SELAM CANLARIM.GÜZEL BIR BÖLÜM OLDU.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.BİZİMKİLER SONUNDA BIRLIKTE OLDU.ARTIK VAKTI GELMIŞTI ZATEN.KİTABIM 1K OLDU.HEPİNİZE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM.
IYI OKUMALAR...
Konuşmadan sadece birbirimize bakıyorduk.
-ya gemim parçalandıysa Duru.Ozaman napıcaz?Ben o sert denizleri yüzerek geldim dedi boğuk sesiyle.Hiçbirşey diyemeden sadece bakıyordum ona.
+çok yorulmuş olmalısın dedim ağlamaklı bir şekilde.Sırtında ki yüklerle yüzüp gelmek çok zor olmuş olmalı.Ben böyle düşünemedim dedim ağlayarak.Hemen bana sarılarak:
-kimse böyle düşünemezdi ki üzülme zaten benim hikayem mutlu bitmezdi dedi.
+yeni bir hikaye yazma hakkın olsa ne yazmak isterdin dedim başımın gömülmüş olduğu omzunda.
-aslına bakarsan dedi hafif gülerek baş rolü sana verirdim.
+bana mı?Dedim şaşırarak.
-evet sana.Diğer baş rolde ben olurdum.Böyle mutlu ve huzurlu bir hayat filan.Ben şuan da çok huzurluyum dedi.Kafamı kaldırarak yüzüne bakıp ne demek istediğini anlamaya çalıştım.Oda bunu anlamış olacak ki yutkundu.
-Duru şey dedi elini ensesine götürüp.Şey biz şey mi olsak dedi.Sanki utanmış bir hali vardı.Bu haline gülerek,
+ney mi olsak dedim bilmiş bilmiş.
-Ya sen benim hayatıma girdin ben herşeyden zevk alır olurdum.Nedense sebepsiz özlüyorum bazen seni.Bak şimdi dedi elime parmaklarını geçirip sıkıca tutarak bu el hiç ayrılmasa fena olmaz aslında dedi yere bakıp.
+Hiç ayrılmasın ozaman dedim bende sıkıca tutarak.Hayatımda gördüğüm en güzel gülüşle bana bakıyordu şuan.El ele biraz yürümeye başladık.
-bak şimdiden söylüyorum.Bazı kurallar olucak.
+ya öyle mi?Neymiş o kurallar dedim sırıtarak.
-kısa şeyler giymek yok,erkeklerle konuşmak yok,facede instagram da takip ettiğin o erkekleri de çıkar.Kimseyle muhattap olma.Tek benle konuş.
+ee sen bildiğin hayatla iletişimini kopar diyorsun dedim kendimi gülmemek için zor tutarken.
-kısaca hanımefendi diyerek yüzüme baktı.Benim tuttuğum eli bir başkası tutarsa o eli kırarım.!Diyip yine soğuk hallerine döndü.Bende şuan midemde ki kelebekleri sakinleştirmeye çalışıyordum.Mutluluktan nereye uçacaklarını şaşırmışlardı.Biran durarak Sarpa döndüm.
+ya tekrardan dedim Yutkunup yere bakarak.Ya tekrardan gidersen?Bir an düşünüp neler diyeceğini kestirip konuşmaya başladı.
-ben sığındığım limanı özledim ve zor zarda olsa o suları yüzerek geldim.Benim o soğuk ve sessiz sulara gitmeye birdaha niyetim yok.Burda hayat dolu liman varken diyip tekrar önüne dönünce ben verdiği cevap karşısında donup kalmıştım.Çocuk gibi yürümeye başladığımı bile farketmemiştim.Sarpın bana kısa bir bakış atıp gülmesinden anlamıştım."Burda hayat dolu liman varken.."Bu kelime sanırım en özlü söz olarak kalmıştı beynimde.Sarpın bana sessizce fısıldaması ile irkildim.
-Duru şimdi bak bişey diycem ama çığlık atmak yok.
+ne noldu dedim korkarak.
-Duru bak sakin ol,sırtında örümcek var.Kafam kadar.Hayatımda ki sesli atabileceğim fazlasıyla büyük çığlığı atıp ya al şunu diyip üstümü çırpmaya başladım.
-Kızım bir dur alıcam.
+ya iğrenç kıllı mı bu ya diyip yüzümü buruşturdum.
-sanırım iki yıl önce filan ağdaya gitmiş küçük çirkin salak mısın?Hayvan bu tabi kıllı olucak.
+ya ellerini ovuşturuyo dimi al şunu ya diyip resmen ağlıycak dereceye gelmiştim.Sarp sırtımı çırpmaya başlayınca bir an rahatlama gelmişti.En özel günüm de rezil olmuştum ya dünya harikası adama.
+Of ben sana rezil oldum dimi ya dedim üzgün bir şekilde.
-ben alışığım bu hallerine diyip güldü.
+hah-hah ne komik ya dedim gözlerimi kaydırıp.
-Herzaman Sarp beni kötü olarak gördü çabalarındasın.İnsan sevdiğini hertürlü sever.Napalım banada bu düştü işte dedi gülerek.
+beğenmiyorsan dedim kızıp.
-cümlemi bitirmedim dedi Napalım banada bu en güzeli düştü dedi gülümseyerek.
+beni bu iltifatlarla sakinleştirebileceğini mi sanıyorsun?Doğru bildin dedim gülerek.Ve koluna girerek daha sıkı sarıldım.
-o yanında ki kimdi?
+kim kimdi?
-okula geldiğim de yanında erkek vardı.
+ha dedim, Keremi unutarak. Kerem ya sen yokken tanışmıştık.
-çok mu yakınsınız?Dedi soğukkanlığını koruyarak.
+hayır dedim gülerek.Sadece bir arkadaş.
-iyi.Yılbaşı yaklaşıyor ne istersin benden.
+araba diyip kahkaha attım.
-tamam diyince bir an durdum.Ah doğru ya Sarp zengindi.Hiç zevki çıkmamıştı espirinin.
+şaka yapmıştım.Peki sen ne istersin?
-düşünüyüm Diyip gökyüzüne baktı.Senden istediğim bir şey yok diyip güldü.
Bir an düşünüp aklıma gelen harika fikir ile gülümsedim.Ama tabi ki söylemeyecektim.
+biliyormusun sarp ben çok yorgunum diyip esnedim.Beni eve bırakırmısın?
-kendin git diyip omuz silkti.
+Tamam diyerek kolundan çıktığım anda beni tutarak:
-şurda şakada yaptırmıyorsun.Sen ve tek başına eve gitmek?Millet sarkıcak şimdi yürü diyip elimi tuttu.Sarp Akın'ın kıskanması da bir başka oluyormuş ya diyip kıkırdadım.Yoldan geçen kızlar benim yanımda taş gibi çocuğu görünce ağzı açık kalıyordu.Bende o benim diye işaretler yaparak Sarpa iyice sokuluyordum.
-merak etme şuan hiçbir kıza bakmıyorum diyip gülümsedi.
+ha önceden bakıyordun yani.
-hıhı gidip telefon numaralarını alıyorum filan baya konuşuyoruz akşam bana geliyolar.
+öyle mi Sarp bey dedim sinirle.
-öyle Duru hanım diyip sırıttı.
Eline vurarak bıraktım.
+öküzsün oğlum sen pis diyip gözlerimi kıstım.
-insanın sevgilisinin kıskanması da bir ayrı oluyor bu aşk değil de ne?Diyerek gülümsedi.
+geliyolar yani her akşam evine.
-evimin kenarından bile geçemezler diyip tekrar tuttu elimi.Bende gülümseyerek yanına geldiğimiz arabanın önünde durdum.Sarp kapıları açınca bende kendimi ön koltuğa attım.
-çüş araba sallandı küçük filan diyorum da baya benden öküz çıktın sen diyip kahkaha attı.
+tabi oğlum sana yılışık hareketler yapan kızları dövmek için kas yapıyorum ben.
-yada kısaca ben üşüdüm diyosun.
+öyle de denilebilir diyip kıkırdadım.Oda gülümseyerek arabayı çalıştırarak dümeni çevirdi.Arabada iyice yayılıp:
+Sarp burda uyusam bana kızar mısın?
-gel kucağıma,burda daha iyi uyursun diyip sırıttı.
+pis sapık ya diyip görünmeyecek şekilde güldüm.Ve klimadan gelen sıcak hava ile uyuyakaldım.Birinin beni kucağına alıp kapıdan geçtiğini farketsemde yine uykuya dalarak aldırış etmedim.Annemin sesini duyar gibi olmuştum yada zihnimde canlanmıştı.
+teşekkürler Sarp oğlum sesini duymuştum.Sonra birinin yanıma gelip yanağımdan öpüp gidişini hatırlıyordum ama hepsi kesik kesikti.Kulağımın çınlaması ile gözlerimi açtım.Nerede olduğumu kavramaya çalıştım ve odam da yatağımda olduğumu farkettim.Kalkarak gülümsedim ve banyoya girip sıcak suyu açıp duşa girdim.Duşumu alarak odadan çıkıp sıkıca giyindim.Ve annemi aramaya başladım.
+Anne?...Evdemisin?
Çıt dahi yoktu.Umuttan da ses yoktu.Dışarı çıkmış olmalıydılar.Sarpı arayıp aramama konusunda kendimle tartıştım.Ve tabi ki aradım.
/öküzüm/...aranıyor.
-Alo dedi kalın ama hoş sesi ile.
+Alo Sarp nasılsın dedim.
-oo saat kaç oldu hatun yeni mi uyandın dedi gülerek.
O-o bana az önce hatun mu demişti.H-A-T-U-N demişti değil mi?
+evet yeni uyandım öküzüm dedim hala şaşkınlık yaşayarak.
-Senin hep uykun var ya dedi kahkaha atarak.
+yada senin yanında sevinçten uyuyorum.Annemler yok nerde olduğunu bilmiyorum ya.
-ev boş diyorsun diyip sinsice sırttığını burdan anlamıştım.
+Saarp! dedim biraz utanıp biraz kızarak.
-Duruu dedi beni taklit ederek,güldüm.
Arkadan çok hafif bir sesle Burağın sesini duyar gibi oldum.
-Küçük çirkinim benim kapatmam lazım,görüşürüz diyerek gülümseyip kapattı.Bende hala şokta olduğum için evin içinde salak salak sırıtarak gezdim.Dış kapının açılma sesiyle sırıtan yüzümü oraya çevirdim.Annem benim evde tek başıma olup güldüğümü görünce:
-kızım içine şeytan mı girdi ne kendi kendine gülüyorsun?
Cevap vermeden gülümseyerek odama geçtim..Hala mı gülüyordum ben?Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM
Teen Fiction'Beğenilerek kitapların arasına konulmuş sonradan ise unutulmuş çiçekleriz biz.Kimimizin suya kimimizin toprağa ihtiyacı varken benim güneş ışığına ihtiyacım olurdu her zaman.Kitapların arasındaki karanlıkta kalmaktan hep korkardım nedensiz.Bir gün...