SELAM CANLARIM.MULTİ MEDIA DURUNUN MEZUNIYET BALOSUNDA GİYİNECEĞİ KIYAFET.BENCE ÇOK HOŞ VE UYUMLU.YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.O DEDIĞIM 10.BÖLÜMDE OLACAK OLAY SANIRIM 11 yada 12 DE OLACAK.BİLEMEM.HEPİNİZİ ÇOK SEVIYORUM.KİTABIM GÜN GEÇTIKÇE DAHA DA ÇOK OKUNUYOR.SONSUZ TEŞEKKÜRLER.
IYI OKUMALAR.
Sarp'ın bana uzattığı ele şaşkınla baktım.
+ııı Sarp.
-hadi ama çok eğlenceli olacak.
+iyi de ben kayak kaymayı bilmem ki.
-öğrenirsin diyip beni oturduğum Bank'dan kaldırıp kendine çekti.Bir süre yürüdük.Kocaman kapısı olan bir yer geldiğimiz de içerisinde kaybolacağımızı falan sandım.Burada devasa büyüklükte bir çukur vardı ve herkes orada kayıyordu.Bir odaya girdiğimiz de Sarp raflardan bir kaç ayakkabının numarasına bakıp uygun olanı bana verdi.Gülümseyerek aldım.Ve giyinerek dizlik ve kolluk gibi korumalıkları alarak Sarp'a baktım bana sırıtarak baktı.Kaykayları da alarak o çukurun yanına gelip oturduk.Sarp bana bir şey sorucakmış gibi bakıyordu.
+bir sorun mu var Sarp?
-ben sadece bir şeyi merak ediyorum.
+cevaplayabileceğimden eminim dedim nazikçe gülerek.
-mezuniyete gideceksin öyle değil mi?
+emin değilim.
-ben şey diye soracaktım.Dedi yere bakarak.
+sor..
-benimle gitmek ister misin?Dediğin de gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
+şey ben mi?Yani Tabi ki.Dedim şaşkınla ve yerimden kalktım.
Gülümserken bir anda şaşkınlıkla baktı.
+mezuniyet yarın alışverişe çıkmam lazım öyle değil mi?Dedim.Gülümseyerek oda ayağa kalkarak:
-kayak da başka bi zamana artık diyip göz kırpınca gülümseyerek korumalıkları çıkararak arabaya bindik.Sarp beni eve bırakınca anında Seray'ı aradım.Hemen AVM'e gelmesini söyledim.Annemden belirli bir miktar para alarak taksiye bindim.AVM'e geldiğimiz de Seraya Sarp'ın benimle gelmek istediğini söylediğim de ufak bir çığlık atıp bana sarıldı ve hemen bir mağazaya girdik.İlk başta gözüme sarı bir elbise takılmıştı.Denediğim de kollarının sarktığını gördüm.Ve vazgeçtim.Baya bir gezdikten sonra sonunda istediğim kıyafetimi bulmuştum.Kısa mini bir elbiseydi.Eteği püsküllü önünde küçücük bir kurdelesi vardı.Denediğim de ise tam olmuştu.Altına da ten rengine kaçan bir ayakkabı aldım.Seray ise gece mavisi bir elbise almıştı.Cidden ilk defa kendimi bu kadar güzel görmüştüm.Saçlarımı ise hafif dalgalı bir saç yaptırmayı planlamıştım.Alışveriş boyunca Sarp aramış ve bitip bitmediğini sorup durmuştu.Taksiye bineceğimiz sırada telefon çaldı.
+Alo efendim Sarp.
-şey biliyorum bir 3 saat önce aradım ama şimdi bitti mi?
+evet bu sefer bitti dedim gülerek.Karşı taraftan da gülme sesi gelmişti.
-ben kapatıyım ozaman şimdi.Ha bu arada B'nde sana ait olan bir şey var.
+neymiş bakalım o?
-mezuniyette vericem diyerek telefonu kapattı.Aslına bakarsanız hiç olmadığı kadar öküz değildi.Bir az kibar davranmıştı bu sefer.Ama Sarp her türlü yakışıklı Sarptı.Serayla gülüşerek eve geldiğimiz de annem bizim bu halimize şaşırmış olacak ki:
-Hayırdır kızlar ne bu gülüşmeler?Dedi gülerek.
Serayla aynı anda birbirimize bakarak güldük ve odama girdik.Bugün bizde kalacaktı.Annem aldığım kıyafeti çok beğendi.Bana da yakışacağını söyledi.Serayınkini de öyle.Seray'a kendi pijamalarımdan biri vererek kendimi yatağa attım.Serayda aynı anda yanıma yattı.
-biliyor musun Duru?
+neyi?
-Sarp ile arkadaş olduğunuzu bilmesem onun senden hoşlandığını sanırdım.Dediğinde oturur vaziyete gelerek Seray'a baktım.Seray lafını devam ettirdi.
-aslına bakarsan bence sende onu çok seviyorsun dediğinde Seray'ın omzuna vurarak güldüm.
+saçmalama Seray dedim..
-neyse boşver diyerek oda karşıma oturdu.Güldüm.
-Sarp ve sen gerçekten çok yakışıyorsunuz.Ama...
+ama ne?
-Sarp'a bunu söylememelisin.Sana karşı duyguları arkadaş gibi olabilir dediğinde yere bakarak düşündüm ve Sarp'ın Nur'u sevdiğini anladım.Kulağıma gelen annemin sesi ile irkildim.
-Duru hadi kızım ekmek alın gelin.
+Ya Umut varken ben niye?diye çıkıştım.
-birazcık kardeşinle ilgilensen onun şuan basket maçında olduğunu bilirdin.Oha umut baskete mi gidiyor lan?
+banane anne gidemem.
-iyi ben giderim diyip yavaşça kapıyı kapatıp acıklı müzik sesi kulağıma gelince tamam giderim diye bağırdım.O müzikte neyin nesiydi öyle?Gülerek Seray'a baktım.
+pijamalarını çıkarmak ister misin?Bakkala gidebilirsin.
Ellerini olmaz işaretinde yaparak gözlerini açtı.Oflayarak altıma taytımı giydim ve para alarak dışarı çıktım.Sonra gördüğüm sahne karşısında kaçıp kaçmamak arasında direndim.Teyzem bebek arabasına Selim'i atmış geliyordu.Selim lan Selim.O bir bebek ve altına yapar.Kusar.Ağlar.Zırlar.7/24 uyur.Teyzem beni görünce hızla bebek arabasını sürerek yanıma geldi.
-ay teyzem ben size geçiyorum.Selim'i az gezdir ya diyerek Selim'i kucağıma tutuşturup gidince sinirle ona baktım.En azından ekmek iptal olmuştu.Parkta çok uzaktaydı ama mecbur gidicektik.Zor zar nefes alarak geldiğim Park'tan kaçmak istedim.Sarp!!Acil durum.Sarp küçük bir kızla bankta oturuyordu.Ve benim altımda ayıcıklı tayt vardı.Saçım topuz.Berbat bir haldeydim yani.Tam geri döneceğim sıra da Selim ağlayınca Sarp bizim olduğumuz tarafa bakmıştı.Beni görünce kahkahalar atmaya başladı.O gülerken tabiki bende somurtmuştum.Saçları dağınıktı.Sarp'ın da altında eşofman vardı.Ama nasıl olduysa bu hali ile bile tatlıydı.Yanlarına somurtarak gidip oturduğum da Sarp karnını tuta tuta gülüyordu.
+neye gülüyorsun ya sen?
-ayıcıklı Tayt mı ciddi misin sen Duru dedi.
+ne var bunda?
-19 yaşındasın kızım sen biliyorsun değil mi?Dediğinde başka bir tarafa bakıp homurdandım.Sarpın yanında ki kızda gülünce sinirle:
+sen neye gülüyorsun be!?
-ay tipin çok komik.
+seninki de yamuk canım dediğim de gülüşünü kesmiş ve ellerini birbirine bağlar pozusyonda yapmış dudak asmıştı.Sarp onu kucağına alarak:
-güzelliğini kıskanıyor Eda.
+evet Sarp canım dediğin de kızı dövesim gelmişti.Sarp'a canım demişti.Sanırım daha 4 yaşındaydı.Kıskanılmaması gerek değil mi?
-evet öyle bitanem diyip Sarp Edayı indirerek hadi git oyna sen dediğinde kız koşarak oyun oynamaya gitti.Sarpta bana dönmüştü zaten.
-şaka bir yana niye Tayt giydin lan sen?Dedi kızarak.
+Aaa olur mu Sarpcım ben daha 19 yaşındayım dedim gözlerimi kaydırarak.Yarı gülümser yarı sinirli Selim'e baktı.
-bu kim?
+kuzenim.
-acaba niye küçük çocuk kadar tatlı olamıyorsun sen?Boyunda azcık daha uzun olabilirdi.
+azcık mı?Dedim şaşkınca boyum gayet uzundu ama tabiki Sarp'ın yanında küçük kalıyordum.
-azcık dedi eliyle işaret ederek.Güldüm.
-mezuniyette güzel olacak mısın?
+hiç olmadığı kadar dedim.
-evet hiç güzel değilsin gerçekten dediğinde omzuna yumruk attım.Sırıttı.Ve devam etti.
-akşam olmak üzere sen niye dışarı çıkıyorsun ki?
+Selim'i gezdirmem gerekti.
-olsun gene de çıkma diyerek ayağa kalktı ve elini uzatarak beni de kaldırdı.Edayı da yanına çağırdı.
+görüşürüz ozaman.
-daha yolumuz uzun evine bırakıyım seni.
+kendim gidebilirim.
-ondan şüpheliyim diyerek burnumu sıktı.Bende gülümseyerek bebek arabasını sürdüm.Hala yürüdüğümüz sırada karşımıza benim o gün ağladığım sırada gelen çocuk çıkmıştı.Sarpta onu görünce yumruğunu sıktı.
-oo Sarp bey rahatsızlık vermedim değil mi?Dedi alayla.
+varlığın zaten rahatsızlık dediğinde çocuk bir anda ciddileşti.
-sizede merhaba Duru diyerek bana baktı.
+merhaba diyeceğim sırada Sarp beni durdurak:
-artık yürü git şurdan Ali dedi.Demek adı Aliydi.
+neden bak biz daha Duru ile tanışıcaz.Geçen gün seni aradım ama açmadın küçük hanım dedi gözlerini Sarptan alıp bana bakarken.
-duymamıştım dedim fısıltıyla.Alayla gülerek:
+Sarp zevkin çok iyi.Duru gerçekten çok güzel bir kız.Onu kapmışsın dediğinde Sarp Edan'ın elini bırakarak Aliye bir yumruk çakmıştı.Yere yatırıp döverken bende etrafdan yardım istiyordum.
-geri al lan lafını!.Duruya güzel filan diyemezsin diyerek yumruk atmaya devam ediyordu.Alin'in yüzünün kan içinde kaldını görünce daha da bağırdım.Bir kaç adam gelip Sarp'ı Aliden ayırsa da Sarp hızla kurtulup bir tekme daha atmıştı karnına.Karnını tutarak yere düşen Ali'nin ağzından kan akıyordu.Sarp'ı tekrar tuttuklarında koşarak yanına gittim ve yüzünü ellerim arasına aldım.
+şiişt sakin ol Sarp.Benim yüzümü gören Sarp bir anda yumuşamıştı.Adamlar onu bıraktığında bana sarılarak olanlar için özür diledi.Sinilerini kontrol edemiyordu.Eda'nın elinden tutarak tekrar yolumuza devam ettik.Arkama baktığım da Ali yerde kan için de yatıyordu.Evimin önüne geldiğimiz de Sarp'a teşekkür ederek gideceğim sırada beni kendine çekip sarılmıştı.Bu halini garipsemiştim ama bende ona sarılarak kalbini dinledim.Cidden çok hızlı atıyordu.Sinirlerini kontrol edemiyordu Sarp.Bunları düşünerek yarını bekledim yarın büyük gün...Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM
Teen Fiction'Beğenilerek kitapların arasına konulmuş sonradan ise unutulmuş çiçekleriz biz.Kimimizin suya kimimizin toprağa ihtiyacı varken benim güneş ışığına ihtiyacım olurdu her zaman.Kitapların arasındaki karanlıkta kalmaktan hep korkardım nedensiz.Bir gün...