YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-20

4.8K 216 4
                                    

UZUN BIR BÖLÜM OLDU.AKLIMA GELENİ YAZDIM DERSEM GARIP OLUR ÇÜNKÜ CANLARIM INANIN DURU VE SARPI DÜŞÜNEREK YAZIYORUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
IYI OKUMALAR..

     Parmaklarımızın sıkıca birbirine kenetli olduğu okula girdiğimiz anda herkesin bize baktığını görerek İstemsiz gülümsedim.Fısıltıyla:
+Sarp herkes bize bakıyor dedim kıkırdayarak.
-hayır şu kıvırcık saçlı çocuk bakmıyor..Aa bir saniye oda bakmaya başladı dedi gülerek.Bende kahkaha atarak iyice yanına sokuldum.Bir anda elini benden çekince şaşırmıştım.
-güzelim sen sınıfına git bende kendi sınıfımı ayarlatayım.
+tamam diyerek İstemsiz merdivenleri çıkmaya başladım.Sınıfa girdiğim anda herkes başıma toplanarak:
"Ya sen Sarp Akınla mı çıkıyorsun yoksa?" gibisinden sorular gelmişti.Sadece başımla onaylayarak yerime geçtim.Keremin koşarak yanıma gelmesi ile irktim.
-Du-duru sen o çocukla mı çıkıyorsun? dedi şaşkınlıkla.
+evet dedim içten gülümseyerek.Bir anda yüzü solmuş gibi bir hal ile yere bakarak yerine geçti.Bu haline şaşırmıştım.Sınıfa Sarp girince bütün kızlar bir anda kendine çeki düzen vermeye başlayınca gözlerimi kaydırdım.Sarpın yanıma gelip oturması ile:
+dönün önünüze Sarp'a bakan gözlerinizi oyarım diyince hepsi Oflayarak önlerine döndü.Sarpta bana sırıtarak bakıyordu.
-Çok mu kıskandı benim sevgilim beni?dedi gülümseyerek.
+ne kıskanıcam ben ya?Şey ettim sadece dedim kelime bulamayarak.
-ney ettin? dedi imalı sözler ile kahkaha atarak.
+saaarp!Dedim yarı gülüp yarı kızgınlıkla.Ayağa kalkınca şaşkınlıkla ona baktım.
-bu sınıfta değilim küçük çirkin diyince hayal kırıklığına uğramıştım.Eğilerek yanağımdan öperek kapıya yöneldi ve bir anda durarak:
-Duru'nun 5 santim yakınında bile görmeyim size diyerek erkeklere kızgın bakışlar atıp bana baktı,içten gülümseyerek çıktı.Bende salak salak gülmekle meşguldum zaten.Keremin hızla yanıma oturması ile ona döndüm.
-Duru o çocuk bence iyi biri değil dedi emin sözler ile.
+Daha onu tanımıyorsun bile Kerem dedim gülerek.
-ben insana ilk bakmamda anlarım gözüm tutmadı bu çocuğu diyince kaşlarımı çattım.
+sen benim yanıma gelip banka oturduğunda benim de sana,seni gözüm tutmadı oturma mı demem gerekirdi o halde dedim sinirle.
-...
Birşey diyememiş olacak ki hayal kırıklığı ile tekrar yerine geçti.Bende onu kırdığımı fark ederek yere baktım.Ve zaten ders zili çalmış hoca sınıfa girmişti.
Tenefüs zilinde Sarp yanıma gelince gülümsedim.
-bana bak küçük çirkin bunların hiçbiri sana filan bakmadı dimi hani şu senin için karşı cinsten olanlar dedi gözlerini kaydırıp.
+hayır sarp sadece biri bana evlenme teklifi etti o kadar diyince "NE?" Diyerek elini masaya vurdu.
-kimmiş o lan! diyince biran gülmemi durdurarak elinden tuttum.
+hiçkimse Sarp diyerek ona baktım.
-aferin,olamaz da zaten diyerek sınıftakilere baktı.Bende gülümseyerek omzuna başımı koydum.
...
"Evet çocuklar bu haftasonu okula alışmanız için müdürle böyle bir karara vardık,gelmek isteyen herkesi ormana götüreceğiz"diyince çok sevinmiş olacak ki bütün sınıf "oha ya harika" gibi kelimeler kullanıyordu.Tenefüs zili çalınca daha Sarp bizim sınıfa gelmeden ben onlarınkine koştum.Ve yanına oturdum nefes nefese.
-Duru noldu? dedi endişe ile.
+Sarp bak şimdi ormana gidilecekmiş biz de gideriz değil mi?
-hayır dedi gözlerini kısıp önüne dönerek.Bende dudağımı ısırıp:
+ama eğer kendimize bir eş bulamazsak hoca sınıftakiler ile bizi grup yapıcakmış diyince anında bana dönerek:
-sen kiminle olucakmışsın peki dedi sabır dilercesine.
+Kerem ile.Çok iyi çocuk dedim tavana bakarak.
-gerek kalmamış ben gelirim dedi sinirini biraz bastırarak.
+bu harika zaten adımızı yazdırmıştım,ayrıca o dediğim gruplaşma olmayacaktı sadece senin onayın gerekiyordu diyerek hızla koşup sınıftan çıktım.Kahkaha atarak kendi sınıfıma girdim.Sarpın bana kızdığını ama onunda güldüğünü biliyordum.
+ben geldim diyerek neşe ile eve girdim.
-Duru kızım buraya gelirmisin dedi annem .Bende hemen oturma odasına geçerek ne diyeceğini merakla bekledim.
-Duru dedi yutkunarak Duyduğum şeyler doğru mu?
+ne duydun ki anne dedim hala gülümseyerek.
-kızım Hakkı adında biriyle evlenmişsin dedi elleriyle yüzünü kapatıp ağlama gibi sesler çıkarınca gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
+ne Hakkısı anne?Ne evlenmesi?Ya ben hem Sarpla sevgiliyim diyince pot kırdığımı farkedip içimden Kuran'ı hatim inmeye başladım.Ellerini yüzünden çekince ağlamadığını farkettim.
-valla mı?Dedi benimle Seray gibi konuşarak.
+kızmadın mı?Dedim küçük kız çocuğu numaraları yaparak.
-Oh be dedi tekrar televizyona dönerek.
+ne yani kızmak yok mu?
-hayır.
+ceza filanda mı yok?
-kesinlikle hayır dedi emin bir şekilde.
+telefonumu almakta yok?
-hayır dedi sanki huzurluymuş gibi.
+anne? dedim sorarcasına.
-Duru! diyerek bana sarılınca ani bir şaşkınlık geçirmiştim.
-çok mutlu oldum diyerek cümlesini devam ettirince hayalden filan böyle şeyler dediğini sanmıştım.Sonra bir anda geri çekilerek boğazını temizledi ve ciddi tavırlarını takındı.
-odana gidebilirsin Duru diyip televizyona bakmaya başlayınca bende kaşlarımı kaldırıp pes diyerek gülüp odama gideceğim sırada annemin fısıltıyla "yess"dediğini duymuştum.Ve gülmem kahkahalara dönmüştü.Üstümü değiştirerek telefonuma baktım.
ÖKÜZÜM:neden mesajlarıma bakmıyorsun sen?
ÖKÜZÜM:sana diyorum Duru hanım.
ÖKÜZÜM:lan cevap versene.
ÖKÜZÜM:birşey mi oldu?
ÖKÜZÜM:Duru evine geliyorum.
Mesajları gülerek okuduğum için cevap yazamamıştım.Kapının çalması ile nasıl koştuğumu bile hatırlamayarak anneme:
+anne Sarpa benim bir anda bayıldığımı söyle diyerek tekrar odama koşup yatağa yatıp hareketsiz durdum.
Arkadan gelen sesleri dinlemeye başladım.
+Sarp Duruya  birşey oldu dedi endişeli gibi görünerek annem.Sonra hızla birinin odama geldiğini farkettim.
-Duru!Dedi kucağına alarak.Ve başımı göğsüne koyup yüzüme baktığını hissediyordum.
-Duru dedi gittikçe korkan sesi ile.Bende bu oyunu sonlandırıp sonlandırmamak arasında kalsam da en sonunda kendimi tutamayarak kıkırdadım oda bunu farketmiş olacak ki:
-yüreğime iniyordu lan!Diyerek beni bıraktı.Bende gözlerimi açarak kahkaha atmaya başladım.
-çok komik gerçekten dedi gözlerini kaydırarak.
+sadece bir şakaydı diyerek yatakta kayarak yanıma gelmesini söyledim.Oda buna anlamış olacak ki yanıma gelerek yatağa oturdu.
+çok mu korktun? dedim içten gülümseyerek ama bunu belli etmeyerek.
-bir daha yapma dedi kısaca.Bende anlayarak sustum.
-birdaha böyle birşey sakın ola yapma dedi fısıltı ile ama benim duyacağım şekilde.Bende başımla onaylayarak yatar pozisyonda sarıldım.Oda bana sarılınca gülümsedim.Eminim annem şuan kapıdan bizi dinliyordur düşüncesi aklıma gelince ufak çaplı bir gülümseme attım.
-neye güldün? dedi oda gülümseyerek.
+hiç dedim tavana bakıp gülümseyerek.
-biliyo müsün Duru?Bunu sana ilk defa söyleyeceğim.
+neyi?
-Çok hoş gülüyorsun ama tek bana diyince sırıtarak ona baktım.
+Tek sana diyerek tekrar ettim ve gülümsedim.
-öyle diyerek oda gülümsedi.
...
-Duru sonra geç kaldık diye üzülme ama diyerek aşağı kattan Sarp seslendi.
+5 dakika ver bana diyerek hızlıca herşeyi aldığımdan emin olmak için bavulu yokladım.
-yarım saat öncede 5 dakika demiştin diyince kahkaha atarak ağır bavulu sıkıca tutarak merdivenlerden indirmeye başladım.Oda beni yarı yolda karşılayarak bavulu tutarak aldı.Oturma odasından Burağın sesi gelince durup dinledik:
-gidin ve birdaha gelmeyin kafa dinlerim burda diyince:
+sen git de ben Duruyla yalnız kalayım diyince Sarpın omzuna vurarak utanma hissi ile hızla aşağı indim.
-ha sen onu diyosun diyip imalı sözler söyleyince hemen dışarı attım kendimi.Bunlar abili kardeş sapıktı.Arabaya binerek Sarpın da binmesini bekledim.Oda eşyaları bagaja koyarak sürücü koltuğuna geçerek sürmeye başladı.
+çok sapıksın Sarp dedim camdan dışarı bakarak.
-benim olana istediğimi derim diyince kızıp gülmek arasında kalsamda tabi ki onun göremeyeceği bir şekilde gülümsedim.Beni kızdırsa bile sahiplenici tavırları hoşuma gidiyordu.En azından 1 saat boyunca gittiğimiz yol sonunda bitmiş ve taşlarla dolu olan bir yere geldiğimiz için arabayı süremeyeceğimizi anlamıştım.Eşyaları alarak yürümeye başlayacağım sırada arkadan öksürme sesi gelince dönerek Sarpa baktım.
-Öhöm Öhöm.
Gülerek hemen elini tutunca yürümeye başladık.Sarpta huzur dolu olmuş olacak ki gülümseyerek ilerledi.Herkesin toplandığı yere gelince hocanın bizim el ele olan ellerimize baktığını görünce Sarpa baktım.Ama o hala elimi bırakmayarak eşyaları bıraktı.Hocadan önüne dönerek konuşmaya başladı.
-evet çocuklar şimdi burada 20 kişi bulunmaktayız.Dağ evlerinde 4 kişi kalacaksınız.Toplam 5 dağ evi var zaten.Şimdi kimlerin birlikte kalacağını okuyacağım diyerek cebinden bir kağıt çıkararak okumaya başladı.
"Elif,Yasemin,Efe ve Ahmet 1.dağ evlerine" diyince eşyalarını alarak onlar çoktan gitmişlerdi.
"Duru,Sarp,Kerem,Esra 2.dağ evlerine diyince Sarp içinden saydırarak eşyalarımızı alarak Keremlere yürüyün yaptı.Belli ki Keremle aynı evde kalmak istemiyordu.Kıkırdayarak 10 dakikalık yolun sonunda geldiğimiz eve bakarak içtenlikle güldüm.Çok hoş bir yerdi gerçekten.Sarp hemen içeri girerek:
-üst kat bizim gelmeyin diyerek Kereme gözlerini kaydırdı.
+yok ya başka emrin?dedi sinirle Kerem.
-biz üst katta kalacağız! Diyerek sakince ama sinirle Keremin üstüne yürüyünce Oflayarak geri çekilip eşyalarını aldı.Ve bir odaya girerek kapıyı sertçe kapattı.Bende Sarpın kolundan tutup çekerek merdivenlerden çıktım.Esra ise bizi şaşkınlık ile izliyordu.Hemen iki odadan birine geçeceğim sırada:
-aynı odada kalalım bence.
+olmaaz diyerek gülüp yan odaya geçip eşyalarımı yerleştirmeye başladım.Sarpın Oflayarak odasına gittiğini duyuyordum.
-iyi bende Esrayı çağırırım yanıma diyince direk kapıya çıkıp:
+öyle birşey yap senin ağzına ederim Sarp! dedim sinirle.
-iyli birşiy yip sinin iğzini idirim sirp diyince karnımı tuta tuta gülmeye başladım.Oda benim gülmemi görünce gülümsedi.Ve odasına girdi.Bende kendi eşyalarımı yerleştirdiğimden emin olarak Sarpın odasına geçip onunda eşyalarını çekmecelere yerleştirmeye başladım.Oda yatağa yatmış bana bakıyordu.
-sen benim ilerde karım olursan çok hoş olur.Diyince duyduğum şey ile hem şaşırmış hemde gülümsemiştim.
+öyle mi olur?
-ama banenah diye ekleyince Öküz diyerek gözlerimi kaydırdım.
Yavaş yavaş akşam olmuştu.Saatler hızlıca ilerlediği için ilk günden kimseyi rahatsız etmemişlerdi.Odama giderek yatağıma yattım.Ve günün yorgunluğu ile uyuya kaldım.Ani gelen tepki ile yerimden kalktım.Odanın içi oldukça karanlıktı.Sadece pencereden içeri hafif sızan ay ışığı vardı.Yanımda birinin yattığını farkedip kim olduğunu bakmak için eğildiğimde:
"Duru.." Sesi ile irkildim.Yanımda ki Sarptı ve rüyasında sayıklıyordu.Yanına yatarak üstünü örtüp sarıldım.Oda bana dönerek sarıldı.Başımı göğsüne koyup mutlulukla gülümsedim.


Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin