YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-15

4.6K 244 1
                                    

Gözlerimi açar açmaz bir heyecan bir gerilim ile kaplanmıştım.Babamı göreceğim için mi seviniyordum?Yoksa babamı Umut'a götüreceğim için mi?İkisi de değildi.İçimde garip bir his olsada geceden hazırladığım çantamı da alarak üstümü giyindim.Herşey tamamlanınca otelden çıkarak sahilin karşı tarafına geçmek için bir kayığa bindim.
-buralımısın kızım sen?
+yok değilim amcacım diyerek gülümsedim ve kısa bir süre sonra karşı cepheye geldiğimizi farkettim.Parayı vererek indim ve geldiğim yer karşısında epey bir durdum.Huzur otelini bulmam gerekiyordu.Yoldan geçen birine:
+Afedersiniz huzur oteline nereden gidebilirim acaba?
-burdan sağa dönün dümdüz ilerledikten sonra zaten karşınıza çıkar diyip yoluna devam edince bende karşı sokaktan sağa dönmüştüm çoktan.Gördüğüm kocaman huzur oteli yazılı tabelaya baktım.Ve derin nefes alarak otele girdim.Resopsiyona ilerleyerek:
+Levent Aydın'ın odası nerede acaba?
-bunu size söyleyemeyiz.
+iyi de kızıyım ben lütfen.
-olmaz diyerek umursamazca önüne dönen kadına sinirle bakıp merdivenlere yöneldim.Oda katlarına gelince ilk kapıya tıktıklayarak bekledim.Karşıma baya iri siyah takım elbiseli gğneş gözlüklü biri çıkınca durup yutkundum.Adamın arkasına biraz bakıp gördüğüm şey karşısında gözlerim irice açılmıştı.Karşımda elleri bağlı sandalyede oturan babam mıydı?
-neye baktınız dedi kalın sesiyle.
+ş-şey b-ben...
-Duru nerdesin ya diyip bağırıp koşarak gelen Sarpa baktım.Adamı gören Sarp  biran durup kafa atınca adam burnunu tutarak gerilemişti.Sarp çoktan kavga etmeye başlamıştı.Bende koşarak babamın ellerini çözerek kaçmasını sağladım.Kapıya yönelerek:
+Sarp  adamı bırak koş diyince beni duyan Sarp  elimden tutup hızla merdivenlere yönelmişti.
-yürü yürü yürü Duru!
+sen beni nerden buldun be!
-salakmıyım ben.Sevgilime gelicem dedin ne sevgilisi ya Duru.Sabahtan beri kapında bekledim.Malum erken çıkarda kaçırırım seni diye.
+ha beni düşündün yani dedim bir yandan koşup bir yandan nefes nefes.
-bir susucak mısın?Diye adımlarını hızlandıran Sarpa uyum sağlamaya çalıştım."kaçmayın lan gelin buraya"Diye ses duyunca çığlık atıp daha da hızlı koştum.Otelden çıkınca dümdüz koşmaya devam ettik.
-Duru buraya gel diye Sarp beni çekince karanlık ve soğuk bir yere girmiştim.Fısıltıyla:
+burası neresi?
-eşyaları buraya koyarlar depo gibi birşey sanırım nerden bileyim ya.
+aman bir kerede kızma.
-sessiz olsana bizi duyucaklar be dedi bir yandan yavaş yavaş ilerleyip bir yandan fısıltıyla konuşurken.
+onlar bizi duyamaz çünkü onlar kör diye bir espiri yapınca sarp bana dönüp:
-seni şurada döverim.Gıdıklarım mahvolursun bir...
+hapşu.
"O ses neydi?"Diye ses gelince hapşurmamı engellemeye çalışsam da yapamamıştım.
+hapşu."ses o taraftan geldi"
-Duru!gerçekten tam zamanı.Müthişsin.
+Napıyım ya tozlar alerjimi kaldırdı baksana burası çok pis gibi.
-koş Duru koş diye tekrardan koşmaya başlayınca Sarpın peşinden geldim.Sahil kenarında beni getiren amcanın biriyle sohbet ettiğini görünce Sarpı durdup beni takip et dedim.Sahil kenarına koşarak kayığa bindik.
+amcaa!
-hı ?kızım ne çabuk döndün Ooo misafirimiz de var diyerek oda kayığa bindi ve kürekleri çekmeye başladı.Biraz ilerleyince adamlar koşarak kenara gelmiş ama bizi yakalayamamıştı.Derin bir nefes alarak denize baktım.
+babam kaçmış mıdır sence?
-bilmem dedi.Yüzümü ona çevirince dudağının patlamış ve Kanadığını gördüm.
+hih!Dudağına noldu?
-adamla kavga ederken oldu önemli birşey değil.
+neresi önemli değil baksana kafam kadar şişmiş  diyince gülümseyip gözlerini kaydırıp önüne döndü.
+otele gidince pansuman yaparım dedim.Cevap vermedi.Oda bende yolculuk boyunca hiç konuşmadık zaten.Geldiğimizi farkedip parayı vereceğim sırada Sarp  çıkarıp verip ellerini cebine sokarak önden ilerlemeye başladı.Koşarak yanına gittim.
+teşekkürler.Ama ben kendi başımın çaresine bakardım.
-bakardın?Duru güldürme beni koca adamı devirmeyi filan mı planladın?Dur bi sn diyerek telefonunu çıkarıp koluma omzuma atıp poz ver diyince ben gene dil çıkarmış Sarpta göz kırpmıştı ve fotoğrafımızı çekip cebine koydu bende cümleme devam ettim:
+bilmem yapardım bir şekilde ne biliyim böyle bir etkilerdim filan sonra kafasına vazoyu kırardım.
-buna gerek kalmadı ben geldim işte dedi gözlerini kaydırıp yarı bağırarak.İyice adımlarını hızlandırıp çoktan otele girmişti zaten.Bende odama giderek gerekli pansuman malzemelerini alarak Sarpın oradasına çıktım.Tıktıklayarak içeri girdim.
+tak tak.Doktor geldi dedim gülerek.
-ya ne doktor ne doktor dedi gülerek.Yatağa oturarak pamuğa tentürdiyot dökerek dudağına sürdüm.İlk olarak yanmış olacak ki irkildi ama sonradan tepki vermedi.Bende yarayı temizleyerek malzemeleri masaya koydum.Ayağa kalkarak Sarpa geliyorum diyip dışarı çıktım.
/babam/aranıyor..
-kızım!
+nerdesin?Kaçtın mı? Dedim sakinlikle.
-kaçtım evet.Peki ya sen iyi misin?
+iyiyim.Baba..?
-efendim kızım söyle.
+istanbula dön.Umutu gör ve o adamlar kimdi?
-ama..şey.
+senden lütfetmedim baba git dedim gör dedim hiçbirimizi düşünmüyorsan Umut'u düşün ve bir kez daha soruyorum o adamlar kimdi?
-kızım o adamlara borcum vardı bitti.Ödedim sadece 300 lira daha lazım işte peşimi bırakmıyorlar diyince gözlerimi bir süre kapalı tutarak telefonu kulağımdan çektim.Gözü  yaşlı telefonu kapattım.Ellerimle yüzümü kapatarak bir süre öyle durdum.
-Durum iyi değil gibi.Sarpın sesini duyunca ellerimi çekerek ona baktım.
+iyi değil dedim sessizlikle.
-hasar büyük yani?.
+baya büyük.
-ozaman bir nutella yersin diyince ona bakakalmıştım.
+varmıdır ki burda?Dedim yarı gülerek.
-vardır vardır dedi beni odaya götürerek.Telefondan birini arayarak bişiler istesede ben çoktan televizyona dalmıştım.Kapının çaldığını farkedip irkildim.Sarp kapıyı açıp içeri 2 tane nutella ve içecekler girince gülümsedim.Oda yiyecekleri kucağına doldurup yanıma geldi.Nutellanın birini bana verip kaşığı da uzatarak:
+al.Bak değerini bil hiçbir kızla kız depresyonuna girmemiştim diyince gözü yaşlı kahkaha attım.Ve açıp yemeğe başlayınca Sarpta bana eşlik etmişti.Filmimizi izlerken:
-bana biraz küçüklüğünden bahsetsene dedi Sarp.
+küçüklük işte bir önemi yok dedim iç çekerek.
-anlat diye baskı yapınca gözlerimi kaydırıp biran durdum ve anlatmaya başladım.
+düzgün bir gençlik anım yok.Küçüklüğüm öyle normal kız çocukları gibi değil.Herkesi dövermişim filan işte.
-o gün bugündür erkek Durusun yani diyince Sarpın omzuna vurup gözlerimi kaydırdım.Ellerini kaldırarak:
-merak etme şakaydı dedi gülerek.
+sen anlat diyince Sarp biran durup nutellayı bıraktı.
-gerek yok diyerek ayağa kalkınca:
+lütfen ama..?
-gerek yok dedim diyip kapıyı açıp hızla odadan çıkmıştı.Bende nutellayı bırakarak ani tepkisine şaşırmıştım.Hayal kırıklığı ile odadan çıkarak kendi odama gittim.Ve yatağa yatarak gelen mesaj ile irkildim.
/bilinmeyen numara/=merhaba.Mesajı okuduğum anda şaşırsam da cevap yazdım.
+kimsin?
-bir hayranın.
+ya dalga filan mı geçiyorsun,hayır komik değil de.
-yoo dalga geçmiyorum.Seninle çok ciddi düşünüyorum.Benimle evlenirmisin?Eğer benimle evlenirsen seni hep restoranta götürürüm diyince yemek kelimesini duyar duymaz anlamıştım kim olduğunu.
+can kanka sen misin?
-benim kanka ben işletiyim dedim oda olmadı.
+yok kanka herşeyi bir yemeğe bağlayınca insan anlıyo.
-hadi ya.Anladım kanka Sarp yanında mı?
+hayır değil dedim şaşkınlıkla.
-kanka Sarpa söyle Nur onu arıyo.Telefonlarına cevap vermiyormuş benim telefonumu da açmadı diyince Nuru duyup gözlerimi kaydırdım.
+tamam Can söylerim benim işim var görüşürüz kanka diyip telefonu kapatıp sahile indim.Şezlonglar da oturan Sarpı görünce yanına gittim.
+Nur seni arıyormuş dedim şaşkınlıkla.
-niye arıyormuş?
+bilmem artık,ama ara istersen kızı diyip otele yöneldim.Yoksa Nur ve sarp tekrardan birlikte mi olucaktı? Nur sarpın peşine mi düşmüştü?...

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin