gibi bişey bide su gelince iyice yapışmış diyip bana baktığında titrediğimi görüp gel buraya salak dedi ve bana sarılarak hızla dışarı çıkarıp arabaya bindirdi.Klimadan sıcak havayı açıp arabayı çalıştırdı ve bir bana bir yola baktı.Hala üşüyordum çünkü hava da zaten bir esinti vardı ve etek giymiştim.Sarp hala titrediğimi görünce arabayı durdurup bana doğru eğildi ve yanıma oturdu.Bana sarılınca açıkçası biraz ısınmıştım.
-üzgünüm.Böyle olacağını bilmezdim dedi.
+sorun değil.Sadece biraz üşüyorum Okadar.
-bak gördün mü eteğin yan etkilerini seni ne hale soktu diyip gülünce hemen yanımda olduğu için gülüşü kulağıma daha bir tatlı gelmişti.Başıma iyice göğsüne yaslayıp ısınmaya devam ettim.Bir an çekildiğini farkedip başımı kaldırdım ve arabayı sürmeye devam ettiğini gördüm.
Biraz vakit geçince Sarplar'ın evine gelmiştik.Beni yanına alarak kapıyı açtı ve üst kata çıkarak yatağına yatırdı.Hemen baş ucumda yarı içilmiş kola olduğunu görüp hınzırca sırıttım ve Sarp'a:
+Sarp buraya gelir misin?
-efendim diyip yanıma yaklaşınca hızla kolayı alıp suratına fırlattım.Ne olduğunu anlayamamıştı ama üstü başı kola olmuştu.Yüzünde ki kolayı silerek bana yarı kızgın yarı sırıtmış baktı.
-karşılığı çok ağır olacak diyip banyoya yöneldi.Bende gülerek peşinden gidip yardım etmek istedim.Banyoya girdiğimiz de suyu açıp yüzünü yıkadım.Sarp eline fıskiyeyi alıp ilk başına tuttu ve sonra hızla bana çevirince ne olduğunu anlayamamıştım.Yüzüme gelen sulardan Ellerimle kurtulmaya çalıştım.Ama yüzümü kapatsam karnıma tutuyordu.Çok fazla ıslandığımı farketmiş olacakki suyu kapattı.Gülerek:
-elim yoruldu diyip bana baktı.Bende gülüp gözlerimi kaydırdım.Odasına gireceğim sırada Sarp beni durdurarak:
-hayır küçük çirkin.Bu ıslaklıkla yerleri batıramazsın.
+hiç değilse bir havlu ver ya dondum.
-tamam tamam bekle diyerek gülümsedi ve dolabına yöneldi.Bir bluz uzattığını görüp gülerek aldım ve üstümü değiştirdim.Biraz kurulandığımı farkedip odaya gittim.Ve koltuğa oturdum.Saatin daha erken olduğunu gördüm.Sarpta yatağına yatmış tavana bakıyordu.
+kaç sevgilin oldu Sarp?Dedim.
-1-2-3 ıııı sayamıyorum.Dedi sırıtarak.
+ucuz malın alıcısı çok olur diyip göz kırpttım.İnceden laf sokmuştum.Sarpta susması gerekirken:
-güzel olmana rağmen karaktersizin birini bulmuşsun sende dedi.Diyecek laf bulamamıştım.Gökhan hakikaten romeo kılıklı salaktı.Bunları düşünürek ayağa kalktım ve artık eve gitmem gerektiğini söyledim.
-Duru tamam ben seni götürürüm de sen bana bir telefonunu versene.
+niye?Dedim şaşkınlıkla.
-ver işte sen.
+olmaz diyip sırıtarak kapıya yöneldim.Arkamdan jet ski modunda gelip çantamı alan Sarp'a sinirle baktım.
+Sarp ver şu çantayı.
-olmaz diyip telefonumu çıkartıp ekranı açtığın da bir oh çektim.Çünkü şifre vardı.Şifreyi de açtığını gördüğüm de gözlerim iri iri açılmıştı.Yavaş çekimdeymiş gibi hayır diyerek Sarp'ın sırtına atladım ama dengesi bile bozulmamıştı.Mesajlara girdiğinde almaya çalışsam da yetişememiştim.Herşeyi kurcalayıp resimlere girdiğin de Off dedim.Seray ile Küçükken banyoda yıkanırken hallerimiz salak salak makyaj yaptığımız resimlerimiz vardı.Ve benim winxli pijamam ile fotoğrafım tam o fotoğrafıma geldiğinde kahkaha atması yüzünden telefonu tutamıyordu.Oflayarak:
+hadi ama Sarp.
-olmaz diyerek tekrar gülmeye başladı.Masasının üstünde ki telefonunu görüp sırıtarak koştum ve onu nazikçe elime aldım.Çünkü iphone 7 idi.Daha piyasaya bile girmemişti resmen ama Sarp Akındı bu ne yapar ne eder bulurdu.Sarp elimde telefonunun olduğunu görünce hızla yanıma geldi ve telefonunu istedi.Vermem diyerek aşağı kata koşturdum ve yeni kapıdan girmekte olan Burak ve Seray bana şaşkınlıkla baktı.Bende onlara bakarken Sarp'ın hızla gelmiş olduğunu farkedip Burağı ve Serayı dışarı iterek Burağın arabasına bindim ve kapıları kitledim.Burak gülerek sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.En son Sarp saydırarak arkamızdan bağırıyordu zaten.Üçümüz de aynı anda gülünce Serayın da binmiş olduğunu farkettim.Burak bizim eve gelince ikisine de veda edip eve yardırdım ve kapıyı çaldım..ANNEM!Unuttum lan ben onu.Kapıyı açtığında beni gören annem şaşkınlıkla ve kızarak bana baktı.Bir de üstümdeki Sarp'ın bluzuna.
-senin odanda olman gerekirdi Duru hanım.!!
+şey yapıyorum Ben....Uçuyordum.Bu dediğime bir kaç saniye gözlerimi kapalı tuttum.
-uçuyordun demek.Ya düşseydin de oran buran kırılsaydı dediğinde anneme ciddimisin bakışları attım.Uçmamı ilginç bulmuyordu.Yani uçuyordum yalanını.Of karıştı ya diyerek söylene söylene eve girip odama çıktım.Telefonu bendeydi.Ben ne kadar nazik davransam da benim telefonumda iphone 5ti.Boru değil.Sarp öküz gibi çıkarmıştı çantamdan.Çantam bluzum hepsi orda kalmıştı.Telefon da şifre olmadığını görüp hangi salak şifre koymaz ki dedim.Tabi ki Sarp koymazdı.Telefona gelen mesaj ile salakça güldüm.Beni manyak karı diye kaydetmişti.'telefonum da hiçbir şeyimi kurcalama lan'
+oldu başka emrin? :p diyerek yolladım ve bekledim.
-bide kendi kendinin fotosunu çekme ;)
+he çok komik diyip resimlere girdim.Bir sürü resmi Nurla çekindiğiydi.Burak can falan da vardı aralarında.Ne?Beni gizli gizli çekmiş olduğu bir fotoğraf vardı.Muhtemelen ben uyuduğum zamanların birinde gelmiş ve çekmişti.Kötü de çıkmamıştım hani.Bunları düşünüp mesajlara girdim.Nur önceden hayatım diye kayıtlıydı şimdi ise 'sürtük'.Sarp artık ondan nefret ediyor olmalıydı.Ne konuştuklarına bakmak için ekrana bastım.Nur beni affet filan diyordu.Ama Sarp  hiçbirine cevap vermemişti.Sırıtarak Nur'a mesaj attım.
-ne kadarda çirkinsin sen.
Haha.Kötülük.Mesaj atmasını bekledim.
+öyle olsun diye bir mesaj gelmişti.
-Değil mi? azcık güzel ol.Beyinli ol.Diyerek yolladım ve mesaj atamaması için engelledim.Messengerine gireceğim sırada ilk defa şifre istemişti.Önemli şeyler olmasa şifre koymazdı Sarp.Benim facemden girip yaptım.Çünkü bir tane messenger vardı girerdi.Kendi facemden messengere girdim ve kimlerle konuştuğuna baktım.Kendi okul müdürü ile konuşmuştu.~mezuniyet balosunu diltaş koleji ile yapın~Demişti.Ne bizim okulla mı yapmak istiyordu.?Müdür de peki diye bir cevap vermişti.Sarp'ın okulu ve benim okulum aynı mezuniyette olacaktı.Sarpta geliyordu demek.Cidden mutluluktan uçup geliyorum bir saniye..

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin