YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-41

2.7K 161 6
                                    

Îyi okumalar..
Elimde telefon Sarpla mesajlaşırken bir yandan annem ben ve Umut kahvaltı yapıyorduk.Tabiki ben Herzaman ki hallerime dönmüş topuzu kafamdan büyük yapmış ve pijamalarımla evde öylece geziniyordum.
Öküz:Duru bu seferki kedili pijaman çok güzelmiş :D
+Hey!Sen nereden biliyorsun benim kedili pijamam olduğunu?
Öküz:Bilmem üstüne bir bak hangi pijaman var ona göre düşün ve nasıl gördüğümü sen anla :D
Üstüme bakınca kedili pijamamı görmem ile gözlerimi kapalı tuttum.Gece gelip bakmış olmalıydı.
+Sapık mısın?Ne diye her gece gelip beni gözetliyorsun?
Öküz:Sapık olduğumu bunca aydan sonra mı anladın? :D
Her seferinde mesajlarının sonuna o sırıtan gülüşü atması sinirlerimi bozuyordu.Üstelik birde utandırıyordu.
+Benim şarjım bitiyor Öküz!!Birdaha gece gelip bakmaman dileğiyle..
Öküz:Tamam birdaha gelip yanına yatarım gözetlemiş olmam :D
Gene beni sinir etmişti fakat İstemsiz gülüyordum.Nasıl yapıyordu ki bunu?Sinir ettiği halde güldürmeyi de başarmak.Bir süre cevap vermedim ki şarjımın bitmiş olduğunu anlasın diye.Hızlıca kahvaltı masasına oturarak kahvaltımı yapmaya başladım.
-Topuzundan birşey görünmüyor!Çekil şu televizyonun önünden.
+Bak bak!Ben senin hergün kirli donlarını görüyorum laf ediyor muyum?
-Gözlerin açılsın işte biraz fena mı?Diyen elinde kumanda bana sırıtan Umut'un hızla yanına giderek saçını çekmeye başladım.Oda ayağa kalkarak bana tekme savurunca kavga etmeye çoktan başlamıştık.Beni deli ediyordu,kardeş dediğin koruyup kollardı.Bu işine gelse beni yem edicekti.Bir an aklıma gelen şey ile zafer gülümsemesi yapıp durdum ve sırıtmaya başladım.
+Umuut.
-Ne var lan!Dedi benim durduğumu gören mal kardeşim.
+Umuut.Dedim hala sırıtırken.
-Ablaa dedi beni taklit ederek.
+Umut,hatırlıyor musun ben bir ara ağlıyordum ve koz olarak kullanmazsam beni çok sevdiğini söylemiştin.Demem ile öyle bir suratı kireç gibi olmuştu ki kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum.Sevmek kelimesini hiç Umutta duymayan annemin bile suratı bize şaşkınlıkla baktı.
-Yok öyle birşey.Ben doydum diyip kapıya yönelirken arkasından bağırdım.
+Beni çok seviyormuş anne.Dediğim anda el hareketi çekip hızla odasının kapısını kapattı.Bende zafer kazanmanın sevinciyle kahvaltı yapmaya devam ettim.Zilin çalması ile annem hiç yerinden kıpırdamadığı için kapıyı benim açmak zorunda olduğumu biliyordum.Oflayarak boynu bükük tıktıklanan kapıyı açmam ile karşımda gördüğüm kişinin o olmaması için dualar ettim.Oda beni 'bu'halde gördüğü için şaşkınlıkla bakıyordu.
+Evde yokuz!Diyip anında kapıyı kapatmak istesemde eliyle iterek içeri giren ve bir yandan hala beni süzüp sırıtan Sarp'a baktım.
+Evde yokuz demiştim.
-Haklısın,ev bile bu halde seni nasıl kabul ettiyse diyip kahkaha atınca gözlerimi devirdim.
+Ne varmış halimde ya.
-Ne yok ki diyip gülüp göz kırpan Sarp'ı pür dikkat izledim.O mutfağa doğru giderken bende peşinden gittim.
-Çok açım Duruu diyerek içeri hunharca girip birkaç saniye kalakaldı.Anlaşılan annemin evde olduğunu bilmiyordu,annemin gözleri bize dönerken ikimizde şirinlikle sırıttık.Bana yavaşça eğilerek kulağıma:
-Annen cuma günleri evde nasıl olur?Çalışmaya gitmiyor muydu?
+Maşallah evin düzenini bizden iyi biliyorsun Sarp bey.Bugün izinli diyip bende fısıltı ile konuştum.Annem hala içeri bağırarak giren Sarp'a ve onun yanındaki bana bakıyordu.Sarp sessizce bişeyler mırıldansada anlamamıştım.O kendine çeki düzen verip annemin yanındaki koltuğa otururken bende karşılarına oturdum.
-Şey Aysun teyzecim,bizim tiyatromuz varda alıştırma yapıyorduk.
+Tabi evladım dedi annem inanırmış gibi yapıp ağzına zeytin götürürken.Şu halinden bile inanmadığını uzaktan yakından herkes anlatiyabilirdi.Sarp bana kaç göz işareti yapınca bende ona Kaş göz yaptım.Bu konuda hiç iyi değildim,ne demeye çalışıyordu acaba?
+Ne için geldin Sarpcım diyen annemi duyunca Sarp bana kaç göz yapmayı keserek ona baktı.
- ben zaten Herzaman gel...
Annem devam et der gibi ilginç bakışlar atarken ben Sarp'ın kırdığı potlar karşısında elimle yüzümü kapatmakla meşguldum.
