KITABIMIN BIR 1K OLMASINA O KADAR ÇOK AZ KALDI KI.NASIL MUTLU OLDUĞUMU SIZE ANLATAMAM.HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜR EDERIM CANLARIM.İYİ OKUMALAR..
Kapkaranlık gecede cama vuran yağmur damlalarından başka bir ses yoktu.Odamın içi sessiz ve bir Okadar da ürkütücüydü.Benim karanlıktan korktuğumu bildiği halde beni yalnız bırakmıştı işte.Ama böyle olmazmıydı zaten?Herkes bir gün gider..Kimse kalmaz yanınız da.Uykumun ağır bastığı bir gece daha.Dayanamayarak uykuya dalmıştım çoktan.Ne zaman uyuyup ne zaman uyandığımın farkına bile varmamıştım.Çalan alarma aldırış etmeden tavana bakıyordum.En sonunda kalkarak yatakta oturdum.Alarmı kapatarak hazırlanmaya başladım.Okul başlıyordu ve bu sefer ilk defa Sarpla gitmeyecektim heyecanlandığım bir yere.Herşeyi ona bağlamam enterasandı.Bir süre sonra hazırlanarak ceketimin kapşonunu kafama geçirerek evden çıktım.Gökyüzünde ki kuşlara bakarak yoluma ilerledim.
...
/sarp'tan/
Hiç açmak istemediğim ve bir o kadarda yorgun olan gözlerimi çalan telefonum ile açtım.Açıp açmamak konusunda tereddütte kalsam da ısrarla çalan telefona baktım.
-söyle Burak dedim tiz bir ses ile.
+hemen kalkıp istanbula geliyorsun!
-ne saçmalıyosun gene sen?
+oğlum Nur hastanedeymiş.Merdivenlerden düşmüş hafıza kaybı geçirmiş Hiçbirşey hatırlamıyor.
Anında yerimden doğrulup hızlıca hazırlanmaya başladım.
+Eminsin dimi bak Hiçbirşey bilmiyor artık benimle ilgili dedim sevinçliğimi belli etmeyerek.
-Hiçbirşey diyerek kısa bir cevap verdi bende telefonu kapatarak en azından çok fazla açmadığım bavulu anında alıp arabaya attım.Duruya söylemem gereken o kadar çok şey vardı ki.Küçük çirkine bazı şeyleri söyleme vakti gelmişti sanırım.
...
/duru'dan/
Usulca bir nefes alarak ilk adımımı atarak okulun bahçesine çoktan girmiştim.Gerekli bilgileri alarak sınıfı bulup girdim.Yanıma gelen kişiyi görünce tanıdık olduğunu biliyordum ama çözememiştim.
-oo Duru nasılsın?Aynı sınıftaymışız ya dedi sevecenlikle.
+şey ben adınızı hatırlayamadım.
-ben Kerem.Hani sen bankta kitap filan okuyodun yanına gelmiştim filan.
+ha dedim tanıyarak ve cevap vereceğim anda telefonuma gelen mesaj ile irkildim.
/öküz./=bahçeye gel hemen..
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Beni haftalardır aramayan Sarp mesaj mı atmıştı?Kerem de ona cevap vermediğim için yüzü solmuştu.
-neyse ben gidiyim sonra konuşuruz diyerek gideceği sırada:
+K-kerem hadi gel bahçeye inelim dedim.Oda bunu beklememiş olacak ki gülümsedi ve yanına düşerek merdivenlerden inmeye başladık.Etrafıma bakınarak iniyordum.Sarpa neden kızamıyorum ki?Yine bana gel demişti ve ben dediğini yapıyordum ama umduğu gibi samimi bir karşılama olmayacaktı.Bahçeye inerek etrafa bakınsam da bana samimi gelen o gözlerle karşılaşamamıştım.Biri kolumdan tutup beni çekince sinirle etrafıma bakındım.Ama o gözleri görünce ne bir sinir ne bir öfke kalmıştı zaten.
-sana bahçeye hemen gel dedim sense yanında tanımadığım birini alıp geliyorsun dedi Kereme bakarak.
+şiişt birader ayıp oluyor dedi lafa atlayıp Kerem.
+Aa Sarp dedim bilmiş bilmiş beni haftalar önce bırakan o öküz gelmiş ya.
-Duru.. dedi bu dediğime karşılık üzgün bir şekilde, Sarp.
+o bıraktığın kız yok artık Sarp dedim üzgün olduğumu belli etmeyerek.Keremin kolundan tutarak okula girip sınıfa çıktım.
-oda kimdi Duru dedi şaşkınlıkla Kerem.
+bana artık uzak olan biri dedim yere bakıp üzgünce.Oda konuşmak istemediğimi anlayıp başka bir sıraya geçti.
Gene aynı Sarptı işte.Bir kavga bir gürültü.Onda hiçbir değişiklik yoktu.Ama ben..Ben bıraktığı gibi değildim.Biraz eksik, çokça da yarım kalmıştım.Anlatamadığım bir sürü konuyu ben ona anlatmıştım.Gitmez sanmıştım ama oda herkes gibi gitmişti.Düşüncelerimden sıyrılıp koşarak Serayı buldum.Beni görünce kısa bir bakış atıp önüne döndü.Belliki hala kızgındı.
+Seray lütfen biliyorum bana kızgınsın ama o gün iyi değildim.Bugün alışverişe çıkalım mı ne dersin hemde okul bitince.
-alışveriş?Dedi tavana bakıp bana dönerek ay olur valla diyip bana sarıldı.Bende ona sarıldım.Ve kulağına:
+Sarp geri geldi dedim ümitsiz.Oda bunu duyunca bana daha sıkı sarılıp yüzüme baktı.
-herşey iyi olucak Duru dedi gülümseyerek.Bende ona gülümseyip sınıfıma gittim.
...
+Seray Allah aşkına biraz yavaş yürü.Bak kaç tane mağazaya girdik hatırlamıyorum.
-Ya tamam bak bu mağaza da son diyerek beni hafif müzikli bir butiğe soktu.Ama hakkını vermek lazım güzel şeyler vardı.Gözüme takılan hafif mini siyah elbiseyi alarak boy aynasının karşısına geçip üstüme tuttum.
+nasıl oldu Seray?Arkadan gelen hafif kalın ses ile irkildim.
-çok güzel oldu dedi Sarp.Aynada gözlerimiz buluştu.Hemen hızlıca ona dönerek elbiseyi koltuğa attım.
+senin ne işin var burda ya dedim.
-ah Seraycım sağolsun söyledi nereye gidiceğinizi diyip Seray'a sırıttı.Ona kızgınlıkla baksam da ben karışmıyorum diyip omuzlarını silkti ve gülerek askıda ki elbiselere döndü.
+Sarp git burdan dedim yere bakarak.
-aslında gitmemi istemiyorsun ki sen dedi biraz boyunu eğip yüzüme tatlı tatlı gülümseyerek.
+gitmeni istiyorum Sarp!Gelme nerden geldiysen oraya dön.Sen bana haftalar hatta aylar önce veda bile etmeden gittin.O gün benim için bittin!dedim biraz sert konuşarak.
-burada konuşulmayacak konular var yürü bir yere gidicez seninle diyip elimden tuttu.
+sen nereye istiyorsan selametle Sarp efendi.Çünkü ben gelmiyorum.Gözlerini kaydırıp hızlıca çekince bende yürümek zorunda kalmıştım.Hala elimi bırakmamıştı.Ara sokaklardan birine gelince kilitlediği parmaklarını parmaklarımdan çekti.
-Gitmem gerekiyordu Duru ve gittim.Ama bak şimdi geldim.Ve gitmeye de niyetim yok.Ben seni çok özledim küçük çirkin dedi üzgün bir şekilde.
+sen özlediğin limana dönmek isteseydin bütün dalgalara rağmen yine de 'erkenden'dönerdin!
-ya gemim parçalandıysa Duru,ozaman napıcaz?..Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM
Teen Fiction'Beğenilerek kitapların arasına konulmuş sonradan ise unutulmuş çiçekleriz biz.Kimimizin suya kimimizin toprağa ihtiyacı varken benim güneş ışığına ihtiyacım olurdu her zaman.Kitapların arasındaki karanlıkta kalmaktan hep korkardım nedensiz.Bir gün...