Yine,yeni,yeniden..
~Iyi okumalar~
+Kollarına atlarken bu küçük ev için sana teşekkür ediyorum.Yıllar sonra kızımızın doğması adına bana hediye bu şirin küçük evi bulmuşsun..
-Dur bir saniye ya,sana sadece ev aldığım için mi sarılacaksın bana?Belki oğlumuz olucak.Ayrıca ben zenginim neden küçük ev alıyorum sana?
Sarp'ın bıyık altından gülerek bana bakarken ben gözlerimi devirmekle yetindim.
+Öküzlük yapmasan olmuyor,ben küçük ev istediğim için koskocaman evler almıyorsun.
-Yok ya bu evde ikimiz de yaşamıyacak mıyız?Küçücük ev ikimize nasıl yetsin birde hayalde çoluğa çocuğa karışmışım.Karizmam açısından hiç iyi değil.
Gene gülerek arabayı sürerken bana yandan bir bakış atıp yola bakmaya devam etti.
+Nişanlandık biz nişanlandık dedim parmağımda ki yüzüğü göstererek.
+Artık karizmatik olabileceğini mi sanıyorsun?Kızlar için diyerek ona bunun imkansız olabileceğini anlatmak istercesine şirince sırıttım.
-Nişanlandım diye bu baklavaların da sarkmasına izin vermem.Göbek bırakıpta,göbeğimi masa gibi kullanıp üstüne çay koymam.Baklavalarıma yapamam bunu.
Biran ciddileşince güldüm.
+Pekala Sarp,senin hayalin ne o halde?Merak etme senin gibi dalga geçmem.
-Oğlumla bluzlarımızı çıkarmış basketbol oynarken sen kızımızla havuza giriyorsun.Sonra ev villa olduğu için gelen geçen seni görebiliyor ve ben oğlumla o bakanların bir taraflarına topları sokarak top patladığı için onları top gibi oynuyorum.
Bana şirince bakarak sırıtınca kendimi gülmemek için zor tutmuştum.Bu nasıl bir hayaldi böyle?
+Ciddi misin gerçekten?Seninle evlenip evlenmemek konusunda bir kez daha düşünmeliyim bence.Sen bana bakanları dövdüğün için hapse girersen 5 çocuğu ile ortada kalmış kadın gibi olmak istemem.
-Doğru sana bakanlara teşekkür etmem gerekirdi zaten,sağolun karımı çok güzel süzdünüz.
Konu kıskanmaya geldiği zaman fazla ciddi olduğu için konuyu değiştirmek için düşündüm.
+Gene de benim hayalim seninkinden güzel.Ayrıca sen oğlunla basketbol oynarken neden bluz çıkıyor?
-Güzelim bu baklavaları her zaman içerde tutamam.Bakmak isteyen baksın.
Tepkimi ölçmek istercesine gülüp yandan bakınca uyarmak istercesine kolunu sıktım.
-Acıttı hass..
Elimi ağzına götürerek direk kapatıp gülerek yola döndüm.
+Oh olsun.
-Kolumu kopardın,nişanlandık diye kendini saldın mı sen?Gıdığın çıkmış gibi.
+Gıdıklı kızlar iyidir.Kilo almadım ayrıca.
-Salla,bence almalısın.Sevecek yerlerim artar.
Utanarak yere baktım.Böyle güzel sözü sadece benim Sarp'ım söylerdi,baklavalım.
+Baklavalım benim,fıstıklı olanım.Şeker parem,tel kadayıfım..
-Güzelim kilo al dediysem beni de ye demedim sakin ol.
Ikimiz de kahkaha atıp Sarp'ın yanağından öpmek için yeltenmiştim ki biran unuttuğum kişi bana varlığını hatırlattı.
-Yavaş kanka yavaş,aile var burda.
+Yanağından öpüceğim sadece Can.
-Olsun bana burda islamın kurallarını hatırlatmayın.Benim gözümde hâlâ birer sevgilisiniz siz.
-Imam oldu başımıza.
Sarp gözlerini kaydırarak ona aldırış etmeyerek benim yanağımı sıkı bir şekilde öptü.
-Şuan resmen imama kafa atan papa gibi oldun.Yazıklar olsun,kaç yıllık kardeşinim.Senden bir kere bir şey istediğimi gördün mü?Ben zaten hemen susucaktım ki..
-Can susmazsan seni yolun ortasında bırakır paranı cebinden alırım.Arabadan zaten bozuk onca yolu peşimizden koşarak gelirsin.
-Seni de yengem diye başımın üstüne koydum çıt dahi çıkarmıyorsun,aşk olsun Duru.
+Çıt diyerek ilkokul derecesinde bir espiri yapınca ikisi de aynı anda bana iğrenerek baktı.Bense kahkaha atarak sessiz kaldım.
Bir süre sonra Sarp arabayı durdurunca geldiğimizi anlayıp bir çocuk gibi arabadan sevinçle indim.Normaldi,insanın her zaman kendi evini kendi seçme şansı olmuyordu.Sarp omzumdan kolunu atarak beni kendine çekip yürümeye başladı.Can ise ona sahibinin kızdığı için pişmanlık duyan köpek gibi dudak büzdü.
-Gel oğlum gel,gel pisi pisi.
Sarp kahkaha atarak diğer eliyle Can'ı çağırdı.
-Eşek olup sizi deberim ha,sırf sizin hatırınız için yanınız da duruyorum bak.
-Ulan bende gelicem diye ayağıma yapışan sensin,ne hatrı?Sabır.
Sarp gene gözlerini devirerek benimle birlikte yürümeye devam etti.Can da şaka yaptığımızı bildiği için elleri ceplerinde gülerek bize yetişti.
Emlakçı adamla tanışıp koltuklara oturduk.Adam bize öyle bir soru yöneltmişti ki herkes şaşkın şaşkın birbirine baktı.
+Siz misiniz evlenecek olan çift?
-Abi aslında benle evlenecekti,sonra bu kız çaldı işte yakışıklımı.
Can kahkaha atarak söyleyince bende istemsiz gülmüştüm.Sarp sabır dilercesine Can'a bakıp kızgın bakışlar attı.
-Benden yakışıklı bile değilsin senle niye evleniyim gerizekalı diyerek adama döndü.
-Ben Sarp Akın.20 yıllık evli çiftler gibi durmadığımıza göre evlenecek olan kişiler biz olmalıyız değil mi?Evleri göstersek artık.
Adam Sarp ismini söyleyince direk resimleri açarak göstermeye başladı.
-Nasıl birşey arıyorsunuz?
-Büyük.
+Küçük.
Adam şaşkın şaşkın ikimize de birden baktı.
-Abi içi büyük olsun,dışı küçük gibi dursun.Var mı öyle bir ev?
-Abi'm daha öyle teknoloji çıkmadı bile.Saray gibi ev nasıl gece kondu gibi gözükür ki?
Adam kahkaha atınca Can ve ben güldük Sarp gene sessiz kaldı.
-Hanfendi küçük bir ev istiyor.
Bana sırıtarak bakınca gülümseyerek sessiz kaldım.
-Doğrusu zengin bir kocası varken küçük bir ev istiyen ilk kız olarak tarihe geçebilirsiniz dedi adam şaşkınlığını dile getirerek.
+Para avcısı olsaydım dediğiniz gibi saray gibi bir ev için Sarp'ı zaten zorlardım.
Adam peki dercesine ellerini kaldırarak Sarp'a döndü.
-Şuan çoğu evler tadilatta fakat yakın zamanda evlerinden taşınacak olan bir aile var.İstediğiniz gibi bir evde oturuyorlar ben size ulaşırım diyerek Sarp'ın telefon numarasını aldı.
Arabaya doğru yürürken Sarp'a küçük bir çocuk gibi sokularak sarıldım.
+Neden taşınmak istiyorlarmış?
-Çünkü o ev lanetli!
Can gözlerini iri iri açarak bana baktı.Doğru mu değil mi diye dehşet içinde Sarp'a baktım.
-Evleneceğim kızın bu denli saf olması garip diyerek kahkaha atınca gözlerimi kaydırarak Can'a baktım.
+Şakaydı diyerek onu dövmemem için bizden önce arabaya koştu.Sarpta tekrardan beni kendine çekerek arabaya yöneldik.
Bir süre sonra Sarp'ın telefonu çalmıştı ki ikimizin de aynı anda gözleri ekrana gitti.
-Efendim dedi Sarp bıkmış bir şekilde.Birkaç gündür annelerimiz bizi rahat bırakmıyordu.
Karşı tarafı dinlerken gözleri bana kaydı birşey demeden telefonu kapatarak arabanın yönünü değiştirdi.
+Gene ne diyorlar?
-Çeyiz sanırım kıyafet almışlar denemeni istiyorlar.
+O aldıkları elbiseleri deneyip durmaktan omuzlarım ağrıyor.
-Bana sarılarak uyursun birşeyin kalmaz.
Gülümseyerek kafamı koltuğa yaslayıp bütün yol boyunca Sarp'ı izledim.Tabi Can benim bu hallerimle çok dalga geçmişti orası ayrı mesele.Eve girer girmez annem ve yeni annem olacak annem aynı anda kollarımdan çekince Sarp ve Can gülüşerek birbirlerinin omuzlarına vura vura oturma odasına ilerlediler.Bende onca kıyafeti deneyeceğim odama.Ağlama efekti lütfen..
-Kızım hadi bak buda son.
+Ya ciğerlerim çürüdü sanki,Sarp bana öküzlük yapsa bu kadar yorulmazdım çarşıyı eve getirmişsiniz resmen.
-Evleniyorsun evladım,yeni evine miki mause'li pijamalarınla mı gitmeyi planlıyorsun?
Annemin sabır dilediğini şirince sırıtmasından anladığım için susarak yardım için gözlerimi Sarp'a yönelttim.Yeni giydiğim elbiseyle bana bakıyordu zaten.Bakışlarımdan anlayarak istemsiz gülüp annemin yanına oturdu.
-Aysun Teyzecim,güzelim çok yoruldu.Son elbise de kalsın ha?dedi şirin,minnak yüzünü takarak.
Ama onun annesi de benim annem de birşeye takılmıştı.Sarp'ın hâlâ anneme 'teyze'diyor oluşuna.
-Evladım oda artık senin annen sayılır,töbe töbe dizilere benzettiniz iyice bu evliliği diyerek denediğim kıyafetleri dürmeye devam ettiler.
Aynı anda birbirimize bakarak Can da dahil benim odama koşup kapıyı kitledik ve benim camımı açarak çatıya oturduk.Can buraya alışık olmadığı için düşüyordu ki Sarp anında onu tuttu.
-Sağol yakışıklı prensim.
-Şu sözünden sonra keşke düşseydin diyorum Can,keşke.
Ikisine de gülerek bende yanlarına oturarak onlara baktım.
-Birşey söyleyeceğim ölümsüzleştirsenize diyerek Can bize gülümseyerek bakınca ona soran bakışlar attım.
+Ölümsüzleştirmek mi?
-Evet,böyle kuru kuru evlilik mi olur?Hiçbir zaman silemeyeceğiniz yada unutamayacağınız birşey yapın bir yere.Belki de kendinize.
-Can ve saçmalıkları diyerek Sarp cebinden sigara paketini çıkartarak bir tane yaktı.
-Ben sizin yerinizde olsam evleneceğim kadınla bunu yapardım,ki Sarp sen kolay kolay kimseyi sevmiş bir insan değilsin fakat şuan Duru ile evleniyorsun.
Ben güzel bir fikir gibi Sarp'a baksam da Sarp donuk bir şekilde Can'a bakıyordu.
-Yahu evlilik teklifini en mükemmel şekilde yaptım zaten,daha fazla romantik olamam ben.Doğama aykırı.
+Aman Sarp diyerek bilerek Can'ın yanına kaydım.
+Duru güzelim saniyen bile yok,yanıma geliyorsun.Tribine başlatma!
-Gel benim canım kankam diyerek Can elini omzuma atarak yapmak istediğim şeyi anlayıp Sarp'ı ikna etmeye çalıştı.
-Anlamadım Can?Ney kankan?
-Birşey demedim diyerek elini omzumdan çekip benden biraz uzaklaşınca Can'a gözlerimi devirdim.
+Pekala sen yapmazsan da ben yaparım elime dövme yaptırmak istiyorum.
-1 hafta boyunca canım acıyor diye krem sürdürtürsün,pişman olursun.
+Olmam,Can beni bir dövmeciye götürür müsün?
Can ilk önce Sarp'a sonra bana baktı.
-Şey kanka şimdi şey olursa şey olur.Sarp şey eder,ağzıma.
+Ya Sarp lütfen hadi sen yaptırma ben yaptırmak istiyorum.
-Ilk önce bir gel yanıma otur da.
Koşarak yanına oturdum ve gülümseyerek ona sarıldım.
-Küçük birşey Duru,canın acırsa Can'ı öldürürüm.
-Ben ne alaka lan?
-Fikir senden çıktı Allah'ımın malı diyerek elimden tutup beni çatıdan indirdi ve odanın kapısını açarak dış kapıya yöneldik.Can da koşarak bize yetişti ve bir süre sonra bizimle birlikte arabaya bindi.Kesinlikle yaptıracağım bir dövme vardı.Can'ın da dediği gibi kesinlikle ölümsüz olacağı türden.
Araba durunca anında inerek Sarp'ın eline yapıştım ve yanağını öptüm.Gülümseyerek bir süre yere bakıp ilerlemeye başladı.Girdiğimiz yerde onlarca kağıtta modeller vardı.Fakat benim yaptıracağıma zerre benzemiyorlardı.Adamın kulağına istediğim şeyi fısıldayarak koltuğa oturdum.Sarp adamın yanına giderek omzunu sıktı.
-Canı acımasın.
Adam onaylayarak bana yöneldi ve Sarp çıkmak için kapıya yönelmişti ki ona seslendim.
+Yanımda dursan?
-Can'ın acımayacak güzelim,biriyle görüşmem gerekiyor gelicem diyerek hızla kapıdan çıktı.Adam da elime bulutların da içinde olan ayı çizmeye başladı.Hep derdim ben gökyüzü değil bulutum ve Sarpta geceyi süsleyen o ay.
Yaklaşık yarım saat sonra çıkarak Sarp'ı aramaya başladım.Gelmemişti,Can da ortalarda yoktu.Elim biraz acısa da buna değişmişti mükemmel gözüküyordu.
Dışarda sigara içen Can'ın yanına giderek Sarp'ı sorsam da bana şaşkınlıkla baktı.
-Yanında değil miydi kanka?
+Dövme yapılacağı anda çıktı,geleceğini söyledi ama gelmedi.
-İşte geldim diyerek bana arkadan sarılıp boyunumu öptü.
+Neredeydin?
-Tek başına acı çekmeni istemedim diyerek boynunun hemen altında ki keskin köprücük kemiğini gösterdi.Gördüğüm şey ile pek birşey anlamasam da hızla ona sarıldım.Anlamamıştım çünkü yabancı birşey yazdırmıştı.Hemen telefonumu açarak google amcaya boynunda ki şeyleri yazdım ve gördüğüm şey ile ekrana bakakaldım.
I will always love you.
(Seni daima seveceğim.)
...
O kadar özlemişim ki Sarp ve Duruyu size anlatamam.Güzel yorumlarınız ve oylarınız için teşekkür ederim hepinize teker teker.
Sorularınız olursa 'iirem.ylmzz'instagram hesabıma mesaj atabilirsiniz,sevgiler.Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM
Teen Fiction'Beğenilerek kitapların arasına konulmuş sonradan ise unutulmuş çiçekleriz biz.Kimimizin suya kimimizin toprağa ihtiyacı varken benim güneş ışığına ihtiyacım olurdu her zaman.Kitapların arasındaki karanlıkta kalmaktan hep korkardım nedensiz.Bir gün...