-Ne şakacıyım değil mi ama dedi Sarp yalandan sırıtıp masadaki yemeklere bakarken.
+Gerçekten öylesin dedi annem ayağa kalkıp kapıya yönelirken.Ona soran bakışlar atsamda cevap vermeden banyoya ilerledi.Bende Sarp'a 'bittik'işareti yapıp odama geçtim.Normalde peşimden gelen Sarp şimdi yerinden bile kımıldamıyordu.Ben tavşanımı sevmeye başlarken arayerden konuşma sesleri duyduğum anda dinlemeye başlamıştım ama o kadar fısıltıyla konuşuyorlardı ki hiçbirşey anlamıyorum.Sarp benim kafamı görünce sırıtmamak için kendini zor tutmuş ve annemi dinlemeye devam ediyordu.Bir süre sonra kendini yatağa bıraktığı için sesler çıkan odada ki öküze baktım.Bilin bakalım kim?
+Annem evde farkındasın değil mi?Annenle kavga ettiklerinden bile böyle soğuk davranıyor sana.
-Farkındayım,yoksa biz şuan çoktan senin için gelinlik bakmaya çıkmıştık bile dediği anda yerdeki yastığı ona fırlatıp tavşanımı sevmeye devam ettim.Bir süre bana bakan Sarp'ın gözlerini üzerimde hissetsemde birşey demedim.
-Duru yanıma gelsene birşey söylemem gerek.
Tavşanı yerine bırakarak yatakta yatan Sarp'ın yanına oturmam ile beni hızla yatar pozisyona alıp sarılınca güldüm.
+Napıyorsun böyle?
-Seni tavşandan mahrum bırakıyorum dedi gözleri kapalı gülümseyen Sarp.Bir süre sonra bende ona sarılıp uyur gibi duran yanımdaki o masum şeye baktım.
-Bana neden her defa uyurken böyle bakıyorsun?Dedi gözlerini açarak kahvelerini bana sabitledi.
+Alakası bile yok diyip arkamı dönmek istesemde buna izin vermemiş daha sıkı sarılmıştı.
-Sevgilini yakışıklı bulduğunu biliyorum diyip sırıtınca ben pot kırdığım için gözlerimi devirdim.
-Hadi kalk üstünü giyin dediği anda heyecanla bir yere gidiceğimizi farkederek ayaklandım.Ve dolaptan güzel birşeyler seçip giyineceğim sırada unutmuş olduğum kişiye hızla baktım.
+Seni dışarı alalım Sarpcım.
-Ben burda gayet iyiyim Durucum.
+Dışarı Sarp.
-Uyuyorum ya görmüyor musun?Dedi hızlıca gözlerini kapatıp.Sessizce gülerek eşyalarımı alıp banyoya gittim ve giyinip odama girdim.
...
Geldiğimiz yerde ki yoğun pis kokuya aldırış etmemek istesemde elde değildi.Küçükken bir kere gelmiş olduğum yerin nasıl koktuğunu unutmuştum.Bir at çiftliğine gelmiştik,Sarp benim ifadelerimi çok dikkatli bir şekilde izliyor olacak ki bir süre dediğim şeyi duymamıştı.
+Küçüklükten beri Ata binmedim.Ama çok güzeller bunlar ya dedim bir atın yelesini okşarken.Kendi dünyasından çıkıp bana yaklaşan Sarp'a gülümseyerek baktım.Beni belimden tutup hızlıca Ata bindirince o kadar çok heyecanlanmıştım ki bir süre üstüne bindiğim bu inanılmaz güzellikte olan ata sarılmak zorunda kalmıştım.Sarpta arkama binecekti ki oradaki adam onu durdurdu.
-Efendim bu daha yeni Midillilikten çıkmış bir at.İki kişi binmeniz yasak dedi gülümseyerek.Sarp gözlerini devirip bir süre bana baktıktan sonra başka bir Ata binip yanıma geldi.
-hadi ama ona sarılmayı ne zaman bırakıcaksın?Çok korktuysan gel benim arkama otur bana Sarıl dedi Sarp muzhipçe sırıtırken.
+Yok ya ben böyle iyiyim.Şimdi arkana otursam sana daha çok sarılmam gerektiğini söyleyip duracağın için düşeriz filan.Kendim düşüyüm daha iyi demem ile kahkaha atıp sen bilirsin bakışlar atıp atla çoktan ilerlemişti.Bende kendi atımın sırtında biraz doğrularak etrafa bakındım.
+Güzel atcık,hadi nolur Sarp'ın diline düşmeyeceğim bir şekilde ilerleyelim.Beni sırtından filan atmaya kalkma olur mu?Desemde Herzaman ki gibi hayat bana 'nah'dediği için arkadan gelen çıtırdı yüzünden at hızla irkilip sallanınca tutunmadığım için kum zemine çoktan düşmüştüm.Sarp beni görmüş olacak ki hızla yanıma geldi.
-Daha ilerlemeden atın sırtından düştün öyle mi?
+At beni sevmedi işte naparsın dedim acıyan ayağımı tutarken.Ve Sarp'ın uzatmış olduğu eli es geçerek oradaki görevliden yardım istiyerek ayağa kalktım.
-Beni kızdırıyorsun küçük çirkin dedi yavaş yavaş üstüme gelen Sarp.Bende hızla gülerek koşmaya başladım.
+Sen hep kızıyorsun bana.
Diyip ne kadar hızlı koştuğumu bilsemde Sarp hızla arkadan sarılıp yanağımı öpünce gülümsedim.
-Hepte böyle güzel öpüyorum ama.
...

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin