YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-17

4.1K 228 2
                                    

17-
/duru'dan/
Hiçbirşey demiyor sadece birbirimize bakıyorduk.En sonunda gözlerini kaydırarak yatağına yatan Sarpı dikkatle inceledim.Ve sessizce:
+birşey mi yaptım sana karşı?
-bak iyice baydın.Seninle konuşmak istemiyorum dedim hala üsteliyorsun dedi bağırarak.İç geçirerek kapıya yönelerek çıktım.Bana üzgün bakışlarla bakan Burağı görünce garipsedim.Birşey anlatmaya çabalıyor gibiydi ama çözememiştim.Yanında geçerek dış kapıyı açtım ve çıktım.Dışarı da hafif esen bir rüzgar vardı ama insanı üşütüyordu.Yada böyle bir durumda ben üşüyor gibi hissediyordum.Bir anda bana karşı böyle bir cephe alması beni çok üzmüştü.Taksiye binmek yerine yürümeyi tercih ettim.Etrafta birkaç insandan başka kimse yoktu.Bana yaklaştığını farkettiğim kişiyi görünce hemen arkama döndüm ve kim olduğuna baktım.
+Ali?Dedim yarı korkup yarı sinirle.
-Durucum dedi bilmiş bilmiş.Gecenin bu saatinde tek başına gezmemelisin.Malum çok kötü insanlar var.
+senin gibi dedim gözlerimi kaydırıp.
-ah kalbim kırıldı gerçekten dedi sırıtarak.
+ne istiyorsun Ali?
-Sarpın sana neden böyle davrandığını biliyormusun?
+hayır.
-öğrenmek ister misin?Diyince biran durdum Ve devam et işareti yaptım.
- bunun sebebi Nur.Ona geri dönmek istiyor ve seni engel gibi görüyor.
+beni neden engel görüyor biz sadece arkadaşız dedim şaşırarak.
-Nur böyle düşünmüyor dedi kaşlarını kaldırıp gülerek.
+saçma sapan konuşmalarını daha fazla dinlemiycem Ali diyerek hızlı hızlı yürümeye başladım.
"Nurla konuşmanın vakti geldi bence duru!"diye bağırsa da aldırış etmedim.Sarp demek Nur ile tekrardan sevgili olmak istiyordu ama buna inanamıyordum.Daha geçen Nur'u  telefonuna bile sürtük diye kaydetmemiş miydi?Bu işte birşeyler vardı belki yada ben anlamayacak kadar aptaldım.Hızlı adımlarla yürüdüğüm için eve çoktan gelmiştim sessizce kapıyı açarak girdim.
-Duru?Dedim annem sorarcasına.Oturma odasına giderek anneme baktım.
+anne?
-Seray evine gitti mi?
+ne Seray'ı ?Ha dedim biran afallayarak evet gitti evine.
-peki dedi televizyona bakıp kanalları değiştirmeye devam ederek bende odama girdim.Ceketimi çıkararak kendimi yatağa attım.Telefonun ekranına baksam da ne bir mesaj ne bir arama vardı iç çekerek ağlamamak için baktığım tavan şahitti acıma.
...
Sabah kalkar kalmaz hemen elime telefonu alarak Nur'u arayıp aramamak konusunda kaldım.Ve bir cesaret gelerek aradım.
-aloo.
+Alo Nur?
-sen kimsin cınım?
+ben Duru.Seninle buluşmam gerek.
-ay sen misin  dedi onu görmediğim halde gözlerini kaydırdığını biliyordum.Niye buluşmak istiyorsun?
+bir nedenden dolayı dedim.
-öf iyi tamam .... Adlı karnavaldayım.Gel işte hadi bay cınım diyerek kapattı.
Oflayarak üstümü değiştirdim.Ve dediği yere gitmek için bir taksiye bindim.Bir süre sonra geldiğimiz de kulaklarımı kapatarak aşağı indim.Müzik aşırı derecede fazlaydı.Zor zar insanların arasından geçerek uzun uğraşlar sonucu Nuru buldum.Beni görünce seni unutmuşum ben ya bakışları atarak onu takip etmemi söyledi.Ve sakin bir yere gelerek oturduk.Bir süre birbirimize bakıştıktan sonra dayanamayıp:
-ay canım artık konuya girecek misin?İşim gücüm var biri gelicek daha dedi imalarla.
+bak Nur galiba birşeyi yanlış anlamışsın..."Nur" diye başucumuza gelen kişiye baktım ve Sarp olduğunu görünce biran durdum.Sarpta benim burda olucağımı tahmin edememiş gibi şaşkınlıkla bana baktı.Ve Nur'un yanına oturdu.Nur bizim şaşkınla birbirimize baktığımızı görünce:
-ya senin Sarpla ilgili konuşacağını biliyordum.O yüzden Sarpı da çağırdım.Diyince ona gözlerimi kaydırıp baktım ve konuya geçtim.
+bak Nur sen bişileri yanlış anlamışsın.Sarpla sevgili olabilmeniz için beni bir engel olarak neden gördün dedim?
-canım çünkü çok yakınsınız hep birlikte geziyorsunuz filan yani dedi salak salak ağzını büzüp.
+Ali bana böyle dedi ve duyduğum anda zaten çok şaşırdım.
-dur bir saniye Ali senin yanına mı geldi dedi sinirle Sarp.Ona üzgün bir şekilde sadece birkaç saniye bakıp Nur'a döndüm.
+yani ben artık ikiniz içinde yokum dedim Sarpa bakarak.Beni çok sorun etmene gerek yok.
-hmm anladım canım yeridir ozaman zaten Sarpla sevgili olmayı tekrardan çok istiyorduk dedi, onu dürtüp imalı bakışlar atarak oda üzgün bir şekilde başını sallayarak onayladı.Ters giden birşeyler vardı ama hala çözememiştim.Ayağa kalkarak zorlada olsa mutluluklar diyip iç geçirdim ve tekrardan yoğun müziğin olduğu yere girip taksi bekledim.Sanırım bu Sarpı  son görüşümdü.Hatta belkide son bakışım.Taksiye binerek eve gitmek yerine kitap satan şirin bir dükkana girdim sözler ve şiirler adlı bir kitabı satın alarak banka oturdum.Bir süre yoldan geçen insanları izledim.Kimisi heyecanla birşeyler anlatıyor kimisi sessiz kalmayı tercih ediyor kimisi de hayattan bıkmış bir şekilde etrafına bakınıyordu.Yanıma benim boylarımda hatta benim yaşlarımda bir erkek gelerek:
-burası mı boş mu dedi sevecenlikle.
+tabi dedim biraz kayarak ve kitabımı açarak okumaya başladım.
-şiirleri seviyorsunuz sanırım.
+evet dedim gülerek seviyorum.
-bende çok seviyorum dedi ve ekledi ben Kerem.
+Duru dedim tek kelime ile el sıkışarak.
-yalnız olmayı seviyorsun sanırım?
+sevmiyorum sadece yalnız bırakılıyorum dedim iç çekerek.
-oo burda yeni başlamış bir şair var sanırım dedi gülümseyerek.
+öyle mi dedim şaşkınlıkla bende gülüp.
-öyle dedi ve ekledi tanıştığıma memnun oldum Duru dedi ve ayağa kalktı sonra görüşmek üzere.
+görüşürüz dedim gülümseyip ve kitaba döndüm.İyi birine benziyordu.Ve rastgele açtığım sayfanın üzerinde ki yazılı satırları okumaya başladım.
"Bazen ben onun için neyim diye düşünmüyor değilim.Ortaya çıkan sonuç ise koca bir hiçlik oluyor..."


Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